C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!

Bericht door Jilly » vr 16 jul 2010, 06:56

Goeiemorgen!

Ik was van plan om Hay gisteren nog eens flink aan het werk te zetten, maar m'n ouders en broertje gingen een ijsje eten en vroegen of ik mee ging. Kon ik niet weigeren natuurlijk. Nadien was ik zo lam dat ik geen zin meer had om te rijden _O- straks maar nieuwe kans.

C'tjes meeting lijkt me leuk, maar voor mij is het al gauw erg ver rijden en ben dan ook nog eens afhankelijk van anderen voor trailer etc.
Het staat hier inmiddels al even in de planning om Ilona en Castor op te zoeken, maar dat komt er al niet van en dat is 'maar' een uurtje rijden :=
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 16 jul 2010, 07:07

nou dat was een heftig ijsje dan, als je daarna zo lam was :P :P (boerenjongens-smaak zeker...hehehehe)
Laatst gewijzigd door Nathalie op vr 16 jul 2010, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » vr 16 jul 2010, 07:10

Haha, zo erg was het nu ook weer niet :+ denk eerder combinatie van zitten in het zonnetje + ijsje
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 16 jul 2010, 10:40

Een C-tjes meeting lijkt mij ook erg leuk maar voor mij dan wel zonder C.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » vr 16 jul 2010, 10:47

C meeting hoeft niet deze week anita, we wachten tot je knollie ok is.
Lijkt mij trouwens ook heel leuk
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 16 jul 2010, 10:58

Maar dan nog, ik rij niet meer, Celoon is niet beleerd onder het zadel en aan buiten rijden met de kar is hij ook nog niet echt gewend. Weet ook niet of dat wel gaat gebeuren want ik ben zelf ook geen held. Maar ik vnd het niet erg hoor om zonder paard te komen, kan dan toch wel heel erg genieten. Er wordt vast ook heel veel gekletst buiten de rit om.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 16 jul 2010, 11:10

Ik ga dan wel op Celony, dan is hij ineens zadelmak haha. Is een paard waar dat gewoon mee zou kunnen volgens mij? :P
Viv

Bericht door Viv » vr 16 jul 2010, 11:17

Ctjes meeting, ja leuk....!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 16 jul 2010, 11:34

Ik ga Wendy ook meteen porren voor het idee, weet zeker dat zij het ook hartstikke leuk zou vinden met Casper. Jammer dat het voor mij nagenoeg onmogelijk is om de wagen mee te nemen, anders had ik Cos wel ingespannen en zou je met mij mee op de kar kunnen Anita....

Dat kletsen wordt voor mij vast veel luisteren, zie jullie het al over allemaal fjorden (en eigenaren), en keuringsresultaten hebben waar ik geen weet van heb.....alhoewel..vrees dat ik wel praatgraag ben :P
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 16 jul 2010, 11:35

Jilly schreef:Ik ga dan wel op Celony, dan is hij ineens zadelmak haha. Is een paard waar dat gewoon mee zou kunnen volgens mij? :P
dan sta ik klaar met het fototoestel...alhoewel...wat ik zo gezien en gehoord heb, lijken de meeste Fjorden wel zadelmak geboren :P
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 16 jul 2010, 11:57

Kalmiya schreef:Ik ga Wendy ook meteen porren voor het idee, weet zeker dat zij het ook hartstikke leuk zou vinden met Casper. Jammer dat het voor mij nagenoeg onmogelijk is om de wagen mee te nemen, anders had ik Cos wel ingespannen en zou je met mij mee op de kar kunnen Anita....
Ga maar zo even wat roepen hoor, weet helemaal niet of dat te realiseren is (Jeroen moet dat bijv. ook willen) maar misschien zou ik wel mijn kar mee kunnen nemen en jij je paard.
Kalmiya schreef:Dat kletsen wordt voor mij vast veel luisteren, zie jullie het al over allemaal fjorden (en eigenaren), en keuringsresultaten hebben waar ik geen weet van heb.....alhoewel..vrees dat ik wel praatgraag ben :P
Maar daar kan verandering in komen door om te beginnen met Cos naar de keuring te gaan. Hij moet tenslotte nog opgenomen worden in het hoofdstamboek. En keuringen zijn LEUK!

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 16 jul 2010, 12:27

Kalmiya schreef:
Jilly schreef:Ik ga dan wel op Celony, dan is hij ineens zadelmak haha. Is een paard waar dat gewoon mee zou kunnen volgens mij? :P
dan sta ik klaar met het fototoestel...alhoewel...wat ik zo gezien en gehoord heb, lijken de meeste Fjorden wel zadelmak geboren :P
:D

Je wilt niet weten hoe dat hier ooit gegaan is haha. Tot vorig jaar hadden we een merrie die hier geboren was in 1999. In 2003 heeft Louis ze beleerd voor de slee en een werkproef gedaan, nadien altijd in de wei gestaan en veulens gegeven. In 2006 heb ik haar uit de wei gehaald, rondje op straat aan de hand. Dat ging super dus de volgende dag gewoon opgestapt en weer op straat. Zo makkelijk gaat dat met fjordjes :+
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 16 jul 2010, 13:13

Ik denk het wel Jilly. Zo gemakkelijk als hij het mennen op heeft gepakt doet hij dat vast ook onder het zadel.

Hier nog even wat fotootjes van mijn vent die Annabel 2 weken geleden van hem gemaakt heeft.

Afbeelding Afbeelding

Samen met Djambo.
Afbeelding

Gezworen kameraden.
Afbeelding

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » vr 16 jul 2010, 15:02

Celony maken we toch zo zadelmak? Volgens mij wil half fw dat voor je doen aniet,uiteraard als die weer ok is. Maar als jemet kar en ander c-tje mee kan is dat natuurlijk ook super.wonen wij hier ook nog in zeer mooie omgeving, heeft iemand andere ideeen? Drenthe heeft plek zat om heerlijk te rijden en noodopvang voor verdwaalde ruiters en paarden is hier ook zat haha
Afbeelding
Mieke

Bericht door Mieke » vr 16 jul 2010, 18:10

En anders neem je Celoon weer mee naar bart als die weer beter is, word die ook wel zadelmak ;)
Vandaag Celin het zadel weer op gehad, reageert ze toch ook wel goed op, maar wil haar eerst voor de kar beetje klaar hebben dat ik wat alleen kan mennen voordat ik onder het zadel begin. Stel dat ik dan nog wel weer aan mijn voet geopereerd moet worden kan ik iig mennen ;)
Ctje :)
claudia

Bericht door claudia » vr 16 jul 2010, 19:22

Ik mag me ook weer melden met Coentje *o/* .

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en heb hem gelongeerd en ben toen gaan zitten.
Hij deed goed zijn best en ik ben er niet afgestuiterd :P

Ik heb namelijk in mijn hoofd hangen dat ik hem toch wel wil gaan verkopen :o .
:o
Nu ik weer opnieuw geopereerd ga worden vind ik het sneu om hem weer stil te moeten gaan zetten en ik weet niet wat ik straks allemaal nog kan en mag. Dan zijn er natuurlijk zortin en alco nog en die wil ik zeker ook blijven rijden.
Met Coentje heb ik de "klik" nog niet echt en of dat ook ooit gaat komen weet ik niet.
Dus ik denk dat ik hem laat castreren en dan probeer een leuk baasje voor hem te vinden.

Maar eerst wil ik hem blijven rijden tot ik geopereerd ga worden.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Orion1996

Bericht door Orion1996 » vr 16 jul 2010, 19:42

He Clau, snap je beslissing best wel en hoop dat als je er echt achter staat je een goed plekje voor hem kan vinden.
Afbeelding
Peertje

Bericht door Peertje » vr 16 jul 2010, 19:47

*o/* Ik heb ontzettend leuk nieuws...!!! *o/*
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
ing-1970

Bericht door ing-1970 » vr 16 jul 2010, 20:08

Wat dan?
Afbeelding
Peertje

Bericht door Peertje » vr 16 jul 2010, 20:09

Wij kondigen met grote trots aan... Onze nieuwe aanwinst Daulann!!!

Afbeelding

Daulann is 30 april geboren en is een zoon van Haulein en Drafur!
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Gesloten