Oh, wat naar Anouska... heel veel sterkte
Ben het helemaal met Claudia eens hoor, Tessa en Pauline. Niet op een 'negatieve' manier jezelf en je paardje aan anderen proberen te spiegelen! Ik vind het juist leuk om al die verschillen te zien, had er nog niet eens over gedacht dat je ook anders, minder leuk op zou kunnen vatten
Lekker alles doen op het tempo waar jij en het paardje zich prettig bij voelen en vooral genieten en niet willen overhaasten.
Ze zijn pas vijf joh, als het goed is hebben we nog minstens 20 jaar om ze dingen bij te leren
Ik weet het niet Claudia, misschien hebben Exel en Bailey inderdaadj stiekem wel een onderonsje gehad, hihi

Vandaag was Bailey weer braaf, Exel ook?
Bailey en ik hebben vandaag heerlijk gewandeld door het bos, daarna nog wat zonder zadel gereden in de bak en clickertraining gedaan. Het wandelen vond hij wel tof, hij is wel heel dapper als hij achter mij kan kruipen als het spannend wordt, hihi.
Meneer kan ook weer een nieuwe truuk: targetting. Als ik 'target' zeg, raakt hij met z'n bovenlip m'n handpalm aan. Ook als ik die heel hoog houd of achter m'n rug heb (dan loopt hij om me heen ernaartoe). Is weer handig voor stretch oefeningen en een basis voor andere truukjes. Maar het allermooiste vind ik dat Bailey zelf echt mega trots op zichzelf is als hij een nieuwe truuk goed uitvoert, hij lijkt dan 10 centimeter te groeien