Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
dat is het hem juist
met Jalenka een jonkie kan ik nog niet beginnen met haar te gaan uitputten met longeren of zo he
dan elke dag buiten lukt ook niet, jammer genoeg
heb wel al een speelbal in haar stal gelegd, een zoutblok en een lik-it, en dan krijgt ze nog eens heel veel hooi
heel vaak vind ik haar in een hoekje van de stal die aangrensd aan die van Githa, precies te sluimeren, maar dan staat ze met haar hoofd in de hoek en haar staart naar de schuifdeur, dus constant schuren doet ze ook weer niet
denk dat het op termijn wel zal beteren, Githa deed dat op die leeftijd ook
wel leuke foto's van Bailey, vind hem grappig met zijn vlechten (Leslie denkt het tegenovergestelde, dus onze smaken verschillen, tja)
sterkte nogmaals Anouska
met Jalenka een jonkie kan ik nog niet beginnen met haar te gaan uitputten met longeren of zo he
dan elke dag buiten lukt ook niet, jammer genoeg
heb wel al een speelbal in haar stal gelegd, een zoutblok en een lik-it, en dan krijgt ze nog eens heel veel hooi
heel vaak vind ik haar in een hoekje van de stal die aangrensd aan die van Githa, precies te sluimeren, maar dan staat ze met haar hoofd in de hoek en haar staart naar de schuifdeur, dus constant schuren doet ze ook weer niet
denk dat het op termijn wel zal beteren, Githa deed dat op die leeftijd ook
wel leuke foto's van Bailey, vind hem grappig met zijn vlechten (Leslie denkt het tegenovergestelde, dus onze smaken verschillen, tja)
sterkte nogmaals Anouska
- kristelhans
Jeehjj Go Brass! Fijn gevoel geeft dat he? Heerlijk..ik ben ook alleen met Beerke op pad geweest vandaag..zo lekker!
Leuke foto's Sterre!
Ik ga weer aan de buut en dan naar bed.
Ik ga weer aan de buut en dan naar bed.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Brave Brass en Beer! Alleen op pad is ook spannend, maar wel heerlijk en superfijn als het zo goed gaat!
Ben met Bailey ook nog steeds aan't oefenen, we gaan steeds een stukje verder van huis.
Ah, vindt Leslie Bailey's vlechten niet mooi?
Kan ik me wel voorstellen hoor, 't is toch ook een heel ander plaatje dan bijvoorbeeld Beauty of Benthe. Of alle fjorden met boogjes wat dat betreft
't Is maar net waar je van houdt. Ik vind het geweldig zo, en met vlechten rijdt het wat makkelijker dan met zo'n enorme bos die de hele tijd overal heen wappert.
Ben met Bailey ook nog steeds aan't oefenen, we gaan steeds een stukje verder van huis.
Ah, vindt Leslie Bailey's vlechten niet mooi?
Kan ik me wel voorstellen hoor, 't is toch ook een heel ander plaatje dan bijvoorbeeld Beauty of Benthe. Of alle fjorden met boogjes wat dat betreft

leuke foto's, een echte westernfjord
Ben ik op dit moment de enige met een dwars Btje? Ongelofelijk zeg wat is die gast op dit moment dwars en eigenwijs
Vanavond een ritje gemaakt met Paul, normaal gaat hij op Vera en ik op Exel, maar ik kreeg Exel vanavond dus echt nergens langs en Vera ging vrolijk meedoen, constant in z'n achteruit, omdraaien en zelfs omhoog komen grrrr.
Op een gegeven moment was Paul van Vera afgestapt en liep er naast, toen ben ik op Vera gegaan en bij mij liep ze wel gewoon door, dus toen is Paul maar op Exel gestapt en zo hebben we ons ritje maar vervolgd.

Ben ik op dit moment de enige met een dwars Btje? Ongelofelijk zeg wat is die gast op dit moment dwars en eigenwijs

Vanavond een ritje gemaakt met Paul, normaal gaat hij op Vera en ik op Exel, maar ik kreeg Exel vanavond dus echt nergens langs en Vera ging vrolijk meedoen, constant in z'n achteruit, omdraaien en zelfs omhoog komen grrrr.
Op een gegeven moment was Paul van Vera afgestapt en liep er naast, toen ben ik op Vera gegaan en bij mij liep ze wel gewoon door, dus toen is Paul maar op Exel gestapt en zo hebben we ons ritje maar vervolgd.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Nee hoor mijn B-tje is ook dwars. Geloof dat ze lekker aan het puberen is!
Hopelijk voel je je snel beter Anouska!
Gave foto's van Bailey!
Brave Beer en Brass in het bos
Als jullie nou niet zo ver weg woonden kon ik wel eens keer langskomen
Hopelijk voel je je snel beter Anouska!
Gave foto's van Bailey!
Brave Beer en Brass in het bos

Als jullie nou niet zo ver weg woonden kon ik wel eens keer langskomen

- kristelhans
Kan nog steeds hoor, maak je er een weekendje van! 
Anouska, hoe is het nu? Al meer nieuws?

Anouska, hoe is het nu? Al meer nieuws?
- Ilonka
Valt mee hoor Tessa, ik zie dat ik mijn profiel moet aanpassen. Maar ik woon in Utrecht en mijn pony's in Hollandsche Rading. Asperen naar mijn wei is 40 km! Dus roep maar als je een keertje zin hebt! Volgens mij kan jij binnenkort op pad toch?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Dat vermoeden heb ik bij Exel ook iddElvina schreef:Nee hoor mijn B-tje is ook dwars. Geloof dat ze lekker aan het puberen is!

Hier gelukkig geen dwars B-tje, kan ik er nu niet bij hebben!
Vanmiddag om 3 uur in ZH zijn voor echo Kristel, stukje staat in ZB.
Vanmiddag om 3 uur in ZH zijn voor echo Kristel, stukje staat in ZB.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
wees blij dat jouw Btje zo braaf is meis, dat zou je er nu idd niet bij kunnen hebben 

- kristelhans
Hoe zou het nu met Anouska zijn? Zo maar even in ZB kijken of er al een update is..
Ik heb lekker gereden net..galop geoefend en Beer op de lange zijde wat aangspoord en toen gingen we hard! Gaaf! Als ik nu zeg: hoo stappen, gaat meneer meteen vanuit galop in stap..die rem moeten we buiten ook installeren!
Hij was rechtsom wel echt stijf..of ik..dat weet ik nooit maar daar gaan we morgen maar even extra aandacht aan besteden.
Ik heb lekker gereden net..galop geoefend en Beer op de lange zijde wat aangspoord en toen gingen we hard! Gaaf! Als ik nu zeg: hoo stappen, gaat meneer meteen vanuit galop in stap..die rem moeten we buiten ook installeren!

wat goed dat Beer zo braaf was Kristel, je hebt echt een toppaardje hoor 

Wat goed Kristel!
Bailey was vandaag jarig en we hebben hem letterlijk met slingers overladen

De jarige moest natuurlijk kijken of de slingers eetbaar waren.
Voor z'n verjaardag heeft hij een nieuw hoofdstel van me gekregen!
Heb heel even m'n bitje eraan gehangen, hij neemt het braaf in z'n mond maar de werking snapt hij geen biet van. Ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik hem er echt aan wil laten wennen. Ergens staat het me tegen, maar met het oog op de toekomst en het veelzijdig opvoeden van je paard kan het toch ook wel heel handig zijn... moeilijke keuze hoor!

Nieuwe hoofdstel staat hem wel goed he!
Bailey was vandaag jarig en we hebben hem letterlijk met slingers overladen

De jarige moest natuurlijk kijken of de slingers eetbaar waren.
Voor z'n verjaardag heeft hij een nieuw hoofdstel van me gekregen!
Heb heel even m'n bitje eraan gehangen, hij neemt het braaf in z'n mond maar de werking snapt hij geen biet van. Ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik hem er echt aan wil laten wennen. Ergens staat het me tegen, maar met het oog op de toekomst en het veelzijdig opvoeden van je paard kan het toch ook wel heel handig zijn... moeilijke keuze hoor!

Nieuwe hoofdstel staat hem wel goed he!
- kristelhans
Gefeliciteerd met Bailey! En wat ben jij leuk! Ik had echt geen idee hoe je er uit zag haha..ik dacht altijd dat je blond zou zijn..hihi grappig hoe je je dan al een beeld vormt van iemand he?
Hoofdstel is mooi! Zie ik nou een soort gedraaide/gevlochten frontriem? Pretty! Ik snap dat van het bit heel goed! Bij Beer heeft het positief uitgepakt..ook bitloos ingereden maar nu even met bit..communicatie is toch net iets fijner dan mijn bitloze hoofdstel en ik vind het wel fijn dat hij nu van alles kent..en ik weet van mezelf dat ik een hele voorzichtige hand heb..Beer is op mijn pinkjes te rijden en kan ook veel op zit.. Ik ga over een tijdje wel weer terug naar bitloos maar de geldboom is nu even leeg dus kan even geen mooi hoofdstel kopen (wil die bloem).
Hoofdstel is mooi! Zie ik nou een soort gedraaide/gevlochten frontriem? Pretty! Ik snap dat van het bit heel goed! Bij Beer heeft het positief uitgepakt..ook bitloos ingereden maar nu even met bit..communicatie is toch net iets fijner dan mijn bitloze hoofdstel en ik vind het wel fijn dat hij nu van alles kent..en ik weet van mezelf dat ik een hele voorzichtige hand heb..Beer is op mijn pinkjes te rijden en kan ook veel op zit.. Ik ga over een tijdje wel weer terug naar bitloos maar de geldboom is nu even leeg dus kan even geen mooi hoofdstel kopen (wil die bloem).
Gefeliciteerd met Bailey 

Dank namens Bailey Ziggy
hihi, dankje Kristel
Ik heb zo vaak een verkeerd beeld van iemand in m'n hoofd! Is inderdaad heel grappig.
Frontriem en bakstukken van het hoofdstel zijn inderdaad gevlochten leer. Er zitten ook heel mooie teugels bij, maar met mijn teugel-etende meneer bewaar ik die maar voor speciale gelegenheden.
Denk dat ik het toch ook wil proberen met bit, maar vindt het altijd zo gek staan bij Bailey. Hij heeft een vrij klein/kort mondje waardoor z'n mondhoeken best wel opgetrokken worden wil het bit goed liggen. Maar misschien is dat ook wel gewoon mijn gevoel hoor, omdat ik het niet gewend ben.
Ben benieuwd wat je van de bloem gaat vinden als je geldboom het weer doet, zoals je weet ben ik er helemaal fan van.
Jammer dat je zo ver weg woont, je mag die van mij natuurlijk uitproberen, maar is een beetje ver denk ik.

hihi, dankje Kristel

Ik heb zo vaak een verkeerd beeld van iemand in m'n hoofd! Is inderdaad heel grappig.
Frontriem en bakstukken van het hoofdstel zijn inderdaad gevlochten leer. Er zitten ook heel mooie teugels bij, maar met mijn teugel-etende meneer bewaar ik die maar voor speciale gelegenheden.
Denk dat ik het toch ook wil proberen met bit, maar vindt het altijd zo gek staan bij Bailey. Hij heeft een vrij klein/kort mondje waardoor z'n mondhoeken best wel opgetrokken worden wil het bit goed liggen. Maar misschien is dat ook wel gewoon mijn gevoel hoor, omdat ik het niet gewend ben.
Ben benieuwd wat je van de bloem gaat vinden als je geldboom het weer doet, zoals je weet ben ik er helemaal fan van.
Jammer dat je zo ver weg woont, je mag die van mij natuurlijk uitproberen, maar is een beetje ver denk ik.
- kristelhans
Haha dat zou wel leuk zijn..waar woon je ook alweer? 

Arnhem!
Bailey staat direct aan het bos en vlakbij Park de Hoge Veluwe. Mooi rijden hier hoor, als je een keer langs wilt komen
Bailey staat direct aan het bos en vlakbij Park de Hoge Veluwe. Mooi rijden hier hoor, als je een keer langs wilt komen

- kristelhans
Hihi nou misschien van 't zomer een keer! Als het een beetje meezit ben ik rond juli vrij mobiel..