Het was even zoeken waar we het park in konden, we zijn uiteindlijk bij Otterlo naar binnen gegaan. Naast De Koperen Kop de trailer en auto geparkeerd.
Nico, de kids en mijn zwager gingen eerst lekker een bakkie doen, en wij zijn al even een stukje gaan wandelen.
Ik met Ewald en Yvonne met Eachann, zo doen we het altijd met wandelen. Ewald is heel rustig, dat vind ik leuk. Yvonne loopt liever met Eachann die loopt lekker door.
We waren eigenlijk al na een half uurtje terug, achter het restaurant/speeltuin waar hun waren.
We moesten naar de overkant, maar er lag een groot plein tussen met honderden fietsen, mensen, kinderen erg druk allemaal. Ik vond het een beetje eng, maar Yvon zei, hop we gaan, niks aan de hand..
Nou dat was dus ook zo, wij over dat plein, dat was eigenlijk nog wel leuk, ze deden geen stap verkeerd.
Zo zagen ook Nico, zwager en kids ons, die wilde wel mee wandelen.
Jobke, Laura (verzorgsters) en Sterre wilde wel op zo'n witte fiets, die kon je zo pakken. Sterre een kinderzitje achterop voor Steyn, en daar gingen we weer in collone..
Toen zijn we zeker 1 uur wezen struinen door de bossen en zandvlaktes, wat was dat heerlijk en gezellig!!!!!!!!!
Ik heb me constand weer verbaast hoe leuk fjorden zijn, met mijn vroegere kwpn-er hoefde ik dit niet te doen, stresskip.
Heerlijk die rust van de paarden, zo kan je puur genieten.
Zo ook toen we terugkwamen bij de koperen kop, lekker aan de trailer gebonden, hoeven gekrabt enz. (ik had die ringen aan de trailer met Dokie en Justin nooit gebruikt, bang dat ze die eruit trokken

Ze hebben lekker wortels in hun eetbakken gehad, en wij zijn lekker gaan eten, nog even gespeeld in de speeltuin, en weer naar huis gereden.
Thuis aangekomen, het land op, meteen weer grazen, weer een ervaring rijker in hun jonge leventje...
Hier wat foto's, beetje veel, maar kon niet kiezen

We vertrekken thuis.

Dat is gezellig daar binnen jongens..., tot straks.

De volgauto, vol met meiden, even een drankje halen bij het tankstation

Finn chilled lekker voor in de Ford

Eerste deel van de wandeling, Yvonne voorop met Eachann

Ik met Ewald.

Eachann met Yvonne erachter

Ik met Ewald

Eachann loop niet zo hard, Ewaldje houd je niet bij...

Hoge helling af, de fietsers waren al beneden. Toen Eachann, Ewald, en als laatste Nico met zijn wagentje.

Pppfff, even uitrusten, het is best zwaar. Die fietsers vonden fietsen zwaar, Yvon en ik het wandelen met de fjorden, de mannen vonden het wandelen met de wagen weer zwaar. Even grazen dus, volgens mijn waren de fjorden nog niet moe, maar toch...

Nico, ik en Ewald, hij heeft een zwak voor Ewald, haha.

Ewald weer

Laura met Ewald

Nog een keer Laura met Ewald

Yvonne met Eachann

Jobke met Ewald

Ewald, Jobke, Eachann

Ewald, Sterre, Eachann

Hoog op een heuvel.

Mooi uitzicht, wie zijn die gele puntjes??

Mooie wereld

En weer terug op de trailer, voldaan en lekker knabbelend op worteltjes

Panoramafoto van het eten op het terras

Groetjes Daphne.