Voor het eerst in onze carrierre samen zijn Aike en ik vandaag alleen op een buitenritje gegaan

Jullie zullen wel denken, huh?? Maar ik ben nou eenmaal geen held en tot vandaag durfde ik dus niet in mijn eentje, Aike ging wel vaak zat mee op buitenrit maar meestal met een vriendinnetje van Alisha, dat meisje wat Blaze rijd, of ik ging niet alleen. Maar vandaag vond ik dat het nu na bijna zes jaar samen zijn maar eens over moest zijn met dat gemeut van mij, Aike is super braaf buiten! Dus hoppa paard uit de wei geplukt, borstel eroverheen, zadel erop en daar gingen we, Aike draaide zich tot 2x aan toe net na het hek al om, om terug te gaan, die voelt direct mijn onzekerheid aan dus maakt daar graag misbruik van, nou doet Aike dit soort dingen niet zo heftig dus hoppa vrouwtje was helaas streng, weer om, een schop, en een tikje van het zweepje, jammer voor Aike maar we gingen toch verder.

Diepe zucht van Aike maar hij ging weer verder. Lekker het ruiterpad opgegaan, daar gaan draven en een stukje galop gedaan en hij was verder super braaf, zo halverwege deed hij nog 1x een poging tot omdraaien maar hij had wederom pech, we gingen gewoon door. Lekker oortjes erop en wat was het leuk zeg, zo stom dat ik dit nooit alleen durfde

Maar nu ben ik er door heen en gaan we dit zeker vaker doen, wat was het heerlijk zeg!!
Jullie zullen wel denken, jeetje wat een meut, maarja dat mag, ik ben helemaal blij
Groetjes Thessa