Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in de
Hé Clau, wat vervelend dat Exel nu een vervelende trailerervaring opgedaan heeft. Ik snap je wel hoor, lange dag achter de rug, dan wil het allemaal niet en sta je makkelijker open voor 'minder goed' advies.
Met mijn eerste paardje heb ik iets soortgelijks meegemaakt. Op de heenweg naar de keuring bijna misgegaan; been over de stang en hoofd 180 graden vastgedraaid, ze had haar nek wel kunnen breken als we niet snel genoeg door hadden gehad dat er iets mis was.
Ging allemaal goed, maar denk maar niet dat die na de keuring weer op die trailer ging staan om naar huis te gaan. Maar ze moest toch, we moesten toch weer naar huis. Niets werkte (en ik wilde geen geweld), uiteindelijk is ze door een aantal sterke mannen zo goed als opgetild en de trailer ingedragen.
Daar hebben we ook nog wat werk aan gehad om haar te leren weer de trailer op te gaan...
Ik vind het zelf nog steeds eng sinds die ervaring, paarden in trailers...
Met mijn eerste paardje heb ik iets soortgelijks meegemaakt. Op de heenweg naar de keuring bijna misgegaan; been over de stang en hoofd 180 graden vastgedraaid, ze had haar nek wel kunnen breken als we niet snel genoeg door hadden gehad dat er iets mis was.
Ging allemaal goed, maar denk maar niet dat die na de keuring weer op die trailer ging staan om naar huis te gaan. Maar ze moest toch, we moesten toch weer naar huis. Niets werkte (en ik wilde geen geweld), uiteindelijk is ze door een aantal sterke mannen zo goed als opgetild en de trailer ingedragen.
Daar hebben we ook nog wat werk aan gehad om haar te leren weer de trailer op te gaan...
Ik vind het zelf nog steeds eng sinds die ervaring, paarden in trailers...
nou ik stond er niet echt open voor hoor Sterre, alleen ik was overdonderd
Op de terugweg zat ik bij elk dingetje wat ik voelde te kijken en dan zei ik tegen Paul: "voel jij dat ook" pffff ik heb er dus ook een trauma aan overgehouden.

Op de terugweg zat ik bij elk dingetje wat ik voelde te kijken en dan zei ik tegen Paul: "voel jij dat ook" pffff ik heb er dus ook een trauma aan overgehouden.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Leuk om iedereen weer even te zien 
Heb op de terugweg wel liggen slapen in de auto
Geloof niet dat een meerkamp met Beauty zou lukken, die springt over die witte hekjes heen
Heb Sverre wel gezien! En Reitze natuurlijk
Die goede looks zitten duidelijk in de familie

Balen zeg dat Exel de trailer niet meer in wil!! Lukt het ook niet met eten?
Gelukkig loopt die bolle van mij er zo in, bij trailers van andere mensen moet ik d'r goed vast houden anders staat ze daar ook in

Heb op de terugweg wel liggen slapen in de auto

Geloof niet dat een meerkamp met Beauty zou lukken, die springt over die witte hekjes heen

Heb Sverre wel gezien! En Reitze natuurlijk

Balen zeg dat Exel de trailer niet meer in wil!! Lukt het ook niet met eten?
Gelukkig loopt die bolle van mij er zo in, bij trailers van andere mensen moet ik d'r goed vast houden anders staat ze daar ook in

We zijn op blz. 35, ga ff deel 6 aanmaken!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Bernadet_Bo
Jeej, zeg dat gaat ook hard!
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
- !#niekie#!
- Contacteer:
pff nou idd wat gaat het snel!, ik zal snel het topic even helmaal bijlezen.
Gister weer voor het erst les gehaden ging supergoed!
Er was nog al een probleem maar dat was gister binnen 5 minute al weer weg. Misschien 21 augustus weer een onderling wedstrijdje, maar even hoe het gaat. EN 30 augustus komt de zadel maker
heb er zoo'n zin in

Gister weer voor het erst les gehaden ging supergoed!