Zo dat lucht op!!
Morgen komen za zadels passen voor Dakoot, hopelijk zit er wat tussen voor ons!!
Wintecje gaat de deur uit, die ligt gewoon echt niet goed

Tja ik wordt er ook doodmoe van, de VA is geweest, de hoefsmid is geweest en ze zeggen beide dat het op te lossen is. En jullie zeggen dat er heel wat ernstigs aan de hand is..Tja vinden jullie het dan erg dat ik mijn DA en de hoefsmid dan meer vertrouw? Want hun hebben het gezien en jullie niet en ik kan heel moeilijk uitleggen wat ze nu precies doet. Want als ik zeg kreupelen, denken jullie heel wat ergs..als ik zeg onregelmatig denken jullie heel wat ergs..en als ik zeg dat ze waarschijnlijk haar knie misschien op slot zet, denken jullie ook wat ergs..Dreeke schreef:Oke ik wordt hier echt doodmoe van van dit gezeik hier, sorry hoor maar Wendy zoek het lekker uit, als jij je paardje naar de vernieling wilt rijden prima, maar val ons er niet mee lastig, kan hier geen begrip meer voor opbrengen hoor, alles wat hier gezegd wordt en in PP vat jij toch alleen maar in een negatief daglicht terwijl het zo goed bedoeld is. Als je niet tegen kritiek kunt moet je niks plaatsen hier.
Zo dat lucht op!!
Morgen komen za zadels passen voor Dakoot, hopelijk zit er wat tussen voor ons!!
Wintecje gaat de deur uit, die ligt gewoon echt niet goed
Ik dacht dat het onregelmatig was, maar dat is dus niet zo...de instructrice zei dat ze waarschinlijk haar knie opslot zet.Cindy+Uniek schreef:omdat de DA toen kwam voor de onregelmatigheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu schieten/zitten haar knieen ook al op slot dus er is gewoon meer aan de hand
ik ben het helemaal eens met andrea....
je bent al een tijd weg geweest van FW omdat je het toen ook al zo ver had en nu in korte tijd weer....
iedereen hier wil je helpen en heeft vooral het beste met daisy voor
spannend dree! ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
Dat weet ik ook wel. Maar de DA heeft gezegd dat er niet veel aan de hand is en de hoefsmid zei dat ook. Ik weet dat het gevoelig ligt bij jou. Ik zal binnenkort een filmpje laten maken zodat jullie kunnen zien dat het niet zo erg is.Dreeke schreef:Oke jij vertrouwd op je hoefsmid en DA, prima, maar laat het dan nu rusten hier, deze discussie heeft voor niemand een toegevoegde waarde meer. Ik hoop voor Daisy dat dit probleem opgelost gaat worden.
Ik kan alleen maar zeggen Wendy, als het om de beentjes van je paardje gaat moet je echt goede actie ondernemen want voor je het
weet ben je ze kwijt (klinkt gelijk heel dramatisch) maar helaas ik kan het weten!
Oh ja dat is waar ook! Hoe is het gegaan met de operatie? Nog wat uit gekomen?Annne schreef:Esther & Janna Ik zal als ik jullie weer zie foto's laten zien van de stal (het is best groot geworden)
Lig op het moment met mn been omhoog maar zie Do vanavond weer even!