Viking na zware periode weer eens op de foto
Re: Viking na zware periode weer eens op de foto
Gadverdamme, wat zal ik hem is ff graag zijn harses in slaan en laten voelen hoe dat paardje zich voelde
en idd.. wat knap dat hij mensen nog vertrouwd! Ik wil ik wel graag de foto's zien eigenlijk, want aan de foto's is niet veel meer te zien
en idd.. wat knap dat hij mensen nog vertrouwd! Ik wil ik wel graag de foto's zien eigenlijk, want aan de foto's is niet veel meer te zien
Moon - Bram - Jimmy
Lieve Wodka, rust zacht
Lieve Wodka, rust zacht
O, wat erg, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn dit doen, echt vreselijk, gelukkig knapt hij weer op, vind het een erg knap paard!!!
Heel veel plezier nog met hem!!
Heel veel plezier nog met hem!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
- rocky&moby
Zulke idioten zou je toch wat doen. Gelukkig knapt hij goed op..
Dieren zijn soms te goed, wat ontzettend triest voor hem.
Dieren zijn soms te goed, wat ontzettend triest voor hem.
Wat een verhaal! Echt diep en diep triest.
Gelukkig heb je je maatje nog en lijkt het helemaal goed te komen met hem.
OMG wat gaat er dan door je heen als je je paard zo aantreft in de wei.. Kan er echt met mijn verstand niet bij...
Gelukkig heb je je maatje nog en lijkt het helemaal goed te komen met hem.
OMG wat gaat er dan door je heen als je je paard zo aantreft in de wei.. Kan er echt met mijn verstand niet bij...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Wat een vreselijk verhaal zeg, gelukkig gaat het nu weer beter met hem
Dit is echt erg zeg, dat doe je niet een normaal iemand kan dat niet want als je zijn koppie ziet dan kan je dat toch niet.
Fijn dat het nu beter met hem gaat, je kwaadheid kan ik goed begrijpen ze moeten van je beesten afblijven.
Fijn dat het nu beter met hem gaat, je kwaadheid kan ik goed begrijpen ze moeten van je beesten afblijven.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat vreselijk, wat voor soort mensen haalt het in hun hoofd om dit soort dingen bij dieren te doen, dan getuig je toch van een IQ lager dan een worm, zonder enig sociaal gevoel.
Super dat je paardje er toch weer bovenop komt en toch zichzelf blijft.
Super dat je paardje er toch weer bovenop komt en toch zichzelf blijft.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
ik kan me zo voorstellen dat jij die mensen ook graag de hersens in wilt slaan. Mensen die zoiets doen, horen niet op deze wereld thuis.Maar ja, maar beter niet voor eigen rechter spelen..
Gelukkig ziet hij er goed uit en is hij niet een bang paard geworden. Nog hel veel plezier van hem
Gelukkig ziet hij er goed uit en is hij niet een bang paard geworden. Nog hel veel plezier van hem
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Te triest voor woorden dat er mensen zijn die dieren zulke dingen aandoen. Daar mogen ze wat mij betreft precies hetzelfde bij doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ronduit afgrijselijk!!!!!
Wat zul jij geschrokken zijn ,nog een wonder dat hij ernog zo bovenop gekomen is.
En de stakker blijft nog vriendelijk en vertrouwd naar mensen toe ook.
Je kan tegenwoordig je dieren niet meer uit het oog verliezen er lopen zoveel compleet gestoorde idioten rond.
Heel veel succes met het verdere herstel van je mooie dappere paardje.

Wat zul jij geschrokken zijn ,nog een wonder dat hij ernog zo bovenop gekomen is.
En de stakker blijft nog vriendelijk en vertrouwd naar mensen toe ook.
Je kan tegenwoordig je dieren niet meer uit het oog verliezen er lopen zoveel compleet gestoorde idioten rond.

Heel veel succes met het verdere herstel van je mooie dappere paardje.
Dat zegt wel wat over dieren hè; niet bang zijn, gewoon vertrouwen blijven hebben. Prachtig! Hij ziet er ook heel goed en blij uit. Mooi dier hoor!
Laat die daders maar niet los in een afgesloten ruimte met Fjordenfans......
Laat die daders maar niet los in een afgesloten ruimte met Fjordenfans......
Morris, mijn superfjord!
- ukoldaatje
Zo!!! Ik zou ook in staat zijn om die lui hun hersens in te slaan..arm paard!!!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Jezus welke gek haalt het in zijn hoofd om het hoofd van een paard in elkaar te meppen
Gelukkig blijft Vik een coole kikker en hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!
Ik hoop dat ze die randebiel(en) te pakken krijgen!!!!

Gelukkig blijft Vik een coole kikker en hopelijk knapt hij snel weer helemaal op!
Ik hoop dat ze die randebiel(en) te pakken krijgen!!!!
Jeetje zeg hier heb ik geen woorden voor.
Vind dit altijd zo verschrikkelijk.
Hopelijk komt je vent er weer helemaal boven op, al kan ik me wel voorstellen dat hij het vertrouwen een een beetje kwijt is, of valt dat mee.
Vind dit altijd zo verschrikkelijk.
Hopelijk komt je vent er weer helemaal boven op, al kan ik me wel voorstellen dat hij het vertrouwen een een beetje kwijt is, of valt dat mee.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)