Met Djinty gaat het prima! Zo hard als ze de lucht in schoot als twenter.. daar is het geloof ik wel zon beetje bij gebleven. Ik vond haar altijd best groot, tot ik Dani van Anna ontmoette.. en ach, ik ben zelf ook maar net 1.60

Ze meet nu ongeveer 1.45, niet helemaal scherp gemeten.
Ze is vandaag weer verhuisd naar haar ideale plekje, de stal met uitloop in Vlist bij de zorgboerderij. Én voor de mensen van het uitlaad-probleem topic, ze deed het super!! Zonder voer of iets dergelijks!
Omdat we gingen verhuizen en ik naast een prachtig natuurgebied woon, hebben we er gelijk maar een wandeling aan vast geplakt. Ging erg goed! Bleef netjes bij me en had er zelf ook ontzettend zin in. De twee kleine dames zijn mijn nichtjes, de kids van mijn broer

We hadden onderweg veel bekijks, een groepje kids zei: HEY die is van de manege! Waarop ik antwoordde dat het waarschijnlijk gewoon hetzelfde ras was

Jep, best confronterend om te zien.. Mijn rug is aardig vergroeid en dat kun je hier goed zien

Even een plaspauze

Meisjes zouden meisjes niet zijn als er geen bloemen geplukt moesten worden

Even een relaxed drafje, die is dan wel weer scherp

Bij de wei van de manege stond een pony in de wei waar ik ontzettend vaak ben afgevallen, leuk beestje vond ik dat.. ehh? Toen deed vallen nog niet zo'n pijn geloof ik

En de laatste..

Inmiddels staat Djint dus weer lekker in Vlist. Morgen uit mn werk ga ik even langs, kijken hoe ze er bij staat. Je kon echt aan haar zien dat ze blij was terug te zijn, stond even rustig om zich heen te kijken en ging toen eten. Voelt fijn dat zij weer lekker dag en nacht buiten staat!