Foto bewerking
Foto bewerking
Met welk programma bewerken jullie foto's?
Op mijn laptop zit windows Vista en voor zover ik tot nu ondekt heb kan ik daar mee snijden, rode ogen bewerken en wat met belichting maar volgens mij is dit heel beperkt.
Op de laptop heb ik ook Nikon Transfer maar volgens mij kan ik hier ook niet veel mee (of ik snap het niet haha)
Ik wil graag dat ik foto's meer warmte kan geven maar dat ik ook bijvoorbeeld vlekjes weg kan werken, een storend object op de foto weg kan werken enz enz.
Wanneer ik op mijn Nikon camera de foto al een bewerk (heb tot nu toe dan alleen nog maar uitgesneden) dan bewaart mijn camera de originele foto ook nog en dat wil ik ook graag met een bewerkingsprogramma
Op mijn laptop zit windows Vista en voor zover ik tot nu ondekt heb kan ik daar mee snijden, rode ogen bewerken en wat met belichting maar volgens mij is dit heel beperkt.
Op de laptop heb ik ook Nikon Transfer maar volgens mij kan ik hier ook niet veel mee (of ik snap het niet haha)
Ik wil graag dat ik foto's meer warmte kan geven maar dat ik ook bijvoorbeeld vlekjes weg kan werken, een storend object op de foto weg kan werken enz enz.
Wanneer ik op mijn Nikon camera de foto al een bewerk (heb tot nu toe dan alleen nog maar uitgesneden) dan bewaart mijn camera de originele foto ook nog en dat wil ik ook graag met een bewerkingsprogramma
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Re: Foto bewerking
photoshop kan heel veel, zo niet alles. meer dan ik denk. heb er alleen geen geduld voor. Dus doe het nooit
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
Ik heb GIMP 2.6.8, je kan het gratis downloaden, in Nederlands en Engels.
Je kan er echt vanalles mee doen.
Vraag me alleen niet welke site je het kan downloaden, dat weet ik niet meer.
Je kan er echt vanalles mee doen.
Vraag me alleen niet welke site je het kan downloaden, dat weet ik niet meer.
If it's not a Fjord, it's just a horse
Wat ook een heel fijn, simpel en gratis programmaatje is, is Picasa van Google (even googlen en je kunt hem zo installeren).
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
ik heb thuis nog Jasc Paint shop pro. op de comp. Kan ik ook erg veel mee.
Maar annabel heeft op het werk Photoshop geloof ik en die is daar nog meer enthousiast over.
Maar annabel heeft op het werk Photoshop geloof ik en die is daar nog meer enthousiast over.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik gebruik ook PhotoShop. Erg ingewikkeld maar als je het eenmaal hebt geleerd [via bijvoorbeeld youtube ofzo] dan kun je er echt alles mee doen wat je wilt.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Cindy+Uniek
gratis:
Picasa 3
The Gimp
Photofiltre
Picasa 3
The Gimp
Photofiltre
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥