Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Claudia, gefeliciteerd!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Gefeliciteerd. Hoe zag haar lijstje eruit?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Super Claudia!!
gefeliciteerd!
Ben net terug van de vrijgezellenavond van m'n moeder, eerst upper @ home gehad en nadien nog wat cafés afgeschuimd, mams verkleed als ma flodder
't was heel gezellig, maar ik trok het echt niet meer. Voel me echt een zombie door al dat vroege opstaan, lang in de auto zitten en vandaag ook een drukke dag gehad. Duik zo maar onder de lakens. 

Ben net terug van de vrijgezellenavond van m'n moeder, eerst upper @ home gehad en nadien nog wat cafés afgeschuimd, mams verkleed als ma flodder

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd Claudia
Ze deed het super en je reed haar erg netjes
Wat mompelde de jury eigenlijk tegen je in de ring?
Want toen jullie achteraan liepen had ik echt zoiets van, nee toch..
Maar toch mooi een eerste premie!!

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ze had een 8 op rastype, een 7 op bespiering, een 6 op beenkwaliteit (vol in de sprong) een 7 op de gangen en een 7 op totaalindruk.Orion1996 schreef:Gefeliciteerd. Hoe zag haar lijstje eruit?
We hebben nu hopelijk dan toch alle vormen van nauw wel gehad (nauw voor, nauw achter en nauw in de ellebogen

ooit die 37 wel weer halen, maar nu eerst maar eens proberen om haar model te krijgen

pjotr_nientje schreef:Nog gefeliciteerd Claudia
Ik heb van mijn kunnen qua rijden toch een ander beeld in mijn hoofd dan dat het er uit ziet denk ikSenna&Cajra schreef:Je heb haar dus gewoon goed voor elkaar dan maakt het niet uit dat ze 2 weken niet gereden is.

na het bestgaand, die heb ik lekker met hooi voor haar neus op de trailer gezet. Ik vond het eigenlijk nog best eng, Keet kan
behoorlijk pittig zijn qua rijden en ik had nog nooit echt op gras gereden (eerste keer was in Hoenderloo even met het jubileum)
Ik heb op haar ook snel de neiging om heel gespannen te gaan zitten en dat werkt niet zo aangezien ze daar heel gevoelig voor is

Ze heeft wel een enorme werklust en dat werkt soms mee en soms tegen, als het tegenwerkt is het omdat ze graag alles goed wil doen
en ze helemaal paniekerig wordt als ze denkt dat iets niet lukt. Zou het dan toch zo zijn? 'Zo paard, zo baas'...
Als je de mannelijke helft van de jury bedoeld Janine, die vroeg hoe Caylinn aan haar litteken kwam (die heeft ze bij Esther opgelopen)

Ereplaatsje voor

Weer een hoop geschreven hier!
Gefeliciteerd Claudia!
Wij hadden ons ingeschreven voor de abop oefendag in Heemstede (gisteren), maar uiteindelijk toch afgezegd.
Hebben besloten onze Peer niet dit jaar, maar volgend jaar aan te bieden voor de abop.
Peertje doet het super, maar we vinden hem er toch nog niet helemaal klaar voor (en eigenlijk nog een beetje te jong) om dit jaar al te gaan.
Oeh een gra merrietje Jilly?!? Zou een super mooi koppeltje vormen met Daulann!!!
Maar ik denk dat Robbert me voor gek verklaard als ik met nog een paard kom aanzetten...
Flauw van hem hoor!
Tandarts staat hier weer voor het najaar gepland, maar misschien dat ik de tandarts wel iets eerder laat komen.
Peer zijn snijtand wil niet lekker wisselen en het dopje wordt nu een beetje scherp.
Peertje is toen we hem net hadden ook al eens gedaan, ging prima, geen bloedbad en erg braaf ondergaan.
Hoe gaat het verder met jullie Ctjes? Lekker aan het buitenrijden lees ik?!
Celony al een beetje beter Anita?
Gefeliciteerd Claudia!

Wij hadden ons ingeschreven voor de abop oefendag in Heemstede (gisteren), maar uiteindelijk toch afgezegd.
Hebben besloten onze Peer niet dit jaar, maar volgend jaar aan te bieden voor de abop.
Peertje doet het super, maar we vinden hem er toch nog niet helemaal klaar voor (en eigenlijk nog een beetje te jong) om dit jaar al te gaan.
Oeh een gra merrietje Jilly?!? Zou een super mooi koppeltje vormen met Daulann!!!

Maar ik denk dat Robbert me voor gek verklaard als ik met nog een paard kom aanzetten...

Flauw van hem hoor!
Tandarts staat hier weer voor het najaar gepland, maar misschien dat ik de tandarts wel iets eerder laat komen.
Peer zijn snijtand wil niet lekker wisselen en het dopje wordt nu een beetje scherp.
Peertje is toen we hem net hadden ook al eens gedaan, ging prima, geen bloedbad en erg braaf ondergaan.
Hoe gaat het verder met jullie Ctjes? Lekker aan het buitenrijden lees ik?!
Celony al een beetje beter Anita?
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Gefeliciteerd Claudia! Die heb je maar mooi binnen.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Claudia, gefeliciteerd met je resultaten gisteren op de keuring. Vond het zo mooi om te horen hoe jij en Ineke begonnen te juichen toen bekend werd dat de hele rubriek een 1e premie kreeg. Ik zag de bui ook al hangen toen jullie weer achteraan liepen te koekeloeren.
Jammer Marie-Louise dat je hebt afgezegd voor de oefendag. Ik snap dat je nog een jaartje wilt wachten met de ABOP maar die oefendag was nu juist een mooie gelegenheid voor jullie geweest om te zien en te ervaren wat de bedoeling is van de ABOP en wat er gevraagd wordt van paard en ruiter of menner. Echt een gemiste kans vind ik.
Celony loopt nog steeds kreupel. Van de week kregen we de rekening en daar stond ineens een bedrag op voor een röntgenopname. Daar hadden we nog niets van gehoord dus maar even gebeld voor opheldering. Kreeg te horen dat ze een klein schiefeltje bij hem hadden ontdekt rechts en dat er dus een foto is gemaakt van het griffelbeentje. Dat zag er allemaal rustig uit op de foto. Toch vreemd dat je dit niet verteld wordt als je je paard weer ophaald na onderzoek en verblijf op de kliniek. Moet zeggen dat het gevoel bij deze kliniek er niet beter op wordt. Voor enten en scannen op drachtigheid tijdens inloopspreekuur prima maar toch maar eens bedenken om ergens anders heen te gaan als er weer eens echt wat is.
Jammer Marie-Louise dat je hebt afgezegd voor de oefendag. Ik snap dat je nog een jaartje wilt wachten met de ABOP maar die oefendag was nu juist een mooie gelegenheid voor jullie geweest om te zien en te ervaren wat de bedoeling is van de ABOP en wat er gevraagd wordt van paard en ruiter of menner. Echt een gemiste kans vind ik.
Celony loopt nog steeds kreupel. Van de week kregen we de rekening en daar stond ineens een bedrag op voor een röntgenopname. Daar hadden we nog niets van gehoord dus maar even gebeld voor opheldering. Kreeg te horen dat ze een klein schiefeltje bij hem hadden ontdekt rechts en dat er dus een foto is gemaakt van het griffelbeentje. Dat zag er allemaal rustig uit op de foto. Toch vreemd dat je dit niet verteld wordt als je je paard weer ophaald na onderzoek en verblijf op de kliniek. Moet zeggen dat het gevoel bij deze kliniek er niet beter op wordt. Voor enten en scannen op drachtigheid tijdens inloopspreekuur prima maar toch maar eens bedenken om ergens anders heen te gaan als er weer eens echt wat is.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Daar heb je denk ik wel gelijk in Anita, wat betreft de gemiste kans...
Maar er komen misschien nog wel andere oefendagen waar we kunnen gaan kijken en natuurlijk dit jaar bij de abop zelf!
Echt naar dat Celony nog steeds niet lekker loopt joh! volgens mij heb je het wel eerder verteld, maar wat is ook al weer het tijdspad
dat ze vanuit de kliniek hebben gegeven van hoelang het minimaal gaat duren? Bizar dat ze je niet hebben verteld van de schiefel.
Is toch een duidelijk teken van trauma lijkt me zo!

Maar er komen misschien nog wel andere oefendagen waar we kunnen gaan kijken en natuurlijk dit jaar bij de abop zelf!
Echt naar dat Celony nog steeds niet lekker loopt joh! volgens mij heb je het wel eerder verteld, maar wat is ook al weer het tijdspad
dat ze vanuit de kliniek hebben gegeven van hoelang het minimaal gaat duren? Bizar dat ze je niet hebben verteld van de schiefel.

Is toch een duidelijk teken van trauma lijkt me zo!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Wat belachelijk anita dat ze dat niet hebben vermeld.
Dat is toch het minste wat ze kunnen doen en een beetje overleg is ook wel fijn.
Maar wel kl*te dat Celony nog steeds niet goed is.
Ik hoop dat je daar toch snel een beetje duidelijkheid over krijgt.
Dat is toch het minste wat ze kunnen doen en een beetje overleg is ook wel fijn.
Maar wel kl*te dat Celony nog steeds niet goed is.
Ik hoop dat je daar toch snel een beetje duidelijkheid over krijgt.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Colunder dat is super dat Ché zo braaf was
, ik ben vandaag ook met Hummer naar buiten geweest voor het eerst dus ook ik vond het enorm spannend.
We zouden met stalgenoot gaan maar haar paard was zeiknat dus die kon niet mee dus is mijn verzorgster mee gewandelt en hij vond alles wel heel eng maar hij heeft zich super gedragen. Drafje etc doen we later pas wil eerst een paar keer gewoon stappen buiten , en inderdaad zo buiten merk ik niks aan hem en loopt hij lekker dus het is inderdaad echt een balans probleem dus daar gaan we aan werken
Claudia gefeliciteerd hoor meid
Anita echt belachelijk dat ze jou daar niks over hebben verteld
, en ook balen dat Celony niet goed loopt hopelijk krijg je snel duidelijkheid !!!
Ik ge morgen de tandarts bellen voor hummer hoop dat hij van de week kan komen.
Ik ga morgen de tandarts bellen voor Hummer hoop dat hij deze week nog kan komen.

We zouden met stalgenoot gaan maar haar paard was zeiknat dus die kon niet mee dus is mijn verzorgster mee gewandelt en hij vond alles wel heel eng maar hij heeft zich super gedragen. Drafje etc doen we later pas wil eerst een paar keer gewoon stappen buiten , en inderdaad zo buiten merk ik niks aan hem en loopt hij lekker dus het is inderdaad echt een balans probleem dus daar gaan we aan werken

Claudia gefeliciteerd hoor meid

Anita echt belachelijk dat ze jou daar niks over hebben verteld

Ik ge morgen de tandarts bellen voor hummer hoop dat hij van de week kan komen.
Ik ga morgen de tandarts bellen voor Hummer hoop dat hij deze week nog kan komen.
Wat een pannekoeken zeg bij die kliniek. Niet netjes dat ze dat niet even hebben gemeld. Geeft die echt een schiefeltje?
Ik zit hier te balen van die afschuwelijke hoeveelheid water die uit de lucht komt vallen. Mijn paarden staan te krijsen op stal dat ze eruit willen, wil je ze eruit laten dan blijven ze mooi staan omdat het nat is. Mijn bak stond in 30 minuten blank (en normaal duurt dat echt wel even)
Heb mijnz adelkamer maar is onder handen genomen. Moet zeggen dat het er nu wel mooi uit ziet. Nu alles hangt waar het moet.
Hopen dat het straks nog droog wordt, dan kan mijn tuig even buiten spelen.
Ik zit hier te balen van die afschuwelijke hoeveelheid water die uit de lucht komt vallen. Mijn paarden staan te krijsen op stal dat ze eruit willen, wil je ze eruit laten dan blijven ze mooi staan omdat het nat is. Mijn bak stond in 30 minuten blank (en normaal duurt dat echt wel even)
Heb mijnz adelkamer maar is onder handen genomen. Moet zeggen dat het er nu wel mooi uit ziet. Nu alles hangt waar het moet.
Hopen dat het straks nog droog wordt, dan kan mijn tuig even buiten spelen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ja, echt flauw van Robbert ML 
Pff wat een rotweer vandaag, het voelde echt aan als winter. Gisteren erg warm en lekker verbrand en vandaag was het even 10° kouder
De bak was nog lang niet bekomen van alle regen de afgelopen weken, nu is het dus wéér erger, schiet echt niet op zo. Heb 'm maar even buiten gezet met een vriendje en ze hebben zichzelf nog wel wat beweging gegeven, maar baal echt dat ik nu niks kan pff.

Pff wat een rotweer vandaag, het voelde echt aan als winter. Gisteren erg warm en lekker verbrand en vandaag was het even 10° kouder

De bak was nog lang niet bekomen van alle regen de afgelopen weken, nu is het dus wéér erger, schiet echt niet op zo. Heb 'm maar even buiten gezet met een vriendje en ze hebben zichzelf nog wel wat beweging gegeven, maar baal echt dat ik nu niks kan pff.
Hier is 't vanmiddag lekker opgeklaard met zon en al en hebben Viv en ik met onze gele knollies toch nog heerlijk door het bos kunnen rondbanjeren
Was zeker voor herhaling vatbaar Viv!
Alleen of Cas het daar ook helemaal mee eens is
Volgens mij was ie best een beetje moe, maar wel voldaan 

Was zeker voor herhaling vatbaar Viv!

Alleen of Cas het daar ook helemaal mee eens is

Jaaaahhhh de 2e officiele Ctjes meeting!!!
Gaan we zeker vaker doen, Kan kdies leren om te wachten en kan Casje beetje aan zn conditie werken.
Gewoon rustig opbouwen
Gaan we zeker vaker doen, Kan kdies leren om te wachten en kan Casje beetje aan zn conditie werken.
Gewoon rustig opbouwen

Hé leuk een C'tjes meeting. Jullie staan vlak bij elkaar toch? Fijn als je zo samen lekker op pad kunt.
Regen? Bij ons regende het vanmorgen nog wat, maar vanmiddag scheen de zon volop. Was best lekker weer.
Ik heb alleen even bij C'tje gekeken of het goed ging en ze in een ander stukje wei gezet.
Heb het zo druk gehad en heb het de aankomende dag nog druk. Even een daagje tot rust komen vandaag.
De tandarts vroeg van de week hoe oud Castor is; 4,5 jaar. Hij is ook echt al 4,5 jaar, want hij is van maart.
Toen bedacht ik me dat hij dus al richting de 5 jaar gaat en dat vind ik opeens al zo'n leeftijd!
Ik moet nog maar wat vaak eraan denken dat hij als klein krummeltje naast zijn overleden moeder stond....

Wat vliegt de tijd toch voorbij. Het is wel weer heerlijk om terug te denken aan de afgelopen jaren.
Regen? Bij ons regende het vanmorgen nog wat, maar vanmiddag scheen de zon volop. Was best lekker weer.
Ik heb alleen even bij C'tje gekeken of het goed ging en ze in een ander stukje wei gezet.
Heb het zo druk gehad en heb het de aankomende dag nog druk. Even een daagje tot rust komen vandaag.
De tandarts vroeg van de week hoe oud Castor is; 4,5 jaar. Hij is ook echt al 4,5 jaar, want hij is van maart.
Toen bedacht ik me dat hij dus al richting de 5 jaar gaat en dat vind ik opeens al zo'n leeftijd!
Ik moet nog maar wat vaak eraan denken dat hij als klein krummeltje naast zijn overleden moeder stond....

Wat vliegt de tijd toch voorbij. Het is wel weer heerlijk om terug te denken aan de afgelopen jaren.
Castor

Viv en ik staan idd heel dicht bij elkaar, paar minuutjes bij elkaar vandaan 

@ Ilona, ik heb dat eigenlijk nooit zo meegekregen maar wat was er eigenlijk gebeurt met de merrie???
Het is toch helemaal goedgekomen met je "flessenkindje".
Het is toch helemaal goedgekomen met je "flessenkindje".
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
@ Claudia, ik heb het hele verhaal hier wel eens verteld http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... od#p739317
pagina 3.
En ja het is echt helemaal goed gekomen met hem. Je kan echt nergens aan merken dat hij een flessenveulen is. Beetje drammerig misschien, maar dat zijn wel meer fjorden
En hij is ook zeker niet achtergebleven in zijn groei. Hij meet nu 1.47-1.48 ongeveer.
En waarom moeders dood is gegaan??? Vermoedelijk baarmoederontsteking, maar ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.
pagina 3.
En ja het is echt helemaal goed gekomen met hem. Je kan echt nergens aan merken dat hij een flessenveulen is. Beetje drammerig misschien, maar dat zijn wel meer fjorden

En hij is ook zeker niet achtergebleven in zijn groei. Hij meet nu 1.47-1.48 ongeveer.
En waarom moeders dood is gegaan??? Vermoedelijk baarmoederontsteking, maar ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.
Castor

Die flesfoto is echt ZO zoet Ilona
het hele verhaal er achter veel minder, maar toch...
Hier is het ook nog goed opgeklaard, maar goed, dat doet nog niks aan de bak aka zwembad en buiten is het hier ook niet fijn dus heb Hay maar gelaten voor wat het is en met vriend en hond de bossen ingetrokken, ook gezellig!

Hier is het ook nog goed opgeklaard, maar goed, dat doet nog niks aan de bak aka zwembad en buiten is het hier ook niet fijn dus heb Hay maar gelaten voor wat het is en met vriend en hond de bossen ingetrokken, ook gezellig!