Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
-
Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
@Ziggy: 1-dank je!
2- oorzaak van de blaar, zo noem ik het maar, is denk ik een niet goed genezen wond van het kroelen, die hadden we wel ontsmet en alles, dicht laten groeien, toen het zadel er weer op, en daar is het denk ik mee fout gegaan, want na een keer of drie rijden kwam die bult opzetten; wrijving, misschien.
Ik gok het maar hoor, de huid was echt helemaal dicht
2- oorzaak van de blaar, zo noem ik het maar, is denk ik een niet goed genezen wond van het kroelen, die hadden we wel ontsmet en alles, dicht laten groeien, toen het zadel er weer op, en daar is het denk ik mee fout gegaan, want na een keer of drie rijden kwam die bult opzetten; wrijving, misschien.
Ik gok het maar hoor, de huid was echt helemaal dicht
- kristelhans
Misschien leuk voor je om even op pagina 1 te kijken..krijg je een idee van wie wie is en wie er bij welke fjord hoort! Als je me even een foto stuurt (PM) dan zet ik jou er ook even bij! Als je dat leuk lijkt natuurlijk he? 

@Anouska: ow dan kunnen we met z'n drieën doorkleppen en ik kan me voorstellen dat je niet echt met pleizer naar zo'n endoscopie uitkijkt
@Pauline: ja het is een mogelijkheid dat het onderhuids nog niet goed genezen was en dat door het zadel de boel weer open is gegaan, maar kroelen die van jou zo hard dan dat ze er open plekken van krijgen?
@Kristel: ik weet niet of je dit nog leest, zoja dan wens ik je hele fijne dagen toe bij Viv en doe haar de groeten.
@Pauline: ja het is een mogelijkheid dat het onderhuids nog niet goed genezen was en dat door het zadel de boel weer open is gegaan, maar kroelen die van jou zo hard dan dat ze er open plekken van krijgen?
@Kristel: ik weet niet of je dit nog leest, zoja dan wens ik je hele fijne dagen toe bij Viv en doe haar de groeten.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

-
@Kristelhans: Ja goed idee, ik heb de foto's en de baasjes die erbij horen al uitgebreid bekeken, volgens mij is dit een heel gezellig clubje!
Ik zal eens kijken op dat fotobucket, heet het geloof ik, hè? Ben een oen op het gebied van foto's hoor!
.
Heel veel plezier met Viv en de fjorden!!!
@Ziggy: Nou, ik schrok ervan, inderdaad, dat het helemaal openlag! Ik had daarvoor geen ide dat ze elkaar zo kunnen toetakelen.
Ik weet ook niet welk paard ik de schuld moet geven, haha
Heb je al enig idee hoe je Vera voortaan in de val moet lokken om bij je te komen, ik las je topicje hieroveral op bokt. Blijft lastig zo'n eigenwijsje...
@Anouska:Wat eng een endoscopie, waar moet je paard die voor?
@Sofie: Beterschap met Githa! Ik weet dat het erg moeilijk is om ze in zo'n staat in de handen van een ander over te laten; je wilt toch altijd zelf zeker weten dat het goed met ze gaat...Hopelijk is ze vandaag alweer de oude en was ze suf van de warmte ofzo.
@Annalynn: Gaaf, Oerol! Heel veel plezier daar!
Ik zal eens kijken op dat fotobucket, heet het geloof ik, hè? Ben een oen op het gebied van foto's hoor!

Heel veel plezier met Viv en de fjorden!!!
@Ziggy: Nou, ik schrok ervan, inderdaad, dat het helemaal openlag! Ik had daarvoor geen ide dat ze elkaar zo kunnen toetakelen.
Ik weet ook niet welk paard ik de schuld moet geven, haha

Heb je al enig idee hoe je Vera voortaan in de val moet lokken om bij je te komen, ik las je topicje hieroveral op bokt. Blijft lastig zo'n eigenwijsje...
@Anouska:Wat eng een endoscopie, waar moet je paard die voor?
@Sofie: Beterschap met Githa! Ik weet dat het erg moeilijk is om ze in zo'n staat in de handen van een ander over te laten; je wilt toch altijd zelf zeker weten dat het goed met ze gaat...Hopelijk is ze vandaag alweer de oude en was ze suf van de warmte ofzo.
@Annalynn: Gaaf, Oerol! Heel veel plezier daar!
-
O, sorry Anouska, ik lees net terug en zie dat je zelf de endoscopie moet...
Wat een rot onderzoek, maar ja, als ergens achter wilt komen of wilt uitsluiten dan zal het wel moeten...sterkte volgende week

Wat een rot onderzoek, maar ja, als ergens achter wilt komen of wilt uitsluiten dan zal het wel moeten...sterkte volgende week

Geeft niet hoor Pauline, moest er wel om lachen. Al zou ik ook niet blij zijn als Bjørn hem zou moeten. 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
hier is nu autostress, RDW heeft de papieren van mijn auto naar een postbus gestuurd die ik al eeuwen niet meer heb, maar het is dus de complete set, omdat ze wat aan moesten passen. Was een automaat en daar heb ik een versnellingsbak ingezet, dat moet dus bij het RDW aangepast worden.
Sturen die mafketels het naar die postbus, want ja éénmaal een postadres, altijd een postadres, tenzij u het zelf ongedaan maakt.
Als die papieren bij de verkeerde komen dan ben ik straks me auto kwijt
hele verhaal staat overigens bij ZJ
Sturen die mafketels het naar die postbus, want ja éénmaal een postadres, altijd een postadres, tenzij u het zelf ongedaan maakt.
Als die papieren bij de verkeerde komen dan ben ik straks me auto kwijt

hele verhaal staat overigens bij ZJ

Ik ga ook niet weg hoor
helaas..
Welkom Pauline
Sterkte alvast Anouska!
Veel plezier dit weekend Kistel!
Ik heb eigenlijk heel de week niet gereden, ben zo ontzettend moe.. Gisteren had ik les en dat ging wel goed
Moet vanavond ook rijden, heb zondag wedstrijd.. eb geen fut om te rijden wil eigenlijk lekker een tukkie doen haha!
Heb nieuwe vliegendeken besteld voor bollie, de andere had een scheur over de hele lengte (hoe ze t voor elkaar krijgt geen idee!
) Maar nou heb ik het naar m'n ouders laten sturen, was alleen even vergeten dat die een weekendje weg zijn.. Aaargg! Nu moet ik dus lang wachten 
Heb van Mike een TomTom gekregen. Kan ik een keer bij jullie op bezoek

Welkom Pauline

Sterkte alvast Anouska!
Veel plezier dit weekend Kistel!
Ik heb eigenlijk heel de week niet gereden, ben zo ontzettend moe.. Gisteren had ik les en dat ging wel goed

Heb nieuwe vliegendeken besteld voor bollie, de andere had een scheur over de hele lengte (hoe ze t voor elkaar krijgt geen idee!

Heb van Mike een TomTom gekregen. Kan ik een keer bij jullie op bezoek

wat lief van Mike dat je een TomTom hebt gekregen Tessa en ik heb ook weleens geen zin om te rijden hoor, dan doe ik het dus ook niet en dat vinden ze helemaaaaaaaaaaaaaaat niet erg 

Kan me goed voorstellen dat je enorm tegen die endoscopie aanhikt Anouska! Ik hoop echt dat er iets uitrolt waar je wat mee kan!
Wat een verhaal Claudia! Daar ben je lekker klaar mee. Hopen dat het gewoon weer op z'n pootjes terecht komt.
Wauw, een tomtom Tessa, dat is een mooi kado! En ook nog eens handig.
Ik ben met Bailey vandaag weer met clickeren begonnen om z'n trukendoos groter te maken
Die had ik al een poosje niet erbij gepakt, was er gewoon bij ingeschoten door het focussen op het rijden. Bailey vind de clicker wel leuk en wil graag werken voor een clickje (en een snoepje) en met VD-en vind ik het ook een handig hulpmiddel.
Vandaag dus ons tutdagje met spelletjes en geknuffel, en een uitgebreide massage voor Bailey. Kan hij zo lekker van genieten!
Wat een verhaal Claudia! Daar ben je lekker klaar mee. Hopen dat het gewoon weer op z'n pootjes terecht komt.
Wauw, een tomtom Tessa, dat is een mooi kado! En ook nog eens handig.
Ik ben met Bailey vandaag weer met clickeren begonnen om z'n trukendoos groter te maken

Die had ik al een poosje niet erbij gepakt, was er gewoon bij ingeschoten door het focussen op het rijden. Bailey vind de clicker wel leuk en wil graag werken voor een clickje (en een snoepje) en met VD-en vind ik het ook een handig hulpmiddel.
Vandaag dus ons tutdagje met spelletjes en geknuffel, en een uitgebreide massage voor Bailey. Kan hij zo lekker van genieten!
Jeetje Claudia, lekker dan!
Wat lief van Mike Tessa!
Heerlijk zo'n tutdagje Sterre.
Gister een héél mooi hoofdstel gezien, een Otto Schumacher. Heb er voor 2 jaar terug 1 op de kop weten te tikken voor €15,- terwijl ze normaal ongeveer 25x zo duur zijn. Zo'n mooi hoofdstel, denk dat ik maar heel hard ga sparen
.
Wat lief van Mike Tessa!
Heerlijk zo'n tutdagje Sterre.
Gister een héél mooi hoofdstel gezien, een Otto Schumacher. Heb er voor 2 jaar terug 1 op de kop weten te tikken voor €15,- terwijl ze normaal ongeveer 25x zo duur zijn. Zo'n mooi hoofdstel, denk dat ik maar heel hard ga sparen

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
@Sterre: leuk om eens anders met je paard bezig te zijn he? Ik ga aankomende week met behulp van Mieke beginnen met wat grondwerk met Vera
@Anouska: oef dat is een behoorlijk prijsje dan, maar dan heb je wel iets om voor te sparen.
Ik ga straks even naar de politie, ga aangifte doen van vermissing van mijn autopapieren, dan zit ik aan alle kanten ingedekt mocht de houder van de postbus besluiten om mijn auto op zijn/haar naam te zetten en 'm op te komen eisen.
@Anouska: oef dat is een behoorlijk prijsje dan, maar dan heb je wel iets om voor te sparen.
Ik ga straks even naar de politie, ga aangifte doen van vermissing van mijn autopapieren, dan zit ik aan alle kanten ingedekt mocht de houder van de postbus besluiten om mijn auto op zijn/haar naam te zetten en 'm op te komen eisen.

Wat zei de politie Claudia?
Wilfred heeft hier net een foutje gemaakt
. We zouden pizza eten. Combi voorverwarmen, pizza erin, ping pizza klaar. Dat was zijn pizza. Toen die van mij....Combi was nog warm, dus pizza erin, ping keuken zwart
! Heeft hij op het magnetron knopje gedrukt ipv oven knopje. Het stond hier helemaal blauw in huis. Sloeg op je ogen en luchtwegen en nu nog trouwens. Hij is naar de winkel gegaan om een nieuwe te halen en ik ben begonnen met de binnenkant van de combi met mijn tovermiddel Bref (helaas niet in Nederland te koop, haal het in duitsland), hihihi. Wilfred staat nu de plaat schoon te boenen
, rooster had hij al gedaan. Lust wel wat te eten eigenlijk, hihih
i.
Wilfred heeft hier net een foutje gemaakt

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
de politie kan niks doen, er is nog geen strafbaar feit gepleegd
En leuk he zo'n zwarte keuken? ik heb dat eens gehad met zo'n mini oventje, we zouden lasagne eten, alleen was ik vergeten om de soeplepel met plastic handvat uit het oventje te halen, je wilt niet weten hoe het er toen uitzag

En leuk he zo'n zwarte keuken? ik heb dat eens gehad met zo'n mini oventje, we zouden lasagne eten, alleen was ik vergeten om de soeplepel met plastic handvat uit het oventje te halen, je wilt niet weten hoe het er toen uitzag

plaatje van het hoofdstel Anouska? Ben nu wel benieuwd!
Fijn, zo'n blauw huis, haha! Hebben jullie inmiddels gegeten?
Wat leuk dat je volgende week gaat beginnen met grondwerk met Vera Claudia!
Naast je paard dingen doen is inderdaad net zo leuk als erop zitten. Ik heb meestal twee grondwerk/tut/wandeldagen per week met Bailey, hij vind dat ook altijd leuk.
Wat een gedoe met je auto toch, heb je wel aangifte kunnen doen van vermissing? Of kon dat ook niet?
Fijn, zo'n blauw huis, haha! Hebben jullie inmiddels gegeten?
Wat leuk dat je volgende week gaat beginnen met grondwerk met Vera Claudia!
Naast je paard dingen doen is inderdaad net zo leuk als erop zitten. Ik heb meestal twee grondwerk/tut/wandeldagen per week met Bailey, hij vind dat ook altijd leuk.
Wat een gedoe met je auto toch, heb je wel aangifte kunnen doen van vermissing? Of kon dat ook niet?
Leuk is dat als het fout gaat met je eten 
Ik heb lekker muffins gebakken, wilde er net 1 nemen zat ie vol met mieren :'( waar komen ze toch vandaan :S
Ben ook benieuwd naar het hoofdstel! Wil ook een nieuwe
Dobert en Stubben hebben wel mooie hoofdstellen maja die zijn ook meteen duur 
Vanavond had ik geen zin om nog hard te trainen voor de wedstrijd van morgen dus hebben even een avondje lol met je knol gehad
Lekker zonder zadel gereden en ze liep super!

Ik heb lekker muffins gebakken, wilde er net 1 nemen zat ie vol met mieren :'( waar komen ze toch vandaan :S
Ben ook benieuwd naar het hoofdstel! Wil ook een nieuwe

Vanavond had ik geen zin om nog hard te trainen voor de wedstrijd van morgen dus hebben even een avondje lol met je knol gehad

Hoe komen er nu mieren in je muffins Tessa, ieuw!
Dat lijken ineens een heleboel fjordjes met die spiegel
Beaty ziet er heel gestroomlijnd uit voor de zomer, petje af! En wat heb je toffe laarzen aan zeg.
Dat lijken ineens een heleboel fjordjes met die spiegel

Beaty ziet er heel gestroomlijnd uit voor de zomer, petje af! En wat heb je toffe laarzen aan zeg.
Nee ik kon geen aangifte doen
Leuke foto's Tessa
en hoe komen die mieren nou in de muffins? 

Leuke foto's Tessa

Nou de muffins stonden op het aanrecht en daar lopen iedere keer mieren op. Weet echt niet waar ze vandaan komen.. Maja die muffins hadden ze zo gevonden 
Haha nee Beauty is niet slank maar een bolletje! Dank je, laarzen zijn van Eurostar Dublin geloof ik..
Jeej we hebben weer 2 winstpunten erbij
En bij de 2e proef een 2e prijs (van de 8 ofzo
) Dus ben weer trots op m'n bolletje 

Haha nee Beauty is niet slank maar een bolletje! Dank je, laarzen zijn van Eurostar Dublin geloof ik..
Jeej we hebben weer 2 winstpunten erbij

Gefeliciteerd met je winstpunten Tessa! Super!
Ik ben ook weer trots op Bailey (wordt zo onderhand saai he? ben altijd trots op hem, hihi) want hij heeft vandaag weer heerlijk gelopen en hard gewerkt.
Na het rijden heb ik hem een stuk uitgestapt in het bos en meneer vond het helemaal niet zo eng en best leuk eigenlijk! We gaan het gewoon heel rustig weer opbouwen buiten, steeds ietsje verder, dan komt het vast goed.
Zou ik de enige zijn met een fjord die liever in de bak werkt dan het bos ingaat?
Ik ben ook weer trots op Bailey (wordt zo onderhand saai he? ben altijd trots op hem, hihi) want hij heeft vandaag weer heerlijk gelopen en hard gewerkt.
Na het rijden heb ik hem een stuk uitgestapt in het bos en meneer vond het helemaal niet zo eng en best leuk eigenlijk! We gaan het gewoon heel rustig weer opbouwen buiten, steeds ietsje verder, dan komt het vast goed.
Zou ik de enige zijn met een fjord die liever in de bak werkt dan het bos ingaat?