Beer op pony(boot)kamp!
- Ilonka
Re: Beer op pony(boot)kamp!
Klinkt als een super geslaagde week Kris! Ik heb me een aantal keren afgevraagd hoe je het had.
Groot gelijk even een ander bit er in, net als Gerritje geloof ik ook zeker in het principe 'Het bit is zo hard als de hand van de ruiter'. Zou zelf niet voor een pessoa kiezen (geborken, zonder kinketting met scharen) maar snap dat je op zo'n moment gewoon een rem wil. ben benieuwd hoe het bit gaat bevallen dat je hebt besteld.
Groot gelijk even een ander bit er in, net als Gerritje geloof ik ook zeker in het principe 'Het bit is zo hard als de hand van de ruiter'. Zou zelf niet voor een pessoa kiezen (geborken, zonder kinketting met scharen) maar snap dat je op zo'n moment gewoon een rem wil. ben benieuwd hoe het bit gaat bevallen dat je hebt besteld.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik zag het bitje ook pas bij de 2e link... Fijn dat het jou (en vooral Beer natuurlijk) zo goed bevalt. En makkelijk dat je één en ander hebt kunnen uitproberen, wel zo makkelijk bij het kiezen
- sannepakito
Yesss leuk verhaal weer!! Volgend jaar gaan Pakito en ik mee!!!:D
andalusier Pakito, shetje Shellie <3 enikhouvanfjorden;)
- kristelhans
Er was geen ander bit beschikbaar..ja hele dikke bitten of te kleine...ik had mijn kinriempje aan het bit gedaan zodat ik het niet kon doortrekken (goed geluisterd naar jou Annalynn!
) en ik had de teugels aan de 'normale' bitring...niet aan de onderste ringen zeg maar..dit om het hefboom effect zo minimaal te houden.

Ohja, ff terug gelezen, ik zie dat je deze had geleend van je instructrice, maar toch handig dat je die mogelijkheid had.
Ik heb ook wel eens gereden met een Pessoa-bit, maar was er ook niet blij mee, Rav liep er niet lekker mee. Heb het toch het liefst zo 'simpel' mogelijk.
Ik heb ook wel eens gereden met een Pessoa-bit, maar was er ook niet blij mee, Rav liep er niet lekker mee. Heb het toch het liefst zo 'simpel' mogelijk.
- kristelhans
Beer loopt tot nu toe overal eigenlijk heel makkelijk en lekker op..alleen is de rem af en toe wat zoek buiten..gelukkig gaat dat ook steeds beter! Ik ga vandaag maar weer eens bellen naar de biiten-besteller want ik heb nu al dik 2 weken niks gehoord..en al wel betaald..haha
Dat klinkt als een super leuk en leerzaam weekje voor Beer! daar heeft hij weer veel van geleerd en indrukken opgedaan! Kan me voorstellen dat het genieten was 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Leuk dat ponykamp zo goed is bevallen.
Had afgelopen zomer ook eentje begeleid waarbij ik aan beging ook wat grondwerk mee had genomen en weet hoe leuk dat is
Ga je vaker doen ?
Had afgelopen zomer ook eentje begeleid waarbij ik aan beging ook wat grondwerk mee had genomen en weet hoe leuk dat is

Ga je vaker doen ?
- kristelhans
Ik weet niet of ik nog eens een week kinderen wil begeleiden buiten het rijden om..vond dat niet helemaal mijn ding haha.. maar lesgeven aan de kleinsten lijkt me wel leuk..ik zie het wel even..we hadden nu vanwege de laatste week van de zomervakantie een klein groepje..normaal zit je met 135 kinderen..weet niet of ik daar zin in heb! 

Nou Fjordy loopt heerlijk op een gebroken pessoa bitje haha
! Nu rij ik dan met een ongebroken pessoabit, maar daar heeft meneer echt nog dram momenten. Maar zoals je zefl zegt Kristel, beter scherper dan continu hangen hoor !!
Nu weet Fjordy gewoon hoe of wat.
Super dat jullie zon top week hadden, dus binnenkort zeker springwedstrijdje, en next year hier bij ons oefencrossje
?!

Super dat jullie zon top week hadden, dus binnenkort zeker springwedstrijdje, en next year hier bij ons oefencrossje

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- kristelhans
Whaha nou eerst maar een 'normaal' zadel dan..ga niet met mijn BF starten. In het voorjaar kom ik graag een keer crossen!