Zomereczeem topic
Re: Zomereczeem topic
Ik wil er ook wel 1 voor je halen en dan naar je opsturen. Moet je alleen even uitzoeken hoeveel verzendkosten dat voor jou zijn.
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Als je dat zou willen doen 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Bernadet_Bo
Hoe gaat het verder bij jullie met de kriebels?
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

Ros is wel weer wat rustiger nu, zijn staart laat hij alweer een paar dagen met rust. Hij heeft wel wat plekjes op zijn hoofd.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Inga heeft nog steeds niet geschuurd, zo fijn!
Maar als het komende week wat warmer wordt, gaat de deken weer op
Maar als het komende week wat warmer wordt, gaat de deken weer op

Super zeg van Inga! 
Hay gaat nu goed met z'n deken op. Staart blijft hij nu zo goed als af en de manen ook, alleen als de staldeur open staat moet hij eens flink aan de muur krabben.

Hay gaat nu goed met z'n deken op. Staart blijft hij nu zo goed als af en de manen ook, alleen als de staldeur open staat moet hij eens flink aan de muur krabben.
Ja voor de paarden is dit snert-voorjaarsweer wel fijn. Maar doe mij toch maar wat beter weer!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Bernadet_Bo
Bo heeft ook nog niet geschuurd.... (even afkloppen), ben daar echt blij mee..
Heb het idee dat de druppels die ik geef in combi met zijn deken toch goed helpen..
Heb het idee dat de druppels die ik geef in combi met zijn deken toch goed helpen..

Bo is geweldig! 

Met Raya gaat het goed onder haar deken. Maar een Tinker bij ons op stal, heeft al wel veel last van kriebel. Ze kan bijna de boxwand eruit schuren, ondanks de deken.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
ik heb Vera vandaag ook maar weer gesmeerd, binnenkort dat spul even bestellen wat Saskia ook gebruikt, ben bijna door me Belgische goedje heen (fles was heerlijk leeggelopen in me poetskoffer
)

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- nadinefjorden
yaartje heeft een beetje jeuk nu aan de manenkam, voor de rest gaat het superrrrr ik ben blij
- Bernadet_Bo
Zo te horen gaat het dus wel redelijk bij iedereen 

Bo is geweldig! 

- Ilonka
Ilonk heeft een beetje geschuurd aan haar neus en manenkam (de palletbakken voor het hooi maar weer uit de wei, er zitten alweer gaten in de Boett, zucht) verder *knock on wood* gaat het nog goed.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik heb bij ons ook al pony's aan de palletboxen zien schuren, maar Hay komt tot hiertoe nog steeds ongehavend uit de wei gelukkig!
Hij is nu al een paar dagen niet binnen geweest en staat nu ook weer even zonder deken.
Zit er wel aan te denken om de staartflap van het deken te verstevigen op de een of andere manier. Als hij met deken tegen de muur gaat staan zie je het alsnog aan de staart (al is het wel minder)
Zat zelf te denken aan een stuk regendekenstof.
Hij is nu al een paar dagen niet binnen geweest en staat nu ook weer even zonder deken.
Zit er wel aan te denken om de staartflap van het deken te verstevigen op de een of andere manier. Als hij met deken tegen de muur gaat staan zie je het alsnog aan de staart (al is het wel minder)
Zat zelf te denken aan een stuk regendekenstof.
drainage gaat hier zijn effecten tonen
ik heb een paard met zeker 70% minder jeuk!!
ik heb een paard met zeker 70% minder jeuk!!

- Ilonka
Een gladde stof inderdaad Jilly, dat helpt denk ik goed. Dat is ook de stof die aan de binnenkant van de Sweet Itch Hoody zit.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Zo, ik val ook even binnen haha.
Tjitske heeft ook echt enorm exceem helaas,
Maar opzich gaat het wel erg goed ook tot nu toe.
Ze krijgt relatief veel knoflook door haar voer heen [wat enorm stinkt haha] ze staat eigenlijk altijd met een deken op en ze word met een bepaald verzorgingcreme [wit spul, lange fles met rooie dop] ingesmeerd op haar hoofd en als ze aan haar staart begint daar ook.
Tjitske heeft ook echt enorm exceem helaas,
Maar opzich gaat het wel erg goed ook tot nu toe.
Ze krijgt relatief veel knoflook door haar voer heen [wat enorm stinkt haha] ze staat eigenlijk altijd met een deken op en ze word met een bepaald verzorgingcreme [wit spul, lange fles met rooie dop] ingesmeerd op haar hoofd en als ze aan haar staart begint daar ook.
Ik ga de huidemulsie maar bestellen en laten opsturen naar Marloes denk. Net gekeken op de site van TNT en verzendkosten voor een pakketje van NL naar BE zijn gewoon duur...
Ga volgende week toch nog even oefenen en dan kan ik het ineens meenemen.
Ga volgende week toch nog even oefenen en dan kan ik het ineens meenemen.

- Bernadet_Bo
Nou ik had het geloof ik laatst niet moeten vragen hoe het ging bij iedereen met de kriebels...
Bo heeft van de week toch ook een beetje geschuurd, hij had "rommel" manen. Hoop dat het niet erger word....
Bo heeft van de week toch ook een beetje geschuurd, hij had "rommel" manen. Hoop dat het niet erger word....
Bo is geweldig!