Wat fijn dat Benthe zo goed loopt Marleen!
Gefeliciteerd Tessa, wat goed

Kristel, wat geweldig dat het zo goed ging en dat je helemaal fan bent! Je mag terecht trots zijn op jezelf en op Beer, wat knap van jullie!
Ik heb vandaag ook mijn eerste westernles met Bailey gehad! Is natuurlijk anders, want ik rijd zelf ook al western met Bailey, maar het was voor het eerst dat er een 'echte' instructrice bij was. Toch belangrijk vind ik, want Bailey is het eerste paard dat ik echt zelf western beleer, en tot nu toe hebben we dat altijd zonder begeleiding gedaan.
Vond het daarom ook best heel spannend wat zij ervan zou vinden!
Maar het ging harstikke goed. Ze vond de basis die ik met Bailey opgebouwd had harstikke netjes, en de punten waar we duidelijk nog aan moeten werken waren precies die punten waar ik zelf ook al mee bezig ben.
Aan de ene kant dus niet veel nieuws geleerd, aan de andere kant wel heerlijk op m'n vingers getikt hier en daar en wat we nog niet goed kunnen is extra goed duidelijk gemaakt

Verfrissend dus, zo'n lesje, genoeg om de komende tijd weer lekker zelf mee te werken. En ik ben stiekem wel heel trots dat Bailey het al zo goed doet Hebben we toch mooi samen voor elkaar!

hier een foto van de les, wat vinden jullie trouwens van z'n nieuwe dekje? Eindelijk een gevonden die precies mooi onder m'n zadel past!
(en ja, Bailey heeft een grasbuik... we werken eraan