Voor al je avonturen en vertier, het E'tjes topic deel 4!
Re: Voor al je avonturen en vertier, het E'tjes topic deel 4
Spannend dan zaterdag Suzanne, dan kunnen we de drie E-tjes naast elkaar zien. Leuk! Dan kunnen we goed vergelijken. Eachann is ook helemaal niet zo groot hoor. Ewald gemiddeld denk ik, al is hij ook nog zo plattig en puppy. Maar goed, ze zijn ook nog zo jong. Ik verwacht helemaal niks van de meine. Ik vind ze er nu zo niet uitzien met die dikke vacht. Ik vraag me af hoe we ze vrijdag helemaal mooi krijgen, maar met water en sop en een schaar moet dat vast wel lukken. Wel vond ik ze rond Lisse (de keuring) veel mooier als dat ze er nu bij staan. Maar dat komt dus ook helemaal omdat ik een zomervacht mooier vind. We zullen zien, en alle fjorden zitten nu dik in het haar, dus tja.. Ook zijn ze eigenlijk helemaal niet zo dik zag ik vanmiddag. En ze zien ze graag wat stevig toch? Naja, we zien wel, we gaan voor de lol.
Hier doen ze wel normaal met eten. Niet echt haaiebaaierig, de shetten wel trouwens. Die merries zijn wat pinniger.
Hier doen ze wel normaal met eten. Niet echt haaiebaaierig, de shetten wel trouwens. Die merries zijn wat pinniger.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
hier kun je het eten afnemen als je wilt
ze zijn ook nooit vies als je hen weghaalt van hun eetbak
nu eten ze weer samen uit dezelfde bak,
ze zijn ook nooit vies als je hen weghaalt van hun eetbak
nu eten ze weer samen uit dezelfde bak,

Spannend Daphne,wie gaan jullie vast zien op Ck in Hoenderloo!
En meestal als je er niet veel van verwacht word het juist wat
Jullie moeten vast vroeg op pad?
Keandra,dat kan hier ook hoor,ze zijn niet zo tegenover mensen maar Emy doet heel woest of je er nou bij staat of niet
En meestal als je er niet veel van verwacht word het juist wat

Jullie moeten vast vroeg op pad?
Keandra,dat kan hier ook hoor,ze zijn niet zo tegenover mensen maar Emy doet heel woest of je er nou bij staat of niet

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Leuk Desire, dat jullie ook komen!!
Gezellig!
Ja ik wil er wel om half 9 zijn, al kan het iets uitlopen, want de jongste die gaan als laatst.
Gezellig!
Ja ik wil er wel om half 9 zijn, al kan het iets uitlopen, want de jongste die gaan als laatst.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ik breek even in hier. Hebben jullie al enig idee hoe laat het begint?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Klinkt me weer bekend..
Elvis hield altijd wel van zijn eten, wat ik me ervan herinner, maar Eachann stond altijd op zijn dooie gemakje te eten, allebei eigenlijk wel zoals hun moeders..
Alhoewel, Tea laat zich de kaas niet van het brood eten, maar Eachann vond het prima als Elvis zijn bak ondertussen ook leeg vrat, hihi..
Elvis hield altijd wel van zijn eten, wat ik me ervan herinner, maar Eachann stond altijd op zijn dooie gemakje te eten, allebei eigenlijk wel zoals hun moeders..
Alhoewel, Tea laat zich de kaas niet van het brood eten, maar Eachann vond het prima als Elvis zijn bak ondertussen ook leeg vrat, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nancy imka
Nou Esther, hier mag Elvis dat niet want ik sta er als een politieagent tussen hahaha.
Ik kan Emy ook wel weghalen bij dr bak geen probleem maar ze doet erg wild met happen pakken uit die bak hihi
Ik kan Emy ook wel weghalen bij dr bak geen probleem maar ze doet erg wild met happen pakken uit die bak hihi
-
Welke E'tjes komen er eigenlijk allemaal naar de CK? En Anita, ik weet nog van niets hoe laat het begint. Wel prettig om te weten. Als ik morgen nog niets weet, bel ik wel even naar het stamboek.
Vandaag Anca en Evita even op het gras gehad! Ik moest zo lachen met die 2. Niets anders dan flink rondlopen en bokken! Ik had ook mijn camera nodig gehad. Regelmatig tussen het lopen door, snel een hap.
Vandaag Anca en Evita even op het gras gehad! Ik moest zo lachen met die 2. Niets anders dan flink rondlopen en bokken! Ik had ook mijn camera nodig gehad. Regelmatig tussen het lopen door, snel een hap.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jeetje dat word weer lang wachten dan Daphne!!Maar weer een goede leer
Wij gaan denk rond 10 uur richting Hoenderloo,we hoeven nergens op tijd voor te zijn.
Esther,Elvis loopt wel erg te dringen om ze voer maar hij weet dat hij pas krijgt als ik het zeg,tegenover Emy is hij echt een draak,Imka mag wel komen kijken maar die laat zich soms ook weg sturen door Elvis.Hij is best het mannetje op stal hoor,maar ja Imka is al niet een van de bazigste type's die ik ken en Emy is het jongst dus ja dan neemt Elvis het maar op zich.
Kan je wel merken overigens hij is best op ze meiden gesteld buiten ook vaak het mannetje uithangen als er paarden langs komen.

Wij gaan denk rond 10 uur richting Hoenderloo,we hoeven nergens op tijd voor te zijn.

Esther,Elvis loopt wel erg te dringen om ze voer maar hij weet dat hij pas krijgt als ik het zeg,tegenover Emy is hij echt een draak,Imka mag wel komen kijken maar die laat zich soms ook weg sturen door Elvis.Hij is best het mannetje op stal hoor,maar ja Imka is al niet een van de bazigste type's die ik ken en Emy is het jongst dus ja dan neemt Elvis het maar op zich.
Kan je wel merken overigens hij is best op ze meiden gesteld buiten ook vaak het mannetje uithangen als er paarden langs komen.

Eros is verhuisd
... Het verslag staat in het topic.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40883
Eros is ook wat dringerig met eten. En als dat van hem op is, loopt hij als een speer naar de ander om te kijken of daar nog wat te halen valt. Maar hij mishandeld zijn voer bak niet ofzo

http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40883
Eros is ook wat dringerig met eten. En als dat van hem op is, loopt hij als een speer naar de ander om te kijken of daar nog wat te halen valt. Maar hij mishandeld zijn voer bak niet ofzo

Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Had het gelezen van Eros,die stal ken ik.Staat een vriendin van ons Linda met Magdat.Wij gaan toevallig morgen bij haar kijken,zien we Eros ook meteen in echt.
Fijn dat hij zo braaf was op de vrachwagen.Hier verliep dat toen ook super toen we er een gehuurd hadden voor het strand.Ze liepen er zo op...
Veel plezier op jullie nieuwe stal.Geweldige omgeving om te rijden straks

Fijn dat hij zo braaf was op de vrachwagen.Hier verliep dat toen ook super toen we er een gehuurd hadden voor het strand.Ze liepen er zo op...

Mama Jeskim haar voer is ook heilig hoor, hihi..
Maar Bente had ik wel goed geleerd dat zij Caylinn haar portie niet op mocht eten en dat ging dan ook altijd wel goed!! En Bente was ook wel een smulpaapje hoor!!
Maar Bente had ik wel goed geleerd dat zij Caylinn haar portie niet op mocht eten en dat ging dan ook altijd wel goed!! En Bente was ook wel een smulpaapje hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leverbot is niet in de mest terug te vinden. En het is een parasiet de courante wormmiddelen werken niet tegen leverbot.Yvette_Minouk schreef:Hier idem, uit bloedonderzoek bleek dat Minouk bij een bepaald iets verhoogde waardes had, wat zou samenhangen met een parasitaire aandoening, oftewel wormbesmetting.
Is de mest gecontroleerd op allerlei soorten wormen, inclusief leverbot, heeft ze overal negatief achterstaan. Geen wormbesmetting dus. Gelukkig hebben we van de DA toch een fles ontwormingsmiddel gekregen tegen leverbot.
De spuiten bestellen we ook via Agradi, daar kun ze gewoon krijgen (geloof wat jij zegt Nancy, dat ze een DA hebben waar ze mee samenwerken).
Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Ik ben trots op mijn E'tje. Evita deed het goed op de CK. Ze is 4e geworden. Moest wel veel hinniken, maar toch met voorbrengen was ze goed met Leo bezig en bleef rustig lopen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Wat goed 4de!!!Gefeliciteerd
Daphne hoe is het met Eachann en Ewald gegaan?
Daphne hoe is het met Eachann en Ewald gegaan?
Wij hebben het gezien allemaal en was erg leuk om mee te maken.Was nooit op CK geweest.
Ewald en Eachann ook gezien en die zagen er toppie uit.Moeder van Emy Wiviana werd tweede bij de verlopige modelpaarden 8jaar en ouder.
Wij dachten dat Utinka hoger zou eindigen.
Eachann scoorde ook goed!
Ewald en Eachann ook gezien en die zagen er toppie uit.Moeder van Emy Wiviana werd tweede bij de verlopige modelpaarden 8jaar en ouder.
Wij dachten dat Utinka hoger zou eindigen.
Eachann scoorde ook goed!

Zo, wat hoorde ik? Heeft Linda jullie lekker gek zitten maken? omdat mijn E-tje zo'n tank is?Elvis schreef:Had het gelezen van Eros,die stal ken ik.Staat een vriendin van ons Linda met Magdat.Wij gaan toevallig morgen bij haar kijken,zien we Eros ook meteen in echt.![]()

Valt wel mee hoor

Ik zal vandaag eens een onafhankelijk oordeel vellen 

- nancy imka
Dat valt wel mee hoor! We hebben op de keuring zo eens een paar Etjes voorbij zien komen en die waren echt niet heel veel groter als onze Etjes, en buiten dat is Emy natuurlijk een achter loper nu die van jullie ruim twee en half zijn moet emy nog 2 en 3 maanden worden....Eros schreef:Zo, wat hoorde ik? Heeft Linda jullie lekker gek zitten maken? omdat mijn E-tje zo'n tank is?Elvis schreef:Had het gelezen van Eros,die stal ken ik.Staat een vriendin van ons Linda met Magdat.Wij gaan toevallig morgen bij haar kijken,zien we Eros ook meteen in echt.![]()
Valt wel mee hoor(volgens mij)
Haha klopt hoor.
Eros is niet veel groter denk. Schat hem nu ong 1.43m, maar is inderdaad een half jaar ouder dan Emy.
Maar ik moest wel lachen, want Linda die vertelde het zo ''gemeen''..

Maar ik moest wel lachen, want Linda die vertelde het zo ''gemeen''..