Dit trof ik aan toen ik bij de wei kwam, het is wat verder weg, maar denk wel te zien dat bijna alles plat lag

Exel ging al gauw staan toen ik de ketting van het hek losmaakte

Vera bleef liggen, maar ik verwachtte eigenlijk dat ze elk moment op kon gaan staan

Maar nee hoor ze bleef lekker liggen

Ik ben erbij gaan zitten en gaan zitten knuffelen met haar (let niet op mijn gezicht, ik heb me telefoon omgedraait om een foto te maken, dacht dat het niet zou lukken, dus erg bedenkelijk gezicht

ze legde haar hoofdje tegen mij aan

en dat zakte steeds verder

en nog verder

En toen stond er een shet half voor me beeld

beetje donker en weer die shet in beeld, maar zie dat hoofd van Vera wat nog een stukje lager ging

niet zo'n beste kwaliteit, maar wel goed te zien dat ze bijna op mijn schoot ligt

Op een gegeven moment ging ze helemaal languit liggen, daar wilde ik ook een foto van maken, maar toen ik bewoog kwam ze weer met haar hals omhoog.
Ik ben toen even naar Exel gelopen en Vera bleef heerlijk liggen

Is dit nou dezelfde Vera die een paar weken terug nog wegliep? Die zich niet liet pakken en totaal niet van knuffelen hield? Ik ben zo gelukkig met wat we bereikt hebben in zo'n korte tijd en eigenlijk was het alleen maar een kwestie van geduld hebben. Ik neem aan dat jullie wel begrijpen dat ik helemaal in love ben met mijn meissie