weer 2 kale gele monsters
- nobbygaard
weer 2 kale gele monsters
Vandaag was het weer eens zover. Ik was me al een paar dagen aan het erger dat zowel nobby als crystal ondanks vroeg de dekens erop, ze toch alweer dik in het haar zaten. Na het rijden waren ze gewoon iedereen keer weer kletsnat. Vrijdags ben ik altijd vroeg klaar met werken en is het papadag, dus ga ik meestal 's middags naar de manege. Vandaag dus een scheermiddag ingelast. Voor Crystal was het de eerste keer en aangezien ze altijd snel erg nerveus is, was ik bang dat dit een stevige klus met haar kon worden. Er was een meisje bij van de manege die haar in het begin zoet hield met wat brok, maar ze was al vrij snel aan het geluid gewend en het meisje ging weer verder met het werk op de manege. Dus ben ik in mijn eentje verder gegaan, maar ze was gewoon super, super braaf
. Daarna dus gelijk nobby gedaan, maar dat is bij haar routine werk, dus waren we zo klaar. Nu heb ik dus lekker geen wollige fjordjes meer, maar heerlijke kale paardjes die niet snel meer bezweet zullen raken met rijden.

Re: weer 2 kale gele monsters
lekker hoor! Dan rij je vaak voor je gevoel weer een stuk lekkerder en ben je ontspannen bij terug komst omdat je je niet meer zo druk hoef te maken om zweet,
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Wees maar trots op je kleine meid. Heerlijk hoor kale knollies 

Heerlijk, die kale paarden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Jeetje, twee paarden op één dag.. Ik ben duidelijk nog geen pro! Met één paard ben ik hele middag bezig
Hoe doen jullie dat toch zo snel?!
Ik wil Carlito ook scheren, maar zie er nu al tegenop omdat het zo lang duurt. Je hebt mij in ieder geval al jaloers gemaakt met je kale paardjes!

Ik wil Carlito ook scheren, maar zie er nu al tegenop omdat het zo lang duurt. Je hebt mij in ieder geval al jaloers gemaakt met je kale paardjes!

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

wat goed van Chrystal zeg dat ze zo braaf was, je mag trots zijn op je kleine meid 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wat braaf zo voor de eerste keer. Nou kan ze weer lekker verantwoord gaan zweten 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

-
Wat fijn als ze weer lekker kaal zijn rijd een stuk prettiger!
Ik heb zoran vorige week ook geschoren!
Ik heb zoran vorige week ook geschoren!
I (L) Zoran!!