Vandaag was namelijk een primeur! Of eigenlijk, meerdere primeuren. Charlotte, Wendy en ik zijn samen gaan rijden (terwijl Cayleigh huilend thuis bleef "het is niet eerlijk dat het alweer jullie beurt is zonder mij") en zijn we naar de springtuin gegaan waar ik voor het eerst met Cos gesprongen heb. De eerste paar keer ging hij er langs (springen is voor mij toch ook zo'n 20 jaar geleden dus ik liet hem te los omdat ik zeker wilde weten dat ik niet in zijn mond zou zitten als hij maf zou springen) maar toen hij het door had, leek hij het erg leuk te vinden...dat was voor mij dus primeur nummer 1! Een flinke galop op een pad met bochten was primeur nummer 2! En primeur nummer 3 kwam toen we terug naar stal gingen en Cayleigh nog met P.C. meenamen voor een rondje bos/dorp. Nu hebben we 1 keer eerder in deze "posse" gereden maar nu voor het eerst een ieder op haar eigen paard

Cayleigh was nog wel aan een lijntje bij Wendy. Ze is natuurlijk nog maar 5 (wel bijna 6) en heeft met haar 19 kilo niet echt wat te vertellen als P.C. zou schrikken o.i.d. P.C. was echter super braaf en bleef keurig naast/achter Casper.
1. Op weg...

2. Nog steeds verliefd op onze mini-fjord

3.

4.

5.

6.

7. dapper lichtrijdende Cayleigh, knappe Casper

8.

9.

10.

11.

12.

zag nu later op de foto's dat P.C.'s neusriem hopeloos scheef zit, maar het heeft de pret niet gedrukt! Ik weet dat ik jullie een beetje overspoeld heb met topics deze week...maar ik was zo vreselijk trots