Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
- kristelhans
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Haa heerlijk! Ik ga zo lekker douchen en dan met laptop, tv en boek in bed! Zalig..geen wekker morgen! Martijn wel uit Zwolle halen en dan ga ik op mijn verjaardagscadeau terug naar Hoonhorst..een snorfiets! Tomos gekocht vandaag..heerlijk praktisch! Daarna lekker les en dan choco fondue bij een vriendin met allemaal paardenmeiden..zalig!
- Ilonka
Lekker! Aardbeien in de chocofondue?!
Een snorfiets?! Zo oud word je nou ook weer niet hoor
Een snorfiets?! Zo oud word je nou ook weer niet hoor

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
We zijn trouwens bijna aan deel 5 toe! Nog 1 of 2 pagina's?
- kristelhans
Haha geen idee wat er allemaal is morgen! Ik ben niet zo'n chocolade fan..
Snorfiets ala Tomos is wel hip!
't Is 16 km naar werk..fietsen haat ik (zo ver) en met de auto betaal ik me scheel aan benzine en parkeerkosten als ik even naar de stad wil na 't werk..ook leuk om naar Beer te gaan en even naar het dorp..altijd die auto..wil ook wel eens wat anders! 
Snorfiets ala Tomos is wel hip!

- Ilonka
Ik zou zeggen: Foto!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
Maak er morgen wel even een! Hij is al van Marktplaats afgehaald geloof ik.. Dit wordt dan mijn 2de jeugd..of ik ben in de ontkenningsfase! 

dames, 30 is nog piep. Ik verlies volgende week die 3 al. Moet hem ruilen voor de 4.....
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- kristelhans
- Ilonka
Jij zegt het Kristel, ik durf dat niet 
Morgen weer lekker een ritje op Brass maken en weer even trailer laden oefenen. De trailer heb ik maar weer voor het weekend in de wei laten staan. Hoe normaler ze het weer gaat vinden hoe beter.

Morgen weer lekker een ritje op Brass maken en weer even trailer laden oefenen. De trailer heb ik maar weer voor het weekend in de wei laten staan. Hoe normaler ze het weer gaat vinden hoe beter.
- kristelhans
Ha ja ik ben nogal een flapuit...
Lekker rijden morgen..veel plezier op je 1 pk! Ik ga de boel afsluiten zo..toch wel een beetje moe nu..

Lekker rijden morgen..veel plezier op je 1 pk! Ik ga de boel afsluiten zo..toch wel een beetje moe nu..
- Ilonka
Ik ook. Gaap!
Och, nu al naar bed dames? Ligt vast aan de leeftijd 
(grapje, ik ben gewoon een avond/nachtmens
)

(grapje, ik ben gewoon een avond/nachtmens

Pas op Sterre! Ik ben ook al 30
.
Heb echt super veel zin om te verhuizen! Van zondag op maandag slapen we voor het eerst in ons nieuwe huisje. Morgenavond is er feest in de stad en als je schuin tegen over een kroeg woont, tja. Slapen morgen nog bij mijn schoonouders, heerlijk rustig! Wordt daar wakker als ik hun KWPN-er hoor hinniken en door de wei hoor galopperen. Dat is altijd leuk wakker worden. Is hier ook wel eens zo. Als ik 's ochtends het rolluik van de slaapkamer omhoog trek, staat Kimbel me aan te kijken alsof hij wil zeggen: "moguh buuf"! Sinds gister is Max naar een andere stal, waar hij nog een paar jaar kan genieten van zijn pensioen, voor die tijd stonden er 's ochtends me 2 aan te kijken onder het motto: "moguh buuf"! Dat zal ik zeker missen! Als ik in ons nieuwe huisje het rolgordijn optrek van de slaapkamer, kijk ik op de kerk, of in de woonkamer op een dure lingeriezaak, hihihi.
@ Kristel: we mogen t/m blz. 35, dus als we daar zijn, moeten we deel 5 openen!

Heb echt super veel zin om te verhuizen! Van zondag op maandag slapen we voor het eerst in ons nieuwe huisje. Morgenavond is er feest in de stad en als je schuin tegen over een kroeg woont, tja. Slapen morgen nog bij mijn schoonouders, heerlijk rustig! Wordt daar wakker als ik hun KWPN-er hoor hinniken en door de wei hoor galopperen. Dat is altijd leuk wakker worden. Is hier ook wel eens zo. Als ik 's ochtends het rolluik van de slaapkamer omhoog trek, staat Kimbel me aan te kijken alsof hij wil zeggen: "moguh buuf"! Sinds gister is Max naar een andere stal, waar hij nog een paar jaar kan genieten van zijn pensioen, voor die tijd stonden er 's ochtends me 2 aan te kijken onder het motto: "moguh buuf"! Dat zal ik zeker missen! Als ik in ons nieuwe huisje het rolgordijn optrek van de slaapkamer, kijk ik op de kerk, of in de woonkamer op een dure lingeriezaak, hihihi.
@ Kristel: we mogen t/m blz. 35, dus als we daar zijn, moeten we deel 5 openen!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Ilonka
Ligt inderdaad vast aan de leeftijd Sterre 
(En een beetje aan het feit dat ik maar 4.5 uur geslapen had en al om 06.30 uit mijn bed was.)

(En een beetje aan het feit dat ik maar 4.5 uur geslapen had en al om 06.30 uit mijn bed was.)
- kristelhans
Moguh!
Ik werd wakker van de wekker om 6.30..aaaaargghh! Was Martijn vergeten uit te zetten en hij was uit logeren...ik weet niet hoe dat ding werkt dus heb alle knopjes ingedrukt haha uiteindelijk stopte het kabaal en kon ik weer verder tukken... (ik word met mijn telefoon wakker 's ochtends omdat ik vaak eerder op moet).
Nu klaarmaken om mijn snorretje op te gaan halen in Zwolle straks..hahaa en kaas op de markt halen met de snorfiets hihaa en dan geld pinnen voor mijn les.

Nu klaarmaken om mijn snorretje op te gaan halen in Zwolle straks..hahaa en kaas op de markt halen met de snorfiets hihaa en dan geld pinnen voor mijn les.
- Ilonka
Foto topic over Brass
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=39099
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=39099
Vandaag meeste spullen verhuisd, morgen laatste dingen. Vandaag Bjorn over gehuisd, was braaf op de trailer. Op onze nieuwe stal natuurlijk kijkerig, ging redelijk snel over toen ik de hooizak in de box hing. Ik zoek bedje op, ben kapot!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Ilonka
Trusten Anouska! Morgen foto's?
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
Ben ook benieuwd naar foto's Anouska! Wat fijn dat de meeste spullen al over zijn en ook Bjorn op z'n nieuwe stekkie staat.
Ben net terug van de bruiloft van stalgenootje, was echt heel leuk! Een prachtige boerderij (duidelijk van het type: dat wil ik ook
), het bruidspaar straalde enorm en ze waren zo mooi!
Het feest was ook superleuk, niets opzitten of netjes doen maar gewoon gezellig, lekker kletsen en dansen.
Morgen een bbq op stal, ook heel gezellig! Ze zeggen alleen dat het heel slecht weer wordt, dat is wel een beetje zuur, maar laten we hopen dat het meevalt. Anders moeten we maar met z'n allen in de schuur gaan zitten
Ben net terug van de bruiloft van stalgenootje, was echt heel leuk! Een prachtige boerderij (duidelijk van het type: dat wil ik ook

Het feest was ook superleuk, niets opzitten of netjes doen maar gewoon gezellig, lekker kletsen en dansen.
Morgen een bbq op stal, ook heel gezellig! Ze zeggen alleen dat het heel slecht weer wordt, dat is wel een beetje zuur, maar laten we hopen dat het meevalt. Anders moeten we maar met z'n allen in de schuur gaan zitten

Ik ga proberen vandaag of morgen foto's te plaatsen. Nu ff koffie en dan weer verder.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl