Maar het rijden ging vandaag zo lekker! Deze foto's zijn van gister toen het bij mij wat minder ging. Joortje doet zo z'n best!
Rijd sinds kort met een enkelgebroken (myler) watertrens en dit bevalt mij zo goed! Daarvoor reed ik Joor alleen maar met een dikke ongebrokentrens...(soort stang) Heb nu een veel fijner gevoel tijdens het rijden

Mijn gootste probleem is dat ik snel de teugels te lang laat worden waardoor ik contact verlies met Jordy, dat zag ik dus aan deze foto's. en vandaag heb ik mezelf voorgenomen om voor mijn gevoel juist mijn handen extra hoog te houden. en het werkte! Wat foto's al niet kunnen zeggen haha!!
Kan nog uren doorpraten over hoe blij ik nu ben hoe het rijden gaat, maar dat doe ik lekker niet

Zo gaat onze 'warming up' Lekker de spiertjes los stappen en draven en galopperen lang en laag. (werkt super bij ons)

weer even stappen en rustig aan vragen.

Een drafje...Hier laat ik onbewust de teugels lang worden...

Middendraf die echt steeds beter gaat!

Galopje Waar mijn handen veel hoger mogen! (handig die foto's

schakelen in de galop doe ik ook veel.

En de mooiste als laatst

Aan het eind een lekker de energie eruit rennen!

Braafe Jordy!!!

Ik ben gewoon zo blij met Jordy, van hem heb ik nl leren paardrijden.
sinds mei 2008 tot nu, ben ik echt superblij met wat we al gedaan hebben!!! en ben van plan na de zomer L1 te gaan starten. eerst nog lekker trainen en buitenrijden