Ik ben Marjan en 24 jaar ik ben in het bezit van twee paarden, waarvan 1 Archibald van het Ijzerlaantje. V. Jars is. Archibald heb ik als veulen zo'n 5.5 jaar geleden gekocht en zelf beleerd om dik drie jarige leeftijd. Ik heb diverse keren meegedaan aan de premiekeuringen. Waarbij hij meerdere malen een eerste premie gehaald heeft en hij dus voorlopig model was, indd was, Totdat ik meeging doen aan de verrichtingsproeven om hem model te krijgen, maar meneer Archibald is daarvoor afgekeurd wegens ongehoorzaamheid in de dressuur proef, hij wou liever rechtsom galopperen i.p.v linksom.

Afgelopen Juli heeft hij zijn 1ste premie weer terug gekregen en gaan we in December maar weer een poging doen om hem Model te krijgen. Voor de rest rij ik met Archibald dressuurwedstrijden bij de KNHS in het L1 tussen de paarden en maken we voor de lol (archy zijn lol) zo nu en dan een sprongetje, ben zelf niet zo'n springer maar hij vind het geweldig!!
Bedankt voor de leuke reactie's! het begint nu indd al verslavend te worden

zou ff een avatar maken maar dat wil niet. Mijn andere paard heet Cameron en is een kruising Fries X Draver ruin van 14 jaar oud. Wil wel een foto plaatsen van Cameron, maar weet niet of dat wel mag op Fjordenwereld?????