Beer in Hardenberg

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
kristelhans

Beer in Hardenberg

Bericht door kristelhans » do 12 aug 2010, 21:14

Hier een kleine impressie van Beer in Hardenberg..net geen A premie maar wat was ik trots op mijn peerd! Hij was zooo braaf en echt nergens van onder de indruk..was een super ervaring en we hebben veel geleerd. Ik heb echt 20349200 foto's maar heb er even een paar (niet eens allemaal scherp) uitgezocht om een impressie van onze dag te geven.

Het begon allemaal gisterenavond met wassen... Men neme een niet al te vrolijke Fjord..Arm beest hahaha!
Afbeelding

Na het wassen knoop je zijn staart vast omdat je dat gewoon leuk vindt..
Afbeelding

D-day begon al vroeg..half 8 op stal om daar een poepvlek Beer aan te treffen..beetje jammer! Lang leve Cowboy Magic en harde borstels..het was zo weer weg..

Inladen die handel! Beer is de makkelijkste trailerfjord ooit..rent er nog net niet zelf in haha! _/-o_
Afbeelding

Aangekomen op het terrein knup je je peerd aan een touw en begint met installeren van al je eigen troep.. Tsja Beer...daar sta je dan!
Afbeelding

En dan begint het echte werk..ik vet nerveus, Beer zijn eigenwijze zelf..heerlijk!
Afbeelding

Okee, tijd om te vergaderen..Beer, vanaf nu iets rustiger lopen vriend..afgesproken?
Afbeelding

Prachtig geïllustreerd door meneer Beer.. we liepen hier al rondje 30 ofzo..pfff
Afbeelding

En van zoveel rondjes en lang wachten krijg je baldadige paarden..hier komt de hooligan in Beer naar boven..what's new?
Afbeelding

Maar, hij kan ook lief kijken!
Afbeelding

Dan zijn wij aan de beurt..ieks, spannend!
Afbeelding

Rondje lopen, harderharderharder!
Afbeelding

:o :+ Beer, wat doe je nou!?
Afbeelding

Zo ja..dat is beter..
Afbeelding

Daarna hebben we ook (voor spek en bonen) meegedaan aan bestgaand recreatiepaard.. Tegen deze tijd was die arme Beer zo ontzettend ingekakt dat ik er niet veel meer uit kreeg met rijden..moest hem aansporen (zeldzaam) en hij was wat hangerig (groot, zwaar hoofd haha). Maar hij galoppeerde goed aan, allebei de kanten en hij galoppeerde ook mooi door, zelfs min of meer langs de kant haha! We zijn nog niet zo lang met galop bezig en hij vindt het echt heel moeilijk! Hij was wel zoooo braaf..was aangenaam verrast!

Afbeelding

Mijn slagschip... 8-)
Afbeelding

Net in de ingang van de ring...het is bijna knap!
Afbeelding

Een doodvermoeide Beer..ik kan het gewoon aan zijn ogen zien.. :sorry:
Afbeelding

Beetje uitstappen..
Afbeelding

Pretbek
Afbeelding

En met z'n allen!
Afbeelding

En weer thuus...aaahh, eindelijk vies maken!
Afbeelding

Dat was onze keuringsdag..de eerste ooit van allebei! :wave:
Bailey

Re: Beer in Hardenberg

Bericht door Bailey » do 12 aug 2010, 21:20

Wat een leuk verslagje zo Kristel!
Beer ziet er echt prachtig uit (jou haar zit trouwens ook heel leuk :) )
Volgens mij een heel geslaagde eerste keuringsdag :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 12 aug 2010, 21:22

Hee Sterre, dankjewel, ben ook heel blij met mijn haar (en met Beer) haha! Was heel geslaagd..jammer van de B-premie maar goed, volgend jaar gaan we gewoon weer!
adanco
Contacteer:

Bericht door adanco » do 12 aug 2010, 21:37

Leuke dag gehad dus!! Ach daar gaat het uiteindelijk om..
Je paard wordt niks liever van een puntje meer, al is dat natuurlijk wel erg leuk.
Volgend jaar voor de herkansing dan maar *o/*
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008

L2 Fjordsport

Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Bailey

Bericht door Bailey » do 12 aug 2010, 21:42

Hij is al zo knap Kristel. Met de manier waarop jij het rijden en trainen aanpakt weet ik zeker dat z'n bespiering alleen maar verbetert op de goede manier. Kan hij volgend jaar dat ene puntje op gaan halen ;)
sannepakito

Bericht door sannepakito » do 12 aug 2010, 22:36

Wat weer een prachtig verslag deerne! Wat een dag en wat hebben jullie t goed gedaan samen. Sanne, de groom, is zooo superdepuper trots op jullie!
<3
andalusier Pakito, shetje Shellie <3 enikhouvanfjorden;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 13 aug 2010, 04:53

leuk zo'n fotoverslag Kristel, hij heeft het toch maar allemaal gedaan, jullie zijn ook weer een ervaring rijker :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Viv

Bericht door Viv » vr 13 aug 2010, 05:01

geweldige impressie, zo helemaal Beer en kris! En hij ziet er nóg beter uit als 2 mnd geleden dus dat gaat helemaal goedkomen.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 13 aug 2010, 06:33

Sterre, thanks, ik bloos er bijna van!

Sanne bedankt! Zo fijn en gezellig dat je mee was! Volgend jaar weer!

Clau, inderdaad..de ervaring was super! Wist wel dat ik een koel paard had maar dat hij zo vreselijk braaf en gewillig zou zijn had ik niet gedacht..

Viv, haha kun je nu al weer verschil zien dan met 2 maanden geleden??
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 13 aug 2010, 06:34

beer, wat is ie knap!
hij ziet er goed uit
en het ziet er ook als een geslaagde dag uit, volgende keer beter voor de premie
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » vr 13 aug 2010, 07:09

Beer is idd. een Fjordenreus :D Maar wat ziet ie er super uit zeg!
Dat ene puntje komt volgend jaar helemaal goed :j
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Annemarie

Bericht door Annemarie » vr 13 aug 2010, 07:10

Als ik Beer zo van de foto zie vind ik hem wel meer dan 34 pt waard, maar ja, wie ben ik :D . Knap peerd en belangrijkste is dat hij zo braaf was toch? Daar moet je de rest van het jaar mee vooruit.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
janna
Contacteer:

Bericht door janna » vr 13 aug 2010, 07:18

volgens de verhalen heb jij erg veel foto's op je cameratje.....en niet alleen van fjorden :P

Maar vond het erg goed van je dat je zelf hebt voorgebracht! Deed je netjes, oke soms de verkeerde kant maar iedereen moet het toch een keer leren nietwaar?
Ohz liep hij ook netjes vond ik. Al was ik niet heel erg gefoccussed op de omgeving hihi, maar op die ena laatste foto zitten we er toch allemaal lachend op! een goed teken.

Volgend jaar voor de A premie!!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 13 aug 2010, 07:29

Hahaa, allemaal gekke kerels en oude mensen op de camera..was alleen Sanne's camera hihi, hadden de kerels niet door geloof ik..

Dat voorbrengen was erg leerzaam..maar ik vond het jammer dat ik Beer niet harder, of in ieder geval met meer impuls, heb kunnen laten draven..zelf doen is wel het leukst maar volgend jaar misschien iemand met langere benen... Onder het zadel was Beer niet helemaal zichzelf..vond ik ook jammer want hij kan veel beter maar goed, ik ben alles behalve teleurgesteld (okee na de B premie wel even 10 minuutjes iets van..jammer..) en vooral trots op mijn Beer..hij stak wel echt overal bovenuit he?

Annemarie, het was ook echt de bespiering waarop het een B is geworden..of nou ja, de lendenen die bol zijn..we trainen lekker verder en dan komt het vast goed.. v Bon zei ook dat Beer vanwege zijn formaat gewoon wat langer tijd nodig had om overal goed te groeien..vond ik heel aardig dat hij dat nog kwam vertellen. Beer is overigens op 1.53,5 gemeten..en hij zou nog wel wat groeien zij v. Bon, als de spieren er op zouden zitten..hahaha!
Jankeke

Bericht door Jankeke » vr 13 aug 2010, 07:37

Leuk verslag Kristel. Beer ziet er mooi ut en dat ene puntje komt volgend jaar vast wel goed.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Jilly

Bericht door Jilly » vr 13 aug 2010, 08:21

Jezus, hij is écht groot he! Wat een kasteel!!

Leuke foto's!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 13 aug 2010, 08:24

wat een leuk verslag en mij viel ook meteen op dat je haar anders zit (erg leuk!) en hoeveel punten hij ook krijgt het is en blijft een super gaaf paard natuurlijk :)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » vr 13 aug 2010, 08:30

kristelhans schreef:Hahaa, allemaal gekke kerels en oude mensen op de camera..was alleen Sanne's camera hihi, hadden de kerels niet door geloof ik..

Dat voorbrengen was erg leerzaam..maar ik vond het jammer dat ik Beer niet harder, of in ieder geval met meer impuls, heb kunnen laten draven..zelf doen is wel het leukst maar volgend jaar misschien iemand met langere benen... Onder het zadel was Beer niet helemaal zichzelf..vond ik ook jammer want hij kan veel beter maar goed, ik ben alles behalve teleurgesteld (okee na de B premie wel even 10 minuutjes iets van..jammer..) en vooral trots op mijn Beer..hij stak wel echt overal bovenuit he?

Annemarie, het was ook echt de bespiering waarop het een B is geworden..of nou ja, de lendenen die bol zijn..we trainen lekker verder en dan komt het vast goed.. v Bon zei ook dat Beer vanwege zijn formaat gewoon wat langer tijd nodig had om overal goed te groeien..vond ik heel aardig dat hij dat nog kwam vertellen. Beer is overigens op 1.53,5 gemeten..en hij zou nog wel wat groeien zij v. Bon, als de spieren er op zouden zitten..hahaha!
Dat klopt hoor, rocky is 1.54 en hij is echt met 7 a 8 jaar pas een echte fjord geworden. Daarvoor bleek hij slungelig en onbespierd, ze hebben net allemaal wat meer tijd nodig.

Maak de koemnde jaren regelmatig een standfoto en je zal het heel goed kunnen zien.

34 punten komt helemaal goed met dit commentaar, dat word nog wel een keer een A.
sannepakito

Bericht door sannepakito » vr 13 aug 2010, 08:32

Kris, zit je haar anders ja....??
andalusier Pakito, shetje Shellie <3 enikhouvanfjorden;)
Lotte

Bericht door Lotte » vr 13 aug 2010, 08:33

Wat een leuk verslag Kristel!
En die A komt inderdaad vanzelf, hij is dan ook echt een joekel he!!
Dus die bespiering komt vanzelf. :j
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
Plaats reactie