Leuk, heb je een andere gekocht?Orion1996 schreef:Ik ga morgen mijn karretje halen
Wij hebben vandaag een rit met de club. Moet mijn kar eerst nog maar eens een beetje schoonspuiten hihi.. zit een beetje onder de modder

Leuk, heb je een andere gekocht?Orion1996 schreef:Ik ga morgen mijn karretje halen
Ja ze zei: doe je mee met mennen? ik zei: welja, maar dan wel in span. Maar heb nooit gevraagd of het alleen dressuur was, daar ga ik gewoon van uit. maar soms is er inderdaad ook vaardigheid bij. Ik merk het wel als ik de startlijst heb.Sjolvir schreef:Vera schreef: euh goeie vraag, weet ik nietik heb me laten opgeven door een clubgenoot omdat ik op vakantie was. Maar ik ga eigenlijk uit van alleen dressuur en anders vind ik vaardigheid ook best hoor.
hi, je doet mee aan iets, maar weet nog niet wat, ach vaardigheid is ook heel erg leuk!
!
Dat lijkt me nou een keertje leukViv schreef:Afgelopen weekend try-out gehad van nieuwe Dicipline: Zwemdurance in hoe kan het ook anders: Wateren.
Wat een regen en wat een plassen!
Ach, als je paarden alles kunnen...Sjolvir schreef:Vera schreef: euh goeie vraag, weet ik nietik heb me laten opgeven door een clubgenoot omdat ik op vakantie was. Maar ik ga eigenlijk uit van alleen dressuur en anders vind ik vaardigheid ook best hoor.
hi, je doet mee aan iets, maar weet nog niet wat, ach vaardigheid is ook heel erg leuk!
Ik heb een Zilco Classic tuig, maat Cob.Roosjuh schreef:Heb wel poosje terug een nieuw tuig gekocht, nu even hoofdstellen goed passend zien te krijgen! En ik wil graag anatomisch gevormd borst stuk! Wat voor tuigen hebben jullie?
Ik heb laatst een marathon wagen gekocht en idd je krijgt niks meer voor die recreatie wagens. Dat zei die man ook al waar ik hem gekocht heb. Hij verkocht er ook twee echt voor een drol en die andere wagens waren een stuk duurder meteen. Maar ik ben wel blij met mn marathon wagen. Ben hem nu netjes aan het verven en dan hoop ik in de toekomst dubbelspan te gaan rijden. En mijn droom zou toch wel zijn om ook eens met Imka en Emy te gaan mennen samen dat lijkt me zo gaaf. Mn twee meiden in het tuigRoosjuh schreef:Ik zit erover te denken onze recreatie wagen om te ruilen voor marathon, pas ik overal wat makkelijker tussen door, handiger voor de proeven en gewoon leuker om mee te rijden! Mendurance trekt ook nog steeds, door zeer lichaam hou ik het op het paard nooit zo lang vol.
Krijg alleen zo weinig terug voor de recreatie wagen en die is ook wel weer handig passen 6 mensen achterin. Maar heb al gauw wat hulp nodig om het grote ding uit de schuur te krijgen enzo...
Heb wel poosje terug een nieuw tuig gekocht, nu even hoofdstellen goed passend zien te krijgen! En ik wil graag anatomisch gevormd borst stuk! Wat voor tuigen hebben jullie?
Gaat de mendurance dood, dat is ook zonde....Viv schreef:Wij hebben niet gereden hoor, ik was jury daar 2 dagen lang
Kdies mag in Etten Leur weer aan de bak op 16 oktober (gelukkig weekje verzet).
Dus waar blijft de rest, als het deelnemersveld nl zo blijft is het volgend jaar finito mendruance (KWb gaat ook niet meer door volgend jaar) ivm te weinig deelnemers en daarmee te hoge kosten.
Wij hebben btw een Zilco Tedextuig, zou nooit geen andere meer willen.