Vind het altijd zo leuk die hummeltjes op paarden!En jeetje wat zijn ze maar weer braaf..
Dit vind ik dus zo vreselijk herkenbaar. Ik reed vroeger op alles wat maar 4 hoeven had (en meestal op 2 hoeven liep) en vond dat helemaal geweldig...als je viel, klopte je jezelf af...een paar tranen verbijten en meteen er weer op. Springen is voor mij 20 jaar geleden en voor ik de peutersprong deed, heb ik er dus wel eerst 15 minuten in stap omheen gedrenteld om mezelf moed in te praten en het ding van alle kanten te bekijkennancy imka schreef:Echt geweldig, die kleintjes durven echt alles he! Dat deed ik ook vroeger nu ben ik echt een scheiterd geworden.. Ze hebben wel lef
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Kom maar brengen hoor....het 'shet-opvoed-team' zou trappelend van ongeduld klaar staanDeeDee schreef:Ik krijg gewoon een grijns van oor tot oor bij het zien van jouw topics. Kan ik mijn eigenwijze terrorshet niet een paar weken brengen om te laten temmen door jouw kids?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..