Op de wei of in de leer, onze D-tjes gaan als een speer! IV
Re: Op de wei of in de leer, onze D-tjes gaan als een speer! IV
Hij heeft wel een mooi geultje op zijn billen, hihi..
En er staat ook nog wel genoeg..
Hij ziet er wel aardig volwassen uit zo!!
En er staat ook nog wel genoeg..
Hij ziet er wel aardig volwassen uit zo!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
wat een buffel he die djimm 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ja hij is echt enorm he
Jammergenoeg alleen qua omvang. Nouja, misschien gaat hij nog wat cm's de lucht in!
Wel opvallend hoe enorm Djimm is terwijl de andere paarden (warmbloeden) gewoon netjes in conditie zijn. Djimm is gewoon een dikke speklap vergeleken bij de rest! 'Thuis' komt hij op een veel kalere wei dus dan zullen er ook wel snel weer wat spekjes af zijn, hoop ik.

Wel opvallend hoe enorm Djimm is terwijl de andere paarden (warmbloeden) gewoon netjes in conditie zijn. Djimm is gewoon een dikke speklap vergeleken bij de rest! 'Thuis' komt hij op een veel kalere wei dus dan zullen er ook wel snel weer wat spekjes af zijn, hoop ik.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Oh wat is Djimm een lekker buffeltje! I like it 
Ik heb vandaag een nieuwe vliegendeken gescoord voor Dakota, eentje met een buikflap, bij Decathlon in Antwerpen. Heb er nu dus 2 zo kan ik afwisselen als ik de ene uitwas

Ik heb vandaag een nieuwe vliegendeken gescoord voor Dakota, eentje met een buikflap, bij Decathlon in Antwerpen. Heb er nu dus 2 zo kan ik afwisselen als ik de ene uitwas

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Djinty verhuisd zaterdag.. ben echt aan het aftellen nu!
Wat een heeeeerlijk dier is Djimm toch! Vind dat "verwilderde" hem heeeel goed staan!
Djinty is echt nog zo mini in omvang vergeleken met die buffels van jullie
Of misschien zie ik het gewoon anders..? Zaterdag even Djinty in de tuin fotos.. gewoon voor het idee! We wonen in een rijtjes huis, maar voor mijn pennymomentje moet het gewoon even!
Kom er net achter dat het gewrichtje op mn teen helemaal scheef zit. Verder zijn mn tenen aardig paars.. maar ik denk dat ik er goed vanaf ben gekomen!
Wat een heeeeerlijk dier is Djimm toch! Vind dat "verwilderde" hem heeeel goed staan!
Djinty is echt nog zo mini in omvang vergeleken met die buffels van jullie

Of misschien zie ik het gewoon anders..? Zaterdag even Djinty in de tuin fotos.. gewoon voor het idee! We wonen in een rijtjes huis, maar voor mijn pennymomentje moet het gewoon even!

Kom er net achter dat het gewrichtje op mn teen helemaal scheef zit. Verder zijn mn tenen aardig paars.. maar ik denk dat ik er goed vanaf ben gekomen!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Ja hoor, het kon ook niet mee blijven zitten!
Even een klaagbaak hoor!
Ik ben net aangehouden, en ik rijd al sinds jaar en dag zonder rijbewijs op mn scooter. NOOIT word ik aangehouden.. en vandaag wel! Net nu ik mn scooter harder nodig heb dan ooit! 2 banen, djinty.. hoe ga ik dit nou oplossen? Autorijbewijs halen, maar dat is voor volgende week nog geen oplossing!
Verder heb ik als kind heel erg astma gehad, en op een gegeven moment overheen gegroeid.. Krijg ik gisteravond ineens een astma aanval! Fijn, krijgen we dat ook weer... Positieve spiraal = weer negatieve spiraal
Even een klaagbaak hoor!
Ik ben net aangehouden, en ik rijd al sinds jaar en dag zonder rijbewijs op mn scooter. NOOIT word ik aangehouden.. en vandaag wel! Net nu ik mn scooter harder nodig heb dan ooit! 2 banen, djinty.. hoe ga ik dit nou oplossen? Autorijbewijs halen, maar dat is voor volgende week nog geen oplossing!
Verder heb ik als kind heel erg astma gehad, en op een gegeven moment overheen gegroeid.. Krijg ik gisteravond ineens een astma aanval! Fijn, krijgen we dat ook weer... Positieve spiraal = weer negatieve spiraal

Djinty

Oh jeetje, is die astma aanval geen reactie op de negatieve dingen die zijn gebeurd? Hopelijk was het eenmalig...
En wat balen dat je bent aangehouden. Heb je dan nooit je scooter rijbewijs gehaald? Mazzel dat je dan nog nooit aangehouden was, maar dit zat er natuurlijk een keer aan te komen.
Neemt niet weg dat het niet leuk is om alles in 1 keer op je dak te krijgen...
Daphne: Wooow, wat is Djimm gaaf zeg
Hij is echt super stoer.
Hopelijk gaat Nederland hem wel een beetje bevallen.
Zal wel wennen zijn voor hem.
Vandaag is Dasha 3 jaar geworden! Ik zal even een leuk topic gaan maken
En wat balen dat je bent aangehouden. Heb je dan nooit je scooter rijbewijs gehaald? Mazzel dat je dan nog nooit aangehouden was, maar dit zat er natuurlijk een keer aan te komen.

Neemt niet weg dat het niet leuk is om alles in 1 keer op je dak te krijgen...

Daphne: Wooow, wat is Djimm gaaf zeg

Hopelijk gaat Nederland hem wel een beetje bevallen.
Zal wel wennen zijn voor hem.
Vandaag is Dasha 3 jaar geworden! Ik zal even een leuk topic gaan maken

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Cindy+Uniek
gefeliciteerd met dasha!
he katink wat balen dat het allemaal zo tegen zit nu
hoop dat je je snel weer wat beter voelt
he katink wat balen dat het allemaal zo tegen zit nu

hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Geloof me, ik was erop aant wachten.. en ik weet HEUS wat de risico's waren en hoe dom het wel niet was,
maar dit is gewoon echt een rotte timing!
Ik heb mn certificaat nooit gehaald, omdat ik mn auto theorie al had, toen n geld op was voor rijlessen. Dacht ik even snel mn scootercertificaat te halen, zak ik 2x met 7 fout!
Toen was ik het zat, en ben ik maar gaan rijden.. Ik haal toch niet voor niets wél mn autotheorie.. als ik het echt niet kon was ik daar ook wel gezakt..
Ik heb verder geen spanning ofzo.. dus daar zal die astma-aanval niet van komen. Ik ben trouwens nog redelijk vrolijk hoor! Ik heb een heel groot probleem wat vervoer nu betreft.. maar ik zie het allemaal wel! Kan er nu vrij weinig aan veranderen! Lekker optimistisch blijven
Gefeliiciiteerd met Dasha

Ik heb mn certificaat nooit gehaald, omdat ik mn auto theorie al had, toen n geld op was voor rijlessen. Dacht ik even snel mn scootercertificaat te halen, zak ik 2x met 7 fout!
Toen was ik het zat, en ben ik maar gaan rijden.. Ik haal toch niet voor niets wél mn autotheorie.. als ik het echt niet kon was ik daar ook wel gezakt..
Ik heb verder geen spanning ofzo.. dus daar zal die astma-aanval niet van komen. Ik ben trouwens nog redelijk vrolijk hoor! Ik heb een heel groot probleem wat vervoer nu betreft.. maar ik zie het allemaal wel! Kan er nu vrij weinig aan veranderen! Lekker optimistisch blijven

Gefeliiciiteerd met Dasha
Djinty

@ evelien: Gefeliciteerd met Dasha
@ Katinka: Gaat wel lekker zo he?
@ Dreeke: Ik was al weer helemaal vergeten dat dakoot een vliegendeken nodig had. Wel slim om er twee te hebben, dan staat ie elk geval nooit zonder.
Dewi, was erg stout: Annemarie zou haar even longeren met zadel en hoofdstel erop, maar alles wat ze deed was bokken en steigeren, dus moest ik even komen helpen. Daarna ging het wel weer goed hoor. Ze is er alleen niet opgegaan, want ze zit nog midden in de examens, zou een beetje hammerysk zijn als ze net wel een smak maakt en daardoor niet naar school kan.
Maar als alles achter de rug is gaat ze er op met zadel en hoofdstel.
@ Katinka: Gaat wel lekker zo he?
@ Dreeke: Ik was al weer helemaal vergeten dat dakoot een vliegendeken nodig had. Wel slim om er twee te hebben, dan staat ie elk geval nooit zonder.
Dewi, was erg stout: Annemarie zou haar even longeren met zadel en hoofdstel erop, maar alles wat ze deed was bokken en steigeren, dus moest ik even komen helpen. Daarna ging het wel weer goed hoor. Ze is er alleen niet opgegaan, want ze zit nog midden in de examens, zou een beetje hammerysk zijn als ze net wel een smak maakt en daardoor niet naar school kan.
Maar als alles achter de rug is gaat ze er op met zadel en hoofdstel.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Katinka: Het zit je wel heel erg tegen! Sterkte meid!
Evelien: Gefeliciteerd met je 3-jarige!!
Daphne: Vind Djimm echt geweldig! Het is net zo'n lekkere nozem met die manen zo en zo'n heerlijk nonchalant koppie.
Hier is het feest vandaag want....Daantje is drachtig!!! Gescanned op 19 dagen dus de 1e keer was gelijk raak. Knap kind, die Drafur!!!

Evelien: Gefeliciteerd met je 3-jarige!!

Daphne: Vind Djimm echt geweldig! Het is net zo'n lekkere nozem met die manen zo en zo'n heerlijk nonchalant koppie.
Hier is het feest vandaag want....Daantje is drachtig!!! Gescanned op 19 dagen dus de 1e keer was gelijk raak. Knap kind, die Drafur!!!

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
He Balen zeg Katinka... maar je kon er idd op zitten wachten.
@ Sandra: Gefeliciteerd met Daan!!
@ Eef: En jij, Mop en Mia natuurlijk gefeliciteerd met Dasha...De tijd gaat hard.
@ Daphne: Djimm heeft wel echt een mooie kop erop zitten zo, wordt een heuze buffel. Ben benieuwd naar de fotos van als hij thuis komt.
@ Sandra: Gefeliciteerd met Daan!!
@ Eef: En jij, Mop en Mia natuurlijk gefeliciteerd met Dasha...De tijd gaat hard.
@ Daphne: Djimm heeft wel echt een mooie kop erop zitten zo, wordt een heuze buffel. Ben benieuwd naar de fotos van als hij thuis komt.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Bedankt voor alle leuke reacties! Binnenkort nog veeeeeel meer Djimm foto's 
Sandra, gefeliciteerd met je mini-Daantje! Superleuk joh! Nu maar hopen dat alles goed gaat en het vruchtje blijft zitten. Laat je haar straks nog een keer scannen?
Sandrien: Groot gelijk dat jullie even wachten met Dewi. Eerst de examens maar maken, Dewi blijft wel staan! Er staat jullie dus nog wel wat te wachten... Volgens mij is het ook echt een eigenwijs ding die Dewi, zo kijkt ze wel altijd op foto's iig!
Evy gefeliciteerd met Dasha! Ook alweer drie, time flies!
Katinka het zit je niet mee! Balen hé! Kun je nu niet alsnog je scooterrijbewijs halen? Of moet je daar nou tegenwoordig ook een praktijk examen voor doen? Naja, als je al een poos op zo'n ding rondrijdt dan moet je die wel kunnen halen toch?

Sandra, gefeliciteerd met je mini-Daantje! Superleuk joh! Nu maar hopen dat alles goed gaat en het vruchtje blijft zitten. Laat je haar straks nog een keer scannen?
Sandrien: Groot gelijk dat jullie even wachten met Dewi. Eerst de examens maar maken, Dewi blijft wel staan! Er staat jullie dus nog wel wat te wachten... Volgens mij is het ook echt een eigenwijs ding die Dewi, zo kijkt ze wel altijd op foto's iig!
Evy gefeliciteerd met Dasha! Ook alweer drie, time flies!
Katinka het zit je niet mee! Balen hé! Kun je nu niet alsnog je scooterrijbewijs halen? Of moet je daar nou tegenwoordig ook een praktijk examen voor doen? Naja, als je al een poos op zo'n ding rondrijdt dan moet je die wel kunnen halen toch?

- Cindy+Uniek
yeah daantje drachtig!!! gefeliciteerd
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Eef: gefeliciteerd met Dasha, nu ook officieel een 3 jarige 
@ harsan: gefeliciteerd met Daantje!!
@ Sandrien: oehh Dewi een beetje stout geweest!
Die deken is inderdaad vervelend met zijn allergie, heb hem veel liever zonder. Probeer het na de keuring gewoon, en als het niet gaat dan doe ik hem weer terug op.
Dakoot is vandaag ook achter op ijzers gezet, vanavond hebben we een buitenrit gemaakt, de eerste keer dat ik alleen met hem ging. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen, en al helemaal niet dat Dakota een plakkerd wordt die niet alleen weg kan, dus de stoute schoenen aangetrokken en samen met Koot op pad. Hij deed geen stap verkeerd, het was echt heerlijk om zo saampjes weg te zijn, puur genieten. Ik zit echt op een dikke vette roze wolk

@ harsan: gefeliciteerd met Daantje!!
@ Sandrien: oehh Dewi een beetje stout geweest!
Die deken is inderdaad vervelend met zijn allergie, heb hem veel liever zonder. Probeer het na de keuring gewoon, en als het niet gaat dan doe ik hem weer terug op.
Dakoot is vandaag ook achter op ijzers gezet, vanavond hebben we een buitenrit gemaakt, de eerste keer dat ik alleen met hem ging. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen, en al helemaal niet dat Dakota een plakkerd wordt die niet alleen weg kan, dus de stoute schoenen aangetrokken en samen met Koot op pad. Hij deed geen stap verkeerd, het was echt heerlijk om zo saampjes weg te zijn, puur genieten. Ik zit echt op een dikke vette roze wolk

- Cindy+Uniek
wauw dat kan ik me voorstellen 
vind het jammer dat uniek niet alleen weg wil...
heb ik jaren wél gedaan en van de ene op de andere dag ging ze niet verder meer dan de oprijlaan
hoe vaak ik op ben gaan wandelen oid, ze wil niet meer alleen buitenrijden....
dus kan me goed voorstellen dat je hem dat wilt leren en dat je nu helemaal happy bent

vind het jammer dat uniek niet alleen weg wil...
heb ik jaren wél gedaan en van de ene op de andere dag ging ze niet verder meer dan de oprijlaan

hoe vaak ik op ben gaan wandelen oid, ze wil niet meer alleen buitenrijden....
dus kan me goed voorstellen dat je hem dat wilt leren en dat je nu helemaal happy bent

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Nou ik had eigenlijk wel verwacht dat hij het terrein niet af zou gaan, dat kan nog komen natuurlijk, want met Vinga heb ik toen ook zo'n periode gehad. Maar goed, de eerste rit alleen is gemaakt, en hij vond het zelf ook heel erg leuk en spannend allemaal 

zeker spannend de eerste keer alleen op pad!
Muis Keurmerrie!

Djinty is verhuisd!! en we hebben een lange wandeling gemaakt.
Owja, en ze heeft natuurlijk even in de tuin gestaan, mét bewijs

Twas een beetje krap, maar ze was ontzettend rustig én geinteresseerd

niet de meest charmante foto (genomen door zus met mobiel)
Djinty

Ons D-tje, Dana is gisteren 3 geworden. De meiden hadden allerlei cadeautjes uitgezocht, naast extra wortelen en appels als taart! De brokkenbal is een succes, alleen haar nieuwe weidemaatje wordt letterlijk weggetrapt! Foto's volgen! Buitenrijden vindt ze op dit moment het leukst. Mijn dochter van 8 rijdt haar al grotendeels los (zonder halstertouw). Ikzelf mag het bakwerk doen en daar heeft Dana niet altijd zin in. Ze rent rustig tot op een cm na op de omheining van de bak en gaat dan precies de andere kant op dan ik wil. Ik heb dan ook altijd het idee dat ze zelf de grootste lol heeft en rondloopt met een grote smile.