Carriére switch voor Jeskim?? wegbrengen pag 3.
Re: Carriére switch voor Jeskim??
Spannnend Esther,ben benieuwd 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Re: Carriére switch voor Jeskim??
Nou, ik ben er vanmiddag dus geweest en het zag er allemaal eigenlijk super uit..
Alles netjes, de paarden zagen er super uit, leuk groepje paarden, mooie ruimte in de wei en als box.. Ik kon eigenlijk geen tegenargument vinden..
Dus Jeskim gaat uit logeren, voor een hele poos, naja voor zolang zij het aan kan.. En eerst natuurlijk even proberen, als het niet lukt kan ze na een maand ofzo ook al weer thuis zijn..
Wel even slikken hoor..
Maar het lijkt me echt een leuk plekje voor haar..
Ik ben ook altijd welkom om te komen kijken, krijg updates via de mail, en het was misschien ook wel leuk om samen een keer in het natuurgebied achter hun huis te gaan rijden..
Ik wil haar graag zelf heen brengen, moet even kijken hoe dat moet aangezien mijn vader echt veel te druk is op het moment. Maar het is volgens mij makkelijker om haar ergens heen te brengen dan dat ze haar komen halen.. Dat is me het benzinegeld dan nog wel waard..

Alles netjes, de paarden zagen er super uit, leuk groepje paarden, mooie ruimte in de wei en als box.. Ik kon eigenlijk geen tegenargument vinden..
Dus Jeskim gaat uit logeren, voor een hele poos, naja voor zolang zij het aan kan.. En eerst natuurlijk even proberen, als het niet lukt kan ze na een maand ofzo ook al weer thuis zijn..
Wel even slikken hoor..

Ik ben ook altijd welkom om te komen kijken, krijg updates via de mail, en het was misschien ook wel leuk om samen een keer in het natuurgebied achter hun huis te gaan rijden..
Ik wil haar graag zelf heen brengen, moet even kijken hoe dat moet aangezien mijn vader echt veel te druk is op het moment. Maar het is volgens mij makkelijker om haar ergens heen te brengen dan dat ze haar komen halen.. Dat is me het benzinegeld dan nog wel waard..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Carriére switch voor Jeskim?? Update pag 3.
Heel moeilijke keuze lijkt me, maar denk niet een verkeerde
En als je dan toch daar op bezoek gaat,
kom je dan ook even langs pleegkind Keetje? Die woont namelijk niet ver van Peize vandaan

kom je dan ook even langs pleegkind Keetje? Die woont namelijk niet ver van Peize vandaan

Ereplaatsje voor

O spannend Esther. En dubbel gevoel natuurlijk. Wanneer gaat Jeskim proefdraaien?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
Oh dus toch Esther. Moeilijke, maar ik denk wel een juiste keuze. Wanneer ga je haar wegbrengen? Fijn dat je haar ook altijd kunt op zoeken en rijden. Sterkte.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jeskim gaat erheen als ik het vervoer rond krijg, ik zal Wendy even lief aan moeten kijken of Annabel, maar die heeft het ook druk zat de laatste tijd..
Ze is in principe morgen al welkom..
Ik kan best een keer bij Keet komen kijken!! Ze komt trouwens in Peizermade te staan. Dat is echt heel snel vanaf de snelweg, dus dat verkort de reistijd..
Ze is in principe morgen al welkom..
Ik kan best een keer bij Keet komen kijken!! Ze komt trouwens in Peizermade te staan. Dat is echt heel snel vanaf de snelweg, dus dat verkort de reistijd..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Sterkte Esther met het "logeer"afscheid van je oude maatje, al denk ik dat je er goed aan doet. Wat is er nou leuker voor een paard, behalve de kans krijgen paard te zijn, om lekker aandacht te krijgen. En super-Esther kan veel, maar alle paarden aangenaam bezig houden is best hoog gegrepen
. Gelukkig dat je haar uitleent, en dat ze altijd weer lekker terug mag komen.

Jeskim gaat uit logeren dus.
Dappere keuze hoor,maar als je gevoel er goed bij is,dan is het net wat je zelf al schreef er zijn geen tegen argumenten dan.
Ben benieuwd of het goed blijft gaan en of je haar niet "te erg" gaat missen
Dappere keuze hoor,maar als je gevoel er goed bij is,dan is het net wat je zelf al schreef er zijn geen tegen argumenten dan.
Ben benieuwd of het goed blijft gaan en of je haar niet "te erg" gaat missen

Wat heerlijk voor Jeskim dat ze lekker uit logeren gaat en als jij ziet dat ze het super doet is het voor jou ook een gerustelling dat je juist gehandeld heb voor je oogappeltje 

- Senna&Cajra
Uut fan huus. Knap dat je voor Jeskim kiest
Denk dat je een heleboel kinderen erg blij maakt.

Ik werd er gisteravond ineens helemaal misselijk van, bah, lag in bed, kon niet slapen en toen werd ik er ineens helemaal naar van.. Ben ik maar hard gaan nadenken over hoe fijn ze het daar zou kunnen krijgen, toen ging het wel weer..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Weet hoe het voelt Esther,je doet het immers meer voor haar en dan kunnen de twijfels toe gaan slaan.Maar net wat je zelf schreef,denken aan hoe fijn ze het krijgt en het vast allemaal wel goed blijft gaan.
Maar weet dat als het dichtbij komt je nog veel van deze misselijke gevoelens voorbij ziet komen.Blijft toch je lieveling
Maar weet dat als het dichtbij komt je nog veel van deze misselijke gevoelens voorbij ziet komen.Blijft toch je lieveling

ik kan me voorstellen dat je het hier best moeilijk mee hebt, maar ook super van je dat je aan Jeskim denkt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wordt zeer waarschijnlijk zaterdag.. slik..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Senna&Cajra
Jeetje Esther dan is dan wel snel he
Alvast sterkte voor zaterdag

Dat gaat snel Es, nog lekker veel knuffels geven tot zaterdag. En onthoud goed voorjezelf dat ze niet uit je leven is!
Succes en sterkte! Maar ook veel plezier voor Jeskim!
Succes en sterkte! Maar ook veel plezier voor Jeskim!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
kan me voorstellen dat het je zwaar valt, maar het is wel en mooi plekje voor haar,sterkte zaterdag.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Respect voor jou, Esther! Vind het heel knap van je dat je deze keuze durft te maken, voor jouw Jeskim.
Inderdaad, keep in mind dat het voor Jeskim waarschijnlijk het beste is. En zo niet, dan is ze zó weer terug! Succes morgen.
Inderdaad, keep in mind dat het voor Jeskim waarschijnlijk het beste is. En zo niet, dan is ze zó weer terug! Succes morgen.
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Heel veel sterkte esther!! Het komt vast goed met Jeskim!! Ik denk dat je hier super goed aan doet. Jeskim houd toch van knuffelen enzo dan is ze aan het goede adres bij allemaal lieve kinderen die haar vertroetelen en borstelen enzo!!
Ik wens je veel sterkte!!
Ik wens je veel sterkte!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Gisteren heb ik samen met een vriendin Jeskim weggebracht.
Toen we de trailerlampjes testten kwamen we erachter dat de hele rechterkant het niet deed.. Gelukkig is Wendy handig en was het na even prutsen zo weer opgelost..
Voordat Wendy er was nog even wat foto's gemaakt, mijn moeder was fotograaf en die heeft ongeveer evenveel fotografisch talent als een redelijk intelligente Orang-oetan, dus ben beniuwd wat het is geworden..
Digai heeft zijn laatste slok genomen en toen Jeskim uit de wei gehaald..
Zoals altijd sjokte die gewoon de klep op en ging lekker staan smikkelen van het hooinet..
Digai hinnikte nog wel een keer en meteen maar gaan rijden..
Onderweg was ze aardig rustig, wel een keer een hupje en een gilletje, maar verder relaxt..
Daar aangekomen halen we haar van de trailer af, ze keek even rond, nam een hap gras en ineens herinnerde ze zich dat haar veulen weg was en zette ze het op een brullen, hihi..
Eerst bedacht dat ze even in het landje naast de rest mocht. De rest bestaan uit een kuddeleidende haflinger en haar KWPN vriendin, verder nog een nieuwe KWPN, die was de dag ervoor gearriveerd, een oud besje van een jaar of 30 NRPS, en een oudere shet, superschattig, en die laatste twee zijn ook voor de kinderen.. De oude NRPS en shetje zijn haar nieuwe stalgenootjes in een loopstal. Nu is het nog een loopstal, het worden twee boxen..
Toen Jeskim toch wel behoorlijk onrustig was om het gemis van Dig haartoch maar bij de rest in gegooid..
Natuurlijk moest Haflinger wel even laten weten wie de baas was, tja, dat krijg je in een nieuwe kudde. Eigenaresse zat zich wat te verontschuldigen dat Jeskim een beuk kreeg en dat die haflinger zo fel was, maar ik heb maar uitgelegd dat dat niet nodig was, ik ken de kuddegebruiken..
Shet kwam wel even lekker rustig neuzen, denk dat dat haar eerste vriendje wordt..
Na een poosje was de rust wel aardig weergekeerd, Jes stond een beetje achteraf te kijken, maar de haf had haar punt gemaakt en vond het wel welletjes zo..
Tijdens de koffie mochten ze ook alweer op stal, Jes in haar nieuwe loopstal dus. Toen we daar nog even gingen kijken stonden de drie dames al lekker van een pluk hooi te smullen, lekker rustig in het stalletje..
Het was eigenlijk wel heel gezellig, en ook Wendy heeft me in de auto goed afgeleid, zodat ik niet kon gaan zitten piekeren.. Dan is het toch fijn dat er een vriendin mee is i.p.v. je ouders..
Thuis aangekomen was Digai misschien een beetje hinnikerig, maar helemaal niet vervelend ofzo.. Hij is lekker gaan eten met Tea en Fjella, die hem allebei lief vinden, dus dat gaat wel goed..
Ik heb eigenlijk alleen voor het wegbrengen even een traan gelaten, de rest ging dus wel goed gelukkig..
Toen we de trailerlampjes testten kwamen we erachter dat de hele rechterkant het niet deed.. Gelukkig is Wendy handig en was het na even prutsen zo weer opgelost..
Voordat Wendy er was nog even wat foto's gemaakt, mijn moeder was fotograaf en die heeft ongeveer evenveel fotografisch talent als een redelijk intelligente Orang-oetan, dus ben beniuwd wat het is geworden..
Digai heeft zijn laatste slok genomen en toen Jeskim uit de wei gehaald..
Zoals altijd sjokte die gewoon de klep op en ging lekker staan smikkelen van het hooinet..
Digai hinnikte nog wel een keer en meteen maar gaan rijden..
Onderweg was ze aardig rustig, wel een keer een hupje en een gilletje, maar verder relaxt..
Daar aangekomen halen we haar van de trailer af, ze keek even rond, nam een hap gras en ineens herinnerde ze zich dat haar veulen weg was en zette ze het op een brullen, hihi..
Eerst bedacht dat ze even in het landje naast de rest mocht. De rest bestaan uit een kuddeleidende haflinger en haar KWPN vriendin, verder nog een nieuwe KWPN, die was de dag ervoor gearriveerd, een oud besje van een jaar of 30 NRPS, en een oudere shet, superschattig, en die laatste twee zijn ook voor de kinderen.. De oude NRPS en shetje zijn haar nieuwe stalgenootjes in een loopstal. Nu is het nog een loopstal, het worden twee boxen..
Toen Jeskim toch wel behoorlijk onrustig was om het gemis van Dig haartoch maar bij de rest in gegooid..
Natuurlijk moest Haflinger wel even laten weten wie de baas was, tja, dat krijg je in een nieuwe kudde. Eigenaresse zat zich wat te verontschuldigen dat Jeskim een beuk kreeg en dat die haflinger zo fel was, maar ik heb maar uitgelegd dat dat niet nodig was, ik ken de kuddegebruiken..
Shet kwam wel even lekker rustig neuzen, denk dat dat haar eerste vriendje wordt..
Na een poosje was de rust wel aardig weergekeerd, Jes stond een beetje achteraf te kijken, maar de haf had haar punt gemaakt en vond het wel welletjes zo..
Tijdens de koffie mochten ze ook alweer op stal, Jes in haar nieuwe loopstal dus. Toen we daar nog even gingen kijken stonden de drie dames al lekker van een pluk hooi te smullen, lekker rustig in het stalletje..
Het was eigenlijk wel heel gezellig, en ook Wendy heeft me in de auto goed afgeleid, zodat ik niet kon gaan zitten piekeren.. Dan is het toch fijn dat er een vriendin mee is i.p.v. je ouders..
Thuis aangekomen was Digai misschien een beetje hinnikerig, maar helemaal niet vervelend ofzo.. Hij is lekker gaan eten met Tea en Fjella, die hem allebei lief vinden, dus dat gaat wel goed..
Ik heb eigenlijk alleen voor het wegbrengen even een traan gelaten, de rest ging dus wel goed gelukkig..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'