"Natuurlijk" Paardrijden Toppic : grondwerk, bitloos enz..
Re: "Natuurlijk" Paardrijden Toppic : grondwerk, bitloos enz..
Ik weet het niet hoor, maar toen ze zich voorstelde deed ze dit onder een schuilnaam en mochten we haar gezicht niet zien.
Later maakte ze zich bekend en kreeg ik het idee dat ze al eerder op FW was geweest,en dat er toen ook iets voorgevallen zou zijn waardoor ze opgestapt was.
Het precieze ervan weet ik niet,maar nu op deze manier al je berichten verwijderen terwijl er niks schokkends gezegd is zegt wel iets over de persoon denk ik(beetje lange tenen??)
Later maakte ze zich bekend en kreeg ik het idee dat ze al eerder op FW was geweest,en dat er toen ook iets voorgevallen zou zijn waardoor ze opgestapt was.
Het precieze ervan weet ik niet,maar nu op deze manier al je berichten verwijderen terwijl er niks schokkends gezegd is zegt wel iets over de persoon denk ik(beetje lange tenen??)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ja, dat vond ik ook al zo vreemd! En nu staat er in haar onderschrift dat andere vinden dat ze een dom blondje is... ik weet niet wie dat heeft gezegd, maar lees er niks van terug in de topic.colunder schreef:Ik weet het niet hoor, maar toen ze zich voorstelde deed ze dit onder een schuilnaam en mochten we haar gezicht niet zien.
Niemand levert toch commetaar op haar, maar op het NH gebeuren in het algemeen. Ervaringen delen is toch ook vertellen wat jij aan NH doet of juist niet. Alles heeft zo z´n voor en tegens, dus ook de methode die jij, of in dit geval de topic starter gebruikt.
Daarbij is het geen commentaar wat wij hebben gegeven maar onze meningen.
ze heeft idd eerder op FW gezeten.
Ach, ze laat zich wel erg kennen.
en als je niet tegen kritiek kunt.......
ze heeft idd eerder op FW gezeten.
Ach, ze laat zich wel erg kennen.
en als je niet tegen kritiek kunt.......
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Och wat kinderachtig om al je berichtjes te verwijderen
Als je al niet tegen dit 'commentaar' kunt....

Als je al niet tegen dit 'commentaar' kunt....
Eeeh heb ik wat gemist?
Zie ineens dat ze is verdwenen?
Ik heb de hele dag bij de Kon.julianatoren gewerkt,en weet dan niet wat er in het land gebeurt.
Maarre ,ik vond het best leuk wat ze deed met haar paardje.
Zelf niet echt fanatiek daarin,maar sommige dingetjes ,daar heeft corner wel wat aan,omdat het anders een vlegel paard word.
Zie ineens dat ze is verdwenen?
Ik heb de hele dag bij de Kon.julianatoren gewerkt,en weet dan niet wat er in het land gebeurt.
Maarre ,ik vond het best leuk wat ze deed met haar paardje.
Zelf niet echt fanatiek daarin,maar sommige dingetjes ,daar heeft corner wel wat aan,omdat het anders een vlegel paard word.
- Machteld&Falco
Wat sneu zeg... We kunnen toch allemaal wat van elkaar leren? Is er dan wat gezegd dat niet kon dan?? Meen niks van een dergelijke reactie gelezen te hebben..
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
oei kon al even niet volgen omdat opeens alle berichtjes van TS weg waren
dat boek heb ik hier ook liggen, super boek
en Do, denk dat het voor de meeste van ons toegepast wordt op jouw omschrijving, super gedaan om uit te schrijven
dat boek heb ik hier ook liggen, super boek
en Do, denk dat het voor de meeste van ons toegepast wordt op jouw omschrijving, super gedaan om uit te schrijven
Ik denk me weer te melden in een gezellig topic, zie ik alleen ************* bij iemand staan.
Zelfs een aap kan meer verschillende toetsen op een toetsenbord vinden
Zelfs een aap kan meer verschillende toetsen op een toetsenbord vinden

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Jammer, topic was leuk om te volgen.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ik zet er een slotje op. Via een van de beheerders heeft ze gevraagd haar account te deleten (overigens twijfel ik of dat kan) Mochten jullie een nieuw topic over dit onderwerp willen plaatsen dan mag dat natuurlijk.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift