Het is natuurlijk wel extreem warm en een helling is dan wat zwaarder werken, maar zolang de paarden regelmatig water aangeboden krijgen, vind ook ik het wel kunnen.
Ik vind de paarden er ook prima uitzien en het tuig ziet er netjes verzorgd uit (heb zelf te weinig (lees: GEEN) verstand van gareeltuigen om iets zinnigs over de pasvorm te kunnen zeggen). Ook de hoeven zien er zo op de foto's keurig uit. Ik heb heel veel ergere dingen gezien bij dieren die ingezet worden als 'toeristen-attractie' en zou persoonlijk deze mensen eerder een pluim geven omdat ze laten zien hoe het ook kan

. Nette spullen (zo van de foto), verzorgde paarden (wederom zo van de foto), netjes in de schaduw geparkeerd tijdens het afstappen en duidelijk het juiste soort paard voor dit werk (lekker flink tweespan en ook erg braaf hoe ze zo los staan, want dat is toch bijna regel nummer 1 in het men-handboek, gij zult uw ingespannen paard niet los laten staan

)
Mensen verdienen hier doorgaans geen vetpot mee dus vaak wordt op van alles bezuinigd, zie ook dat er in ieder geval 2 verschillende tweespannen lopen dus ze worden ook afgewisseld of lopen ze tegelijk?
edit: typo