Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Net ook weer keuring overleeft. Cyra was erg braaf, misschien wel ietsje te waardoor ze wat matjes was. Ze spetterde niet echt zei Esther. Later met Bestgaand een beetje het zelfde, weer heel braaf maar beetje mat. Bovendien moest ze heel nodig plassen maar wilde ze dat niet doen (pas thuis). Ze liep wat kort, maar ik was absoluut niet ontevreden over haar. Ze heeft niet gebokt, daar was ik al blij om.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Heel goed toch Anna, steeds een stapje en voor je het weet rijden jullie GP 
Balloo is een heerlijke plek voor babyfjordjes (en grote Fjorden) Mijn Keetje heeft er ook twee keer overwinterd, ideaal!

Balloo is een heerlijke plek voor babyfjordjes (en grote Fjorden) Mijn Keetje heeft er ook twee keer overwinterd, ideaal!

Ereplaatsje voor

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Super dat ze zo braaf was anna
Ge je nog aboppen eind van het jaar?

Ge je nog aboppen eind van het jaar?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ja in ieder geval zadelproef, menproef kan ik zelf niet, moet ik dus nog kijken

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Super dat ze zo braaf was Anna, dat is toch het allerbelangrijkste!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
-
Mooi dat ze zo braaf was!
Mag hopen dat het volgende week zaterdag bij mij ook zo mag gaan,
Co is vaak wat nerveus ergens anders. Gelukkig gaat de fjordenmerrie van mijn nichtje ook mee, dus dat zal hem misschien wat rustiger stellen.
Heb vandaag het boekje van Lisse binnen gekregen, krijg nu al de kriebels

Mag hopen dat het volgende week zaterdag bij mij ook zo mag gaan,
Co is vaak wat nerveus ergens anders. Gelukkig gaat de fjordenmerrie van mijn nichtje ook mee, dus dat zal hem misschien wat rustiger stellen.
Heb vandaag het boekje van Lisse binnen gekregen, krijg nu al de kriebels

Uit het oog, maar niet uit het hart!
Cyra is wel van het ene uiterste en andere uiterste he 
Hier weer roze wolk allert. We zouden Diesje weekje vrij geven maar die stond zich letterlijk te pletter te vervelen dus vandaag maar were gaan rijden. Jesus wat liep dat beest lekker zeg. Deze bak is echt 30x zwaarder dan die bij Theo en de hoefslag is flink uitgesleten (mooi weer wat sleepwerk te doen). Dus bij de hoefslag uitstappen wassie soms wat onzeker maar ohohohoh nu moettie zn benen optillen en jemig wat kannie dan sjouwen zeg. Wauw... En zo netjes braaf en allert, wat een fijn dier is het toch.

Hier weer roze wolk allert. We zouden Diesje weekje vrij geven maar die stond zich letterlijk te pletter te vervelen dus vandaag maar were gaan rijden. Jesus wat liep dat beest lekker zeg. Deze bak is echt 30x zwaarder dan die bij Theo en de hoefslag is flink uitgesleten (mooi weer wat sleepwerk te doen). Dus bij de hoefslag uitstappen wassie soms wat onzeker maar ohohohoh nu moettie zn benen optillen en jemig wat kannie dan sjouwen zeg. Wauw... En zo netjes braaf en allert, wat een fijn dier is het toch.
Peertje mag achter Co aan de 21e! 
Wij hebben nummer 29!

Wij hebben nummer 29!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

ML een lekkere drukke dag (en wat geeft het als je in ieder fijn bij jullie kleine man hebt kunnen kijken
)
Bokt Cyra regelmatig dan Anna?
Vanmorgen ineens spontaan besloten met Cos buiten te gaan rijden (onder het mom van "ik moet toch de hond ook uitlaten") dus de tweede keer helemaal in ons uppie en wat een heerlijk weer hadden we...

Bokt Cyra regelmatig dan Anna?
Vanmorgen ineens spontaan besloten met Cos buiten te gaan rijden (onder het mom van "ik moet toch de hond ook uitlaten") dus de tweede keer helemaal in ons uppie en wat een heerlijk weer hadden we...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
Echt? Wat grappig! Is wel de rubriek met de meeste fjorden haha.mls schreef:Peertje mag achter Co aan de 21e!
Wij hebben nummer 29!
Bij de merrie van m'n nichtje doen er maar 3 mee.
Waarom staan er eigenlijk zoveel lege in? Zijn dat reserve ofzo?
Die lege plekken zijn voor eventuele bijschrijvers.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hallo allemaal
Ik kom me even melden bij jullie , we hebben sinds kort een hele lieve fjord genaamt Hummer ( geboren als Charlie ).
Hummer is geboren op 01-05-2006 en is nog vrij groen , het longeren kent hij goed maar met rijden snapt hij er echt niks van dus we zijn langzaam met hem aan het opbouwen.

Ik kom me even melden bij jullie , we hebben sinds kort een hele lieve fjord genaamt Hummer ( geboren als Charlie ).
Hummer is geboren op 01-05-2006 en is nog vrij groen , het longeren kent hij goed maar met rijden snapt hij er echt niks van dus we zijn langzaam met hem aan het opbouwen.
Welkom Dees (daisy/desiree?)!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dank je wel , ik heet Desiree maar iedereen noemt me al heel mijn leven Dees 
Hieronder even een foto van 2 weken geleden toen zat ik er voor het eerst op , Hummer heel erg braaf snapte er niks van maar deed wat ik vroeg.
Toen we klaar waren moest ik niezen en dat gebeurde ook en toen ging hij er wel even vandoor hahaha , moest er wel om lachen want hij is echt een angsthaas en ziet overal gevaarlijk kabouters staan.

Hieronder even een foto van 2 weken geleden toen zat ik er voor het eerst op , Hummer heel erg braaf snapte er niks van maar deed wat ik vroeg.
Toen we klaar waren moest ik niezen en dat gebeurde ook en toen ging hij er wel even vandoor hahaha , moest er wel om lachen want hij is echt een angsthaas en ziet overal gevaarlijk kabouters staan.

-
Welkom desiree!
Leuke fjord heb je, hij is 2 dagen ouder als Co haha die is van 3 mei.
Welke afstamming heeft hij?
Leuke fjord heb je, hij is 2 dagen ouder als Co haha die is van 3 mei.
Welke afstamming heeft hij?
Laatst gewijzigd door DreamingOne op vr 13 aug 2010, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom Desiree!
Wat een superleuke fjord! Best groot ook zo te zien?!
Wat een superleuke fjord! Best groot ook zo te zien?!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Welkom Dees 
Leuke fjord is Hummer, hoe groot is hij? of ben jij niet zo groot.

Leuke fjord is Hummer, hoe groot is hij? of ben jij niet zo groot.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Hoi Dees! Leuk dat je je hier ook gemeld hebt.
Hummer ziet er leuk uit.
Hummer ziet er leuk uit.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

De afstammeling van Hummer weer ik niet , heb alleen zijn paspoort met Charlie erop en verder niks . Misschien ga ik hem nog DNA laten prikken maar dat weet ik niet zeker
.
Hummer is 1.46 en ik ben 1.73

Hummer is 1.46 en ik ben 1.73
Ik wil jullie ook graag even een foto laten zien van mijn alles liefste maatje Rambo , ik heb hem helaas in juni in moeten laten slapen omdat hij een hartafwijking had en zijn hart had het opgegeven
. Rambo was 4 dagen ouder dan Hummer en is geboren als Coco, Hummer hebben wij van de man gekregen waar Rambo vandaan is gekomen die vond het zo erg en wilde onze zo helpen. Rambo was totaal anders dan Hummer veel breder en Rambo was 1.53 dus moest wel erg aan Hummer wennen.