Nog 1 of al 2 jaar...onze E'tjes zijn de leukste, echt waar!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Elvis

Re: Nog 1 of al 2 jaar...onze E'tjes zijn de leukste, echt w

Bericht door Elvis » di 03 aug 2010, 18:03

Esther schreef:Hihi.. Maar, daar leer je wel van knippen.. Om het van de positieve kant te bekijken, hihi..
Haha.. :D
Vandaag toch alles maar gelijk geknipt.Hij had ze kam een beetje,tja hoe zeg je dat netjes,gesloopt...Heb alles nat omhoog geborsteld en gelijk gekinpt.Van de zijkant lijkt het wel wat,maar van achter ziet dat er niet uit.
Nou ja er zit gelukkig weer vorm in.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
roos

Bericht door roos » di 03 aug 2010, 18:40

Bij Eachann is ook alles gelijk omdat hij zo weinig zwart heeft zei Daphne pas nog tegen mij!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 03 aug 2010, 19:32

Elvis schreef:
Esther schreef:Hihi.. Maar, daar leer je wel van knippen.. Om het van de positieve kant te bekijken, hihi..
Haha.. :D
Vandaag toch alles maar gelijk geknipt.Hij had ze kam een beetje,tja hoe zeg je dat netjes,gesloopt...Heb alles nat omhoog geborsteld en gelijk gekinpt.Van de zijkant lijkt het wel wat,maar van achter ziet dat er niet uit.
Nou ja er zit gelukkig weer vorm in.

Ik vind het wel wat hebben hoor gelijk geknipt. Ik heb het bij Imka nu ook al weer een tijdje en vind het helemaal niet mis-staan!

En vanaf van de week kan mn nieuwe kar onder een afdak staan. Eigenlijk meer een schuurtje hihi. Ik ben zo blij! Nog een jaar of twee wachten en dan hopen we met de Etjes lekker te gaan rijden met die kar! Heb er nu al zin in!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
roos

Bericht door roos » di 03 aug 2010, 20:26

Dat zou echt leuk zijn Nancy!
Hoe gaat het het met Imka ?
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » wo 04 aug 2010, 03:31

Ik had Eachann vorig jaar in twee laagjes geknipt, dus zijn gewoon smoesjes van Daf, hihi..

Maar normaal gesproken knip ik de manen ook gewoon op 1 hoogte, of er moet iets speciaals zijn of ik moet zin hebben om te prutsen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 08:08

Dan weet ik het niet Esther, we belde en ze zei dat Eachann weinig zwart had en het ook op 1 lengte hield, nou 1 ook hier bij Ekdal....
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Daphne!

Bericht door Daphne! » wo 04 aug 2010, 08:56

Roos Schreef: Bij Eachann is ook alles gelijk omdat hij zo weinig zwart heeft zei Daphne pas nog tegen mij!
Esther schreef:Ik had Eachann vorig jaar in twee laagjes geknipt, dus zijn gewoon smoesjes van Daf, hihi..
Roos Schreef:Dan weet ik het niet Esther, we belde en ze zei dat Eachann weinig zwart had en het ook op 1 lengte hield, nou 1 ook hier bij Ekdal....
Dan heb je me verkeerd begrepen Roos :P .
Ik bedoelde met 'weinig zwart' meer de kleur. Ewald heeft echt een pik zwarte streep, dus vind ik het erg mooi afsteken als ik Ewald in 2 hoogtes knip. Eachann heeft 'juist' een mooie dikke rand zwart, alleen het is niet echt zwart maar meer grijs (Harold heeft dat trouwens ook, ook zo'n blonde).
Bij Eachann kun je zelfs een beetje teveel van het zwart wegknippen omdat hij zo veel heeft.
Ewald heeft echt minder zwart..!
Persoonlijk vind ik het ook mooier als Eachann in 1 hoogte geknipt is, omdat zijn hals wat korter is, weet niet, maar dat vind ik mooier staan. De andere knip ik altijd in 2 hoogtes.
Maar ik verwacht dat Eachann met de keuring gewoon met 2 hoogtes gaat hoor!!!!!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 08:59

Oennie, ik heb meerder keren gevraagd heeft hij weinig zwart, toen zei jij nog ja hij heeft weinig zwart in zijn manen dus veel wit en weinig zwart..dus ik heb wel goed begrepen, maar jij gaf een vreemd antwoord ;)

Ekdal gaat wel op 1 hoogte, het zwart is gewoon nog te weinig, lang stil staan gaat ook nog niet om het witte 1 cm korter te knippen, straks is het Ekdal wiebel wiebel en dan is het zwarte weg....nee dat staat lelijk, dan maar gelijk(misschien dat ze niet zo van gecharmeerd zijn...)
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Daphne!

Bericht door Daphne! » wo 04 aug 2010, 09:15

Ja, hij heeft veel wit 'in' het zwart, een soort peper en zout, dat zal je wel als vreemd andwoord opgevat hebben, als ik dat gezegd zou hebben.
Ik kan me ook niet meer precies herinneren wat ik gezegd hebt over zijn manen hoor, is weer ff geleden. Voor de duidelijkheid Eachann zijn wit en het zwart is beide best wat, hij heeft even veel van beide schat ik. Het zwart is meer grijs gemeleerd met wit erdoor. Maar wat maakt het uit, ik maak me niet zo druk om manen, hihi :P ...
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 09:50

We hebben elkaar gewoon verkeer begrepen!
Ik ga van de week eens proberen ekdal manen bij te knippen, alleen ik als rampenknipster.....
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Daphne!

Bericht door Daphne! » wo 04 aug 2010, 09:57

Ik denk het ook, hihi.
Gewoon knippen Roos, het boogje volgen, succes!

Nancy/Desire@ wat gaaf dat jullie nu een 'koetsenhuis' hebben, super leuk!

Wij hebben voor het Jubileum een kraampje gehuurd. Wie weet verkopen we wat van onze ruitersport.
Komen jullie ook struinen? En anders, lekker zitten, als gezellig meetingpoint _/-o_ ...
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 10:21

Ik vind Hoenderloo te weg, vorige keer 5 jaar geleden zijn we geweest, krijg mich niet weer een hele dag mee....helaas potje pindakaas...

Knippen is gewoon mijn ding niet, boogje volgen klinkt simpel...nou..... *snik*
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » wo 04 aug 2010, 10:27

@Daphne, tuurlijk komen we kijken bij je winkeltje. Maar probeer wel mn knip dicht te houden als het even kan. Heb wel erg veel uitgegeven al deze maand! En moet nog ruim anderhalve week voor ik weer geld krijg hihi
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Elvis

Bericht door Elvis » wo 04 aug 2010, 10:32

Jaja wij komen gezellig langs!!
Zou mooi zijn als jullie van je spulletjes af komen dan.

Jammer hoor Roos,het is wel the place to be als het om fjorden gaat :))
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 10:48

Ik heb wel een rijbewijs maar durf zelf niet meer te rijden zonder iemand erbij, dus helaas....beperkt me wel maarja ik heb er mee leren leven.
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 10:59

Niet dat het altijd leuk is en bent best afhankelijk..maarja er zijn ergere dingen
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 04 aug 2010, 12:04

roos schreef:Niet dat het altijd leuk is en bent best afhankelijk..maarja er zijn ergere dingen
Kom op Roos, schop onder je kont en gewoon gaan. Je wereldje wordt zo klein op deze manier meis. En je bent nog zo jong.
Andere mogelijkheid, misschien kun je met iemand mee rijden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 14:07

Sorry maar ik heb een ongeluk gehad, en niet zo'n kleine ook.....ben blij dat ik na 20 lessen weer samen met iemand erbij durf te rijden...(heb er overigens ook 3 jaar over gedaan om weer les te durven nemen). Niet rot tegen jou bedoeld hoor Anita, maar ik vind het soms dat mensen snel oordelen zonder dat ze weten hoe het zit. En natuurlijk zijn er veel mensen die zeggen kom op gaan, maar zo werkt het voor mij niet....
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 04 aug 2010, 14:15

Oh sorry Roos, dat wist ik niet, dan heb ik ook geoordeeld zonder te weten. Kan me dan goed voorstellen dat je het eng vind maar toch denk ik dat je het weer moet gaan proberen. Je levert nu zoveel in op je vrijheid en dat is zo zonde. Dat je dan nu niet in de auto stapt om naar Hoenderloo te gaan is volkomen logisch maar probeer het eens op bijv. een rustige zondag om alleen een stukje te gaan rijden en zo steeds een stapje verder.
Er zijn er meer hier op FW die een ernstig auto ongeluk hebben gehad. Denk bijv. maar eens aan Ivonne. Die vindt het ook eng maar rijdt toch, ook alleen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
roos

Bericht door roos » wo 04 aug 2010, 14:21

Maakt niet uit hoor Anita,kon je ook niet weten.

Ik rijd met regelmaat met Michel naast me hoor, dus dat gaat wel. Maar de stap om alleen te gaan, durf ik gewoon echt niet te zetten, verstijf gewoon, krijg paniekaanvallen....ik blijf gewoon oefenen met Michel naast me.
Natuurlijk zijn er meer mensen die een ongeluk hebben gehad, maar de een is de ander niet. En het beperkt mijn wereld, dat weet ik, maar de angst is groter....

Na die rijlessen bij een speciale angstrijinstructeur durf ik weer samen met iemand naast me te rijden, daarvoor durfde ik niet eens te rijden, dus voor mij is dit al een hele overwinning....
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Plaats reactie