Hallo!
Bedankt voor alle felicitaties!
Ja, dat waren wij dus Bella...

Ik had Bart dit voorjaar aangeschreven dat we interesse hadden in een gra hengstveulentje van Drafur en vorige week mailde hij me terug dat hij er wellicht wel eentje wist voor het juiste adres. Dus na wat heen en weer gemail met Else zijn we afgelopen vrijdag 'op sollicitatie' geweest en hebben we uitgebreid kennis gemaakt met Daulann! Het is echt een heerlijk beestje! Hij vond het eerst wat spannend die vreemde mensen in zijn weide, maar al snel kon hij geen genoeg krijgen van het kroelen en spelen. We zijn dan ook erg blij dat Else heeft besloten hem aan ons te willen verkopen.
Het is wel gek hoor om nu al een paardje te kopen voor over drie jaar! We zijn gewend om (een paar keer) te gaan kijken, laten keuren en hop, mee naar huis. Daulann gaat natuurlijk eerst nog drie jaar spelen en groeien in de opfok. Maar hoe graag ik het ook wil, Bol en Wit zijn nu beide 15 en hebben helaas niet het eeuwige leven. Ik verwacht dat tegen de tijd dat Daulann klaar is om naar huis te komen, dat - mits ze nog in leven zijn - naast Bol ook Wit wel aan zijn graascarriere toe zal zijn. Dus dan heb ik alle tijd voor onze super leuke nieuwe topper! Maar voor nu is onze kudde ook echt wel meer dan compleet zo!
@Vivian: Wat fijn dat de Nikes en je nieuwe zadel zo goed bevallen joh! Cadiz wordt dus binnenkort ook een sportfjord?!
@Claudia: Een weloverwogen beslissing zo te horen. Wij hebben echt moeten zoeken naar een jonge fjordruin, dus blijkbaar is er best veel vraag naar!
@Anita: Hoe is het met Celony?
@Inge: Fijne vakantie!
@Nathalie: Jij hoeft toch ook helemaal niet in de bak te rijden?! Als ik zo jullie foto's af en toe zie hebben jullie een prachtige omgeving voor de deur liggen! Wij hebben dan wel prachtige bakken om in te rijden op stal, maar op zo'n omgeving ben ik dan wel weer jaloers! Overigens, een echte goede mooie ronde volte met de juiste stelling, buiging en aanleuning rijden is volgens mij een van de meest onderschatte oefeningen in de dressuur...
Ctjes meeting lijkt me heel erg leuk! Met paarden leuk, maar zonder paarden ook gezellig!
Wij hebben hele goede ervaring met Onder de Kastanje in Kootwijkerbroek. Mooie omgeving voor zowel menner als ruiter en leuke eettentjes onderweg met ruimte voor de paarden! Wie neemt de organisatie op zich?