Bericht
door Esther » ma 23 aug 2010, 20:13
Oeh, leuk!!
Ik ben ook een slachtoffer van Bart, hihi..
Toen ik daar stage liep stond Jeskim daar ook om gedekt te worden. Dus Bart op een dag, is Jeskim eigenlijk voor de kar beleerd?? annabel en ik dachten na een oefening erachter lopen van niet, maar dat maakte niet uit, even lopen, kar erachter en sjouwen maar!! En leuk dat ze het vond!!
Naja duurde niet lang tot ik zelf ineens de leidsels in handen gedrukt kreeg.. huh!!
En dan kun je erop wachten dat Tea ook aan de beurt kwam, hihi..
Ik in de winter keotsiersbewijs gehaald en in de zomer zat ik ook achter Tea. Bart had haar eerst een paar keer gedaan, maar ik kon al snel zelf met haar mennen.
Toen hebben we haar voor de trek- en menproef opgegeven met twee x een D. Tea kan de spanning niet goed aan, schiet in de stress en doet niets meer.. De trekwagen van het stamboek is haar ergste vijand!!
Afgelopen winter dus alleen de menproef geprobeerd, Annabel het mennen en ik het trekgedeelte, maar wederom schoot ze in de stress en werd het niets, naja, een C, er zit een stijgende lijn in..
Was er wel sneu van want ze deed het met oefenen zo goed!! Naja we blijven het proberen..
Ik merk dat de paarden het een leuke afwisseling vinden, ik vind het zelf ook handig omdat ik door mijn CVS soms te moe ben om te rijden, maar dan lukt mennen soms nog wel.
Tea is met dressuur erg braaf voor de wagen, de weg op vindt ze weer erg spannend, maar ik kan het niet oefenen omdat ik altijd alleen ben, helaas..
Tea heeft ook al meerdere menners gehad, hihi.. Annabel al menig keer, Janna helemaal vaak, Mieke een keer Lisa, noem maar op. Mijn zus had haar mendebuut met Tea, net als Annemarie en mijn verstandelijk gehandicapte buurjongen. Leuk!!
Ik wil deze winter eigenlijk wel weer gaan lessen, moet even zien wat ik met de Abop doe of dat bij mijn eigen menclub zal zijn of in Vene..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'