Herkennen jullie hem nog?
Re: Herkennen jullie hem nog?
Het is heerlijk hem zo te zien Krista!
En ik geef je groot gelijk hoor, beter de rest van zijn tijd lekker bij zijn vriendjes, dan hem op zijn oude dag ook nog plagen met rantsoenen e.d.
Hij ziet er heel tevreden uit!
En ik geef je groot gelijk hoor, beter de rest van zijn tijd lekker bij zijn vriendjes, dan hem op zijn oude dag ook nog plagen met rantsoenen e.d.
Hij ziet er heel tevreden uit!
Het is echt een behoorlijk verschil, maar hij geniet dat is het belangrijkste.
Wodan en ik M1+10
Kan me heel goed voorstellen Krista dat je het zo voelt. De foto's die je later geplaatst hebben maken dat nog eens extra pijnlijk duidelijk. Het beeld dat je ziet maakt ook niet echt vrolijk maar de gedachte die er achter zit is helemaal fantastisch natuurlijk. Oos heeft zo, hopelijk nog heel veel jaren, een prachtig leven en daar gaat het om.Krista schreef:Claudia erg he... ik heb het ook een hele tijd niet leuk gevonden eerlijk gezegd. Je ziet je eigen paard voor het oog zo in verval raken zeg maar... hij staat hier nu een half jaar 24/7 buiten.
Tsja als ik hem mooi had willen houden had ik hem op stal en rantsoen moeten houden.. daar doe ik hem ook geen plezier mee! Hij is inderdaad heel tevreden en dat is het belangrijkste.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Wel een verschil ja maar hij ziet er prima uit!
En hij kan lekker eten daar zal het hem om gaan:)
En hij kan lekker eten daar zal het hem om gaan:)
I (L) Zoran!!
- Cindy+Uniek
heeel verschil, maar hij ziet er goed uit hoor!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat een verschil zeg maar hij ziet er nog steeds erg lief uit.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ik kan me voorstellen dat jij het graag anders had gezien, maar ik zou hem nu zo als knuffelpoownie achter in de tuin willen hebben (wat overigens niet gaat passen). Hij ziet er echt lief uit 

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- Love_Jordy
Leuk die foto's van zijnn sportcarriere!
Daar kan je wel met trots naar terug kijken
Daar kan je wel met trots naar terug kijken

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Hij is misschien wat minder knap, maar hij straalt wel een enorme rust en tevredenheid uit! 
Dat is ook wat waard!

Dat is ook wat waard!

Snap best dat het je erg aan je hard gaat dat je sportmakkertje in strak pak,
nu een eindje weg staat en vervet is.
(vond het bij Sjol vreselijk! dat ze er vet uit zag etc. maar ook die stond tevreden de fjord uit te hangen.)
Maar hij heeft een uiterst tevreden uitdrukking! En ik geloof zo te zien dat hij het erg naar zijn zin heeft met zijn vriendjes.
Oos heeft altijd hard voor je gewerkt, super dat je hem de kans geeft lekker met pensioen te gaan en met
zijn vrienden van het goede leven te genieten.
nu een eindje weg staat en vervet is.
(vond het bij Sjol vreselijk! dat ze er vet uit zag etc. maar ook die stond tevreden de fjord uit te hangen.)
Maar hij heeft een uiterst tevreden uitdrukking! En ik geloof zo te zien dat hij het erg naar zijn zin heeft met zijn vriendjes.
Oos heeft altijd hard voor je gewerkt, super dat je hem de kans geeft lekker met pensioen te gaan en met
zijn vrienden van het goede leven te genieten.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hij ziet er nu misschien niet meer uit als sportpaard, maar het is nog steeds een fjord! Hij is heel tevreden, dus so what.
ALs een mens met pensioen gaat wordt het ook allemaal een beetje minder, dus bij een fjord ook. Maar hij heeft hard gewerkt dus hij heeft het verdient.
Hoe is het eigenlijk met die blesure? heeft hij daar nog last van?
ALs een mens met pensioen gaat wordt het ook allemaal een beetje minder, dus bij een fjord ook. Maar hij heeft hard gewerkt dus hij heeft het verdient.
Hoe is het eigenlijk met die blesure? heeft hij daar nog last van?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Nee daar heeft hij helemaal geen last meer van. Je ziet er nog wel iets aan hoor maar hij was ook al rad toen hij de wei in ging. Zo lang hij niet belast wordt zal hij er ook weinig last van krijgen.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Apart he, ze veranderen zo ontzettend in uiterlijk en van omgeving, en ze vinden het helemaal prima. Gelukkig maar. Petje af voor jou Krista dat Oosje nu lekker de "opa" uit mag hangen op zijn wei. Als het anders kon was hij vast graag met jou aan de slag gebleven, maar ik ken niet veel uitgerangeerde sportpaarden die zo van hun pensioentje mogen genieten.
(al kan ik me voorstellen dat het je best even aan je hart gaat soms).
(al kan ik me voorstellen dat het je best even aan je hart gaat soms).