Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Mag best hoor! Kijk maar. Als het goed is ben ik dan afgestudeerd en heb ik van mezelf een heerlijke vakantie verdiend, dus tijd zat ook.
- kristelhans
Haa ja hoe gaat het afstuderen eigenlijk? Schiet je onderzoek al op?
Het begint op te schieten nu hoor! Mag ook wel, we hebben nog maar eventjes. Nog even hard doorwerken.
Ben nu bezig met mijn visual essay... is een soort van scriptie met veel beeld erbij. Niet het leukste om te doen, maar moet ook gebeuren
Ben nu bezig met mijn visual essay... is een soort van scriptie met veel beeld erbij. Niet het leukste om te doen, maar moet ook gebeuren

- kristelhans
Ik denk dan meteen aan plaatjes zoeken..das best leuk toch? Hulp nodig?
I love Google!

Dank voor je aanbod! Was 't maar zo makkelijk
Mijn visual essay gaat over hoe het krijgen van ideeen werkt. Ik nu bezig met het in beeld brengen van mijn eigen ontwerpprocessen, met beelden van ontwerpen die ik eerder heb gemaakt.
Moet het dus van mijn eigen (chaotische) database hebben

Moet het dus van mijn eigen (chaotische) database hebben

- Ilonka
Gefeliciteerd met Bailey! Wat is het toch een onwijs leuke Fjord om te zien, echt mijn smaak.
Voor mij ziet een bit er heel gewoon uit en ik vind het ook gewoon om er mee te rijden. Wil Brass graag eens bitloos rijden (met een glucksrad/bloem oid niet met iets gekruists, daar geloof ik niet in. Heb het ook nooit echt super zien werken) maar vind dat dan ook wel weer spannend... Vooral omdat ik niet in de bak maar in het bos rijd. Natuurlijk zou ik hem in de bak kunnen testen, maar dat vind ik dan weer niet zo nuttig omdat Brass buiten veel leuker vind.
Voor mij ziet een bit er heel gewoon uit en ik vind het ook gewoon om er mee te rijden. Wil Brass graag eens bitloos rijden (met een glucksrad/bloem oid niet met iets gekruists, daar geloof ik niet in. Heb het ook nooit echt super zien werken) maar vind dat dan ook wel weer spannend... Vooral omdat ik niet in de bak maar in het bos rijd. Natuurlijk zou ik hem in de bak kunnen testen, maar dat vind ik dan weer niet zo nuttig omdat Brass buiten veel leuker vind.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Gefeliciteerd met de verjaardag van Bailey Sterre, echt mooi hoofdstel!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Dankjulliewel 
Ik ben ook echt heel blij met het hoofdstel!
Met bit heb ik het idee dat hij zo staat te grijnzen, beetje Cheshire cat of Joker gevoel krijgt ik erbij. Ligt dus aan mij, goed om te weten
Kaakgekruist lijkt mij ook niets hoor, maar heb het nooit geprobeerd zeg ik eerlijk. Ik rijd Bailey soms met een sidepull maar meestal met bloem en 't geeft totaal geen problemen! Ook niet buiten. In ons geval verwacht ik eerder problemen met het bit omdat hij dat niet snapt.
Hij kan wel neckreining en is in principe volledig op zit te rijden, dus wie weet valt het ook wel mee.
(ik ga weer verder met werken, fjordenwereld is een iets te goede afleiding
)

Ik ben ook echt heel blij met het hoofdstel!
Met bit heb ik het idee dat hij zo staat te grijnzen, beetje Cheshire cat of Joker gevoel krijgt ik erbij. Ligt dus aan mij, goed om te weten

Kaakgekruist lijkt mij ook niets hoor, maar heb het nooit geprobeerd zeg ik eerlijk. Ik rijd Bailey soms met een sidepull maar meestal met bloem en 't geeft totaal geen problemen! Ook niet buiten. In ons geval verwacht ik eerder problemen met het bit omdat hij dat niet snapt.
Hij kan wel neckreining en is in principe volledig op zit te rijden, dus wie weet valt het ook wel mee.
(ik ga weer verder met werken, fjordenwereld is een iets te goede afleiding

- Ilonka
Dan zal Bailey ook wel het bit gaan snappen, is natuurlijk even wennen voor beiden maar dat komt wel goed. En als het snapt betekend dat nog niet dat je ook met bit moet rijden natuurlijk. Neuh ik vind het zeker niet raar staan.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Nog gefeliciteerd met Bailey! Dat hoofdstel staat hem goed! 

Dankjewel Florien!
We gaan het trainingstempo een tandje opvoeren hier, meneer eet zoveel gras dat als hij zo doorgaat hij serieus nog een keer opstijgt en wegvliegt met z'n ballonbuik.
Heb hem flink in het zweet gewerkt in de bak en daarna zijn we nog het bos in geweest.
Opmerking van passerende bejaarden op fietsen: 'Hey, een ford!'
Euhm... U mist een letter, maar het is al wat dat hij herkent wordt met die lange manen
Daarna meneer helemaal gedoucht voor het eerst, dat vond hij wel wat. Helemaal nat kriebelt blijkbaar wel, in de bak nam hij echt een megaspurt om zo snel mogelijk heel hard en uitbundig te gaan rollen.
We gaan het trainingstempo een tandje opvoeren hier, meneer eet zoveel gras dat als hij zo doorgaat hij serieus nog een keer opstijgt en wegvliegt met z'n ballonbuik.
Heb hem flink in het zweet gewerkt in de bak en daarna zijn we nog het bos in geweest.
Opmerking van passerende bejaarden op fietsen: 'Hey, een ford!'
Euhm... U mist een letter, maar het is al wat dat hij herkent wordt met die lange manen

Daarna meneer helemaal gedoucht voor het eerst, dat vond hij wel wat. Helemaal nat kriebelt blijkbaar wel, in de bak nam hij echt een megaspurt om zo snel mogelijk heel hard en uitbundig te gaan rollen.
hier heeft Githa ook een douche en complete wasbeurt gekregen, de eerste keer in 2 jaar weer (lol, ja op een weide met putwater hebben we dat maar niet gedaan vorig jaar)
en Githa was er niet echt tevreden mee, ehm
onderstaande foto moet duidelijk maken waarom ze vandaag een douche kreeg
madam had haar dus al 2 dagen geamuseerd in haar stal, hele rechterkant zat onder de mest gister
stinken dat ze deed
maar gister hadden we geen babysit voor arwen (vandaag wel) en dus is het een dagje uitgesteld
Githa kreeg een douche en als bedanking kreeg Leslie er eentje van haar, hij was ook bijna doorweekt

je ziet dus duidelijk de plekken waar ik gister al een spoedwasbeurt heb toegepast omdat ze anders echt niet presentabel was. Natuurlijk begint ze dan te zweten en komt er nog meer vuil naar boven, typisch ...
en wat voor gang is dit, vind het een heel toffe foto
heb gister training gehad (van mezelf) om met onze nieuwe (tweedehands) reflexcamera foto's te leren trekken en dit is hier een foto van
dus in plaats van een brunblakke fjord hadden we een 'vuilblakke' fjord
en Githa was er niet echt tevreden mee, ehm
onderstaande foto moet duidelijk maken waarom ze vandaag een douche kreeg
madam had haar dus al 2 dagen geamuseerd in haar stal, hele rechterkant zat onder de mest gister

maar gister hadden we geen babysit voor arwen (vandaag wel) en dus is het een dagje uitgesteld
Githa kreeg een douche en als bedanking kreeg Leslie er eentje van haar, hij was ook bijna doorweekt

je ziet dus duidelijk de plekken waar ik gister al een spoedwasbeurt heb toegepast omdat ze anders echt niet presentabel was. Natuurlijk begint ze dan te zweten en komt er nog meer vuil naar boven, typisch ...

en wat voor gang is dit, vind het een heel toffe foto
heb gister training gehad (van mezelf) om met onze nieuwe (tweedehands) reflexcamera foto's te leren trekken en dit is hier een foto van
dus in plaats van een brunblakke fjord hadden we een 'vuilblakke' fjord

Nog gefelicieetrd met Bailey!
Had ik verteld dat ik gister een onderlinge wedstrijd had?
Had op het laatste moment nog opgegeven bij mijn oude pensionstal, denk dat is een goede oefening voor d'r
Kon gelukkig een trailer regelen van een stalgenoot
Maar ze was super braaf! Eigenlijk sloom zelfs
Denk dat ze de stal gewoon nog herkend want ze vond het helemaal niet spannend.. Kon dus ook normaal m'n proef rijden, al was het wel bloedheet in die binnenbak! Het was een manegeproefje, de F10. Nog nooit geoefend
Mocht heel de proef doorzitten dus dat was wel fijn. Maar zaten voltes 15 meter in, door een s van hand veranderen een paar keer en links en rechtsomkeert een paar keer. Die zitten in de B niet dus had ik nog nooit geoefend met Beauty. Ging dus niet helemaal zoals het moest hahaha! Had gegroet op het einde, doet de jury het raampje open, zegt ze rij die laatste linksomkeert nog eens, zo'n nette proef en op het einde raak je de X niet eens daarmee. Dus ik nog een keer doen en toen was ie wel goed
Bij 210 punten heb je een winstpunt en ik had er 220!
En een mooie beker maar was ook de enige die in die klasse mee deed
Stond op m'n protocol dat het een nette proef was met weinig commentaar
Ha niet slecht he zonder te oefenen
Knappe bolliebollie, ze kan het wel 
Had ik verteld dat ik gister een onderlinge wedstrijd had?
Had op het laatste moment nog opgegeven bij mijn oude pensionstal, denk dat is een goede oefening voor d'r

Kon gelukkig een trailer regelen van een stalgenoot

- kristelhans
Haha Sofie, vies paard!
Gefeliciteerd met je punten, Tessa! Wel een goede oefening toch?
Ik ben naar de Farmers Field Trail geweest en het was leeeuuuk! Ben nu foto's aan het uploaden..heeeuul veel! Volgend jaar ga ik met Beer meedoen..zo leuk daar!
Nu verbrand op de bank..verkiezingsdebat aan het kijken...heerlijk gênant!
Gefeliciteerd met je punten, Tessa! Wel een goede oefening toch?
Ik ben naar de Farmers Field Trail geweest en het was leeeuuuk! Ben nu foto's aan het uploaden..heeeuul veel! Volgend jaar ga ik met Beer meedoen..zo leuk daar!
Nu verbrand op de bank..verkiezingsdebat aan het kijken...heerlijk gênant!
Kijk mijn trailer heeft al 1 zijkant

En deze foto's hebben geen uitleg nodig denk ik, kijk maar naar die koppies

En deze foto's hebben geen uitleg nodig denk ik, kijk maar naar die koppies

- kristelhans
De trailer schiet al behoorlijk op zeg!! En wie is die andere fjord? Heeft Mike er nu ook een gekocht!? 

Haha, vieze Githa!
Ze lijkt wel een hertje op die foto zeg. Was het de momentopname waarin je de foto nam, of liep ze echt zo?
Gefeliciteerd met je winstpunt Tessa, wat fijn dat het nu zo goed ging
En wat wordt de trailer al mooi zeg! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Wat leuk Kristel! Laat je wel wat foto's zien? Trail is altijd erg tof vind ik.
Bailey heb ik vandaag met bit gereden, en goed dat het ging! Paar minuten gehannes van zijn kant, inbuigen moest ik hem even opnieuw uitleggen, maar daarna heeft hij keurig gelopen alsof we het al tijden zo doen.
Wat heb ik toch een heerlijk paard! Hij doet het allemaal maar braaf alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, de lieverd.
Ze lijkt wel een hertje op die foto zeg. Was het de momentopname waarin je de foto nam, of liep ze echt zo?
Gefeliciteerd met je winstpunt Tessa, wat fijn dat het nu zo goed ging

En wat wordt de trailer al mooi zeg! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Wat leuk Kristel! Laat je wel wat foto's zien? Trail is altijd erg tof vind ik.
Bailey heb ik vandaag met bit gereden, en goed dat het ging! Paar minuten gehannes van zijn kant, inbuigen moest ik hem even opnieuw uitleggen, maar daarna heeft hij keurig gelopen alsof we het al tijden zo doen.
Wat heb ik toch een heerlijk paard! Hij doet het allemaal maar braaf alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, de lieverd.
- kristelhans
Brave Bailey! Kun jij nu ook wat beter aan het idee wennen?
Tjah, als meneer het blijkbaar niet vervelend vindt moet ik dat denk ik maar van hem aannemen
Hij heeft het in z'n mond, niet ik, dus hij mag aangeven of het iets is of niet.
Klinkt misschien raar hoor als ik dat zo zeg, maar ik doe zoveel mogelijk 'samen' met hem. Het allerbelangrijkste is dat hij zich goed voelt en ik luister zo goed mogelijk naar hem. In ruil daarvoor doet hij altijd z'n best om te doen wat ik van hem vraag, dus het is een prima deal zo

Klinkt misschien raar hoor als ik dat zo zeg, maar ik doe zoveel mogelijk 'samen' met hem. Het allerbelangrijkste is dat hij zich goed voelt en ik luister zo goed mogelijk naar hem. In ruil daarvoor doet hij altijd z'n best om te doen wat ik van hem vraag, dus het is een prima deal zo

- kristelhans
Klinkt helemaal niet raar! Zo doe ik het met Beer ook! Is helemaal geen aanstellerig typje dus als hij echt raar doet, zal hij er ook wel een reden voor hebben denk ik dan!
http://s668.photobucket.com/albums/vv44 ... CN4495.jpg
Hier wat plaatjes van de Farmers Field Trail..vind jij ook wel heel leuk denk ik, Sterre!
http://s668.photobucket.com/albums/vv44 ... CN4495.jpg
Hier wat plaatjes van de Farmers Field Trail..vind jij ook wel heel leuk denk ik, Sterre!