Bella schreef:Heb je die zwarte ook nog op stand? Verder spreekt het diertje me zo in eerste opzicht enorm aan!!! Die staat er meteen en ze ziet er ook top uit voor een tweejarige. Hoe groot is ze? (en hoe is moeders in de omgang/het werk met het hackneybloed?)
Ik zelf niet, de verkoop foto
http://co102w.col102.mail.live.com/att/ ... 6101CEAD30||
Moeder is de merrie die achter het veulen staat, vrij grof. Volgens mij niet beleerd of wat, maar wat ik zo gezien heb lekker rustig en nuchter dier.
Ze meet nu iets in de richting van 1,57. Mama is 1,64 en pa 1,66. Gezien d'r kont en lengte van het voorbeen komt er zeker nog wat bij. En met wat goede voeding moet het ook goed komen.
Elvis schreef:Hey leuk marije!!
Vind de zwarte wel echt een mooi paardje hoor,en als je ziet wat er achter de moeder zit kwa bloed en wie de vader is,heeft ze toch best mooie gangen,ik ben gek op heffen maar niet iedereen vind dit mooi of lekker zitten haha...
Of ze echt klein is,moeilijk te zeggen maar neem aan dat jij inderdaad wel maat nodig hebt!
Het bonte veulentje is echt een knapperd!Heel leuk getekend
Waar ging Geert ze keuze naar uit?
Geert en zelfs Fenna vonden d'r prachtig. Maar Geert twijfelt over de maat. Ik hoop dat ik er wat tegen kan praten dat er zeker nog wat bij komt etc. Maar heb ook gezegd dat als hij er geen goed gevoel bij heeft het niet moet doen.
Maar ik durf het zeker aan.