Foto's zijn wat wazig/onscherp/onduidelijk door het bewolkte weer en mijn slechte fotograaf-kwaliteit.
Geniet van Fjordy!

Beetje jammer dit

Ik mocht ook nog

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wat ontzettend leuk dat je het ziet, sinds ik les heb probeer ik er echt aan te denken !Jeempie schreef:Tjeezus Amber, wat een hindernissen weer. Die hoge afsprong met boomstam is volgens mij voor de Z of niet?
Die met dat gat erachter vindt ik ook een engerd.
Ik vind jouw houding ook veel verbeterd trouwens. En Fjordy loopt ook netter zo te zien. Super weer hoor!
Wat leukBailey schreef:Stoer hoor!
Als ik weer eens met één van de KWPN-ers van stal op stap ben en het gaat over wat de paardjes kunnen, zeg ik altijd dat er ook fjorden zijn die het heel goed doen met crossen en niet onderdoen voor de grote paarden. Als ik dat zeg heb ik meestal Fjordy in m'n hoofd
Kom je keer trainen anders, leuk ! Dan neem ik mijn 'jonge' god mee hahajanna schreef:Lijkt me nog wel eens heel gaaf om een aantal dingen te proberen met Timor ofzoiets (droomt nog even verder). Maar jeeh die afsprong met die boom krijg al rillingen over m'n rug als ik daar aan denk.