Ik maak zoveel heerlijke ritten per week (minstens 4x per week met dit heerlijke weer, zolang het nog kan en we weer veel meer in de binnenbak rijden) dus ik dacht, ik maak eens wat foto's om jullie (alweer) te laten zien waar Beer mij zoal naartoe brengt. God wat is dat dier braaf en gezellig buiten! FAN! Okee, voor ik weer helemaal in de jubelmodus ga..hier zijn wat plaatjes..gemaakt met mijn superhippe nieuwe telefoon!

Eerst even de nieuwe coupe showen. Niet helemaal kaal...hij heeft zoveel geprutst met zijn gezondheid dat ik hem niet helemaal bloot durfde. Nu staat hij zo, met een 0 grams regendekentje op. Beer vindt alles best, als hij maar kan vreten..

Heerlijk op tijd in het bos..de elfjes waren net weg...

Bos

Beer maakt even gebruik van de gelegenheid om te vreten.

Verder stappen..

Mattie Rocks was ook weer van de partij. Held op sokken en loopt graag in Beer's staart..Beer vindt het wederom allemaal prima.

De hobbits waren denk ik even boodschappen doen..

Heuveltjes en herfstbladeren..Beer vindt het prachtig om heel hard in de bladeren te stampen..gek peerd!

Mijn uitzicht.

En we gaan weer verder..

Bruin veld met heuveltjes en heide verderop.

Beetje rare schaduwen maar zo zie je de bosrand in de achtergrond..daar was weer een heel ander landschap maar daar alleen maar gedraafd dus geen kiekjes meer..
Nou, zo ziet een gemiddelde rit er bij ons nu uit. Ik leer steeds meer leuke routes en Beer is overal voor in. Niks is eng of gek, nieuwe routes, steile heuveltjes, grote plassen, kronkelende paadjes, omgevallen bomen waar we niet langs kunnen dus echt door de rimboe moeten met ons hakmes..alles is leuk! Misschien moet ik maar eens kijken of ik een FW rit kan organiseren...

Bedankt voor het kijken..
Groetjes Kristel