Bericht
door Esther » zo 26 sep 2010, 19:26
Niets ernstigs hoor..
Ik heb er al een poosje over nagedacht, maar Flower is toch niet het paardje voor me, het is een supermooie dame, en loopt mij ook zeker niet in de weg ofzo..
Natuurlijk was het ook niet helemaal de bedoeling dat Fjella weer naar huis zou komen, maar ik zat nu met wat te veel paardjes. Mijn vader was niet zo blij met het aantal, die wil graag dat ik terug ga naar twee exemplaren.. Ik was het er ook wel mee eens, vooral toen ik laatst weer moest ontwormen, ze moest bekappen e.d. Het kost toch een boel centjes, nu eet Flower me natuurlijk niet de oren van de kop hoor, hihi..
Mijn vader zal het niet snel en duidelijk zeggen, maar ik voelde wel aan dat het menens was.. Ik ga er dus niet op wachten tot hij het echt niet leuk meer vindt, dat zou niet eerlijk zijn..
Maar ja, wie moet er dan gaan.. Jeskim niet, alleen in bruikleen, maar dat is ook zo niet geregeld en heb het liever niet.. Tea sowieso ook niet..
Digai gaat al, dus het werd kiezen tussen Fjella en Flower.. Tja, dat was niet zo moeilijk als zou lijken..
Ik ben erachter dat ik echt een fjordenmens ben ze zijn wat rustiger, wat trager en wat makkelijker. Flower is me vaak te snel af, die is me net wat te hoog gegrepen, vooral als ze straks een echte opleiding zou moeten hebben, o.a. voor de kar..
En daar kwam bij dat er een meisje was, met donkerbruin krullend haar, die op de dag van aankoop, eigenlijk ervoor al, helemaal weg van haar was, alsmede haar kleine zusje. Die met haar vingertje vooraan stond met de opmerking dat als ik haar ooit weg zou doen zij haar graag wilde hebben.. Laat dat nu ook nog een van mijn beste vriendinnen zijn!!
Dat vergemakkelijkt de keuze natuurlijk ook al een hele hoop!!
Ook ben ik er vaak te vinden en hoef ik 'mijn' meisje niet te missen. Ze krijgt daar een supergoed huisje en ik weet zeker dat Annabel met haar uit de voeten kan!!
Om er nog even op terug te komen.. Mijn vader wilde terug naar twee paarden, maar hij snapte ook wel dat ik zowel Jes als Tea en ook Fjella niet weg kon doen.. Daarbij door mij aangevoerd dat Fjella ook een investering is en dat het zonde zou zijn om haar nu weg te doen, hihi..
Dus hij kan er nu prima mee leven dat er toch drie lopen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'