Ik zag Ctjes meeting, als ik mag.. (en het is met paard) wil ik graag mee als het mag hoor

Heb 2 aug internet trouwens, dus ben ik weer op en top FWer

Zullen we dan meteen een lijstje maken met voorstellen voor locaties?Orion1996 schreef: 1. Anita,
2. Anna,
3. Amber,
(om maar alvast het rijtje met A's te doorbreken)
4. Wendy
5. Nathalie
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik, als fan van jouw fjorden en wat jullie toch maar elke keer weer voor elkaar boksen (helemaal je kleintje natuurlijk *zwijmel*), zou het super vinden als jullie erbij zijn...en dat geldt wat mij betreft voor iedereen hier. Lijkt me helemaal geweldig zo'n groep Fjorden van gelijke leeftijd (denk ook dat het dit topic nog leuker zou maken als we elkaar leren kennen (al vermoed ik dat de meesten hier elkaar al kennen?))Amber_ schreef:MLS, wat leuk dat jullie er een Fjord bij hebben ! Een hele mooi ook nog zo te zienGefeliciteerd!
Ik zag Ctjes meeting, als ik mag.. (en het is met paard) wil ik graag mee als het mag hoor
Heb 2 aug internet trouwens, dus ben ik weer op en top FWer
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
DreamingOne schreef:Ik zou het ook best leuk vinden, alleen is met Co nog geen succes.. die is buiten nog niet te houden, en ook nog niet goed ingereden. plus heb ik ook geen trailer tot mijn beschikking. dus dat word erg lastig![]()
We zijn nu een beetje aan het trainen voor de fjordenkeuring, kijken of ik er nog wat vet af kan krijgen![]()
Co zijn eerste en grote liefde is etentoen ik hem op ging halen en in zijn nieuwe stalletje zette was het ook gelijk goed, want er lag wat biks in zijn voerbak! Maar helaas voor mij heeft hij de aanleg om vrij snel dik te worden.
Hebben jullie misschien nog tips voor mij, met rijden is hij vanwege zijn grove gestalte vrij stijf. ben wel veel buigingen aan het doen maar toch blijft hij aan een kant stijver dan aan de andere kant. (vooral in zijn nek)
Ik ookOrion1996 schreef:Dat kan ook best, als je hem op de volte ook recht kan richten over 4 benen heen, dan is het juist een goede oefening. Nou jij succes met zoeken. Ben hier al 3 maanden bezig
Heb geen idee hoe ver je weg woont. Ik zit in zuidoost drenthe, tussen Emmen en Coevorden in. Middle of nowhere noemen we datKalmiya schreef:wat jammer dat jij niet hier in de buurt woont Anna, zoals jij erover schrijft...van jou had ik bijvoorbeeld graag les willen krijgen!