Welkom Moods!!!
- Margot van Rins
- Moderator
Welkom Moods!!!
Zoals ommige al wisten,moest Mieke helaas door omstandigheden afscheid van haar kanjer Moods doen, wij ik en Remco (die ik ken van de stichting, hij is mijn bijrijder, medebewoner van het andere huis in de stichting, stichting is een groot woord, het bestaat uit 3 huizen, en er heerst een soort familiesfeer, er zijn geen begeleiders of iets dergelijk in dienst, we hebben allemaal een verleden en daarmee helpen we elkaar een beetje en doen we vooral veeeel leuke dingen, met name heeeeeel veeeel paardrijden, op een manege en op Rins. Ik kan heel goed met remco opchieten en we gaan iedere dag ongeveer 3 uur lang bij Rins te vinden)
Nou zaten we er overna te denken een paardje erbij te kopen, maar ja er was geen stal vrij, 2 weken geleden werd ik gebeld, er was een stal vrij!!! naast rins, dus wij op zoek na goed na denken naar nog een paardje.
samen rijden is immer nog leuker. Ik zag het berichtje van mieke en heb mieke meteen gemaild, we zijn vorige week zaterdag wezen kijken bij Moods, en Remco ik en zijn 9 jarige dochtertje waren helemaal verkocht, van de charmes van deze stoere fjord, maar ook omdat hij best wat heeft mee gemaakt, gunde wij hem zo een plek waar hij jaren kan blijven en waar hij veel aandacht krijgt.
eigenlijk witen we zaterdag meteen, dit wordt hem! maar we wouden er toch een nachtje over slapen, omdat dat zo hoort een paard koop je niet zomaar.
Dus zondag besloten dat we hem zouden kopen en vandaag hem opgehaald.
Eerst klinische keuring en ik heb ooit zo'n dapper paard gezien!
Op de trailer, stond ie heerlijk over de weg te kijken.
Op zijn nieuwe stal uitgeladen, in de paddock gezet, rins hinnektje meteen vanuit de dameskudde,tsjah hij is natuurlijk wel een knappe verschijning, rins is ook niet blind!
Daarna een uur geknuffeld en gepoetst en hij stond heerlijk te genieten, weer even in de paddock, daarna op stal, ging allemaal prima, er stond ook een ander paard op stal om hem gezelschap te houden. Maar hij was mega rustig.
Toen de kudde binnen kwam, snuffelde ze allemaal aan hem, het was allemaal meteen goed, ze accepteerde hem allemaal! Wow!
Morgen gaat hij weer in de paddock en zondag in de kudde.
wij doen het betreft rijden heeeeeell rustig aan, dit moet allemaal opgebouwd worden, we willen eerst een band met hem en de rest komt wel, we hebben tijd zat.
Wij zijn in iedergeval mega trots! en bedanken Mieke voor alles!!!
Welkom lieve Moods!
Nou zaten we er overna te denken een paardje erbij te kopen, maar ja er was geen stal vrij, 2 weken geleden werd ik gebeld, er was een stal vrij!!! naast rins, dus wij op zoek na goed na denken naar nog een paardje.
samen rijden is immer nog leuker. Ik zag het berichtje van mieke en heb mieke meteen gemaild, we zijn vorige week zaterdag wezen kijken bij Moods, en Remco ik en zijn 9 jarige dochtertje waren helemaal verkocht, van de charmes van deze stoere fjord, maar ook omdat hij best wat heeft mee gemaakt, gunde wij hem zo een plek waar hij jaren kan blijven en waar hij veel aandacht krijgt.
eigenlijk witen we zaterdag meteen, dit wordt hem! maar we wouden er toch een nachtje over slapen, omdat dat zo hoort een paard koop je niet zomaar.
Dus zondag besloten dat we hem zouden kopen en vandaag hem opgehaald.
Eerst klinische keuring en ik heb ooit zo'n dapper paard gezien!
Op de trailer, stond ie heerlijk over de weg te kijken.
Op zijn nieuwe stal uitgeladen, in de paddock gezet, rins hinnektje meteen vanuit de dameskudde,tsjah hij is natuurlijk wel een knappe verschijning, rins is ook niet blind!
Daarna een uur geknuffeld en gepoetst en hij stond heerlijk te genieten, weer even in de paddock, daarna op stal, ging allemaal prima, er stond ook een ander paard op stal om hem gezelschap te houden. Maar hij was mega rustig.
Toen de kudde binnen kwam, snuffelde ze allemaal aan hem, het was allemaal meteen goed, ze accepteerde hem allemaal! Wow!
Morgen gaat hij weer in de paddock en zondag in de kudde.
wij doen het betreft rijden heeeeeell rustig aan, dit moet allemaal opgebouwd worden, we willen eerst een band met hem en de rest komt wel, we hebben tijd zat.
Wij zijn in iedergeval mega trots! en bedanken Mieke voor alles!!!
Welkom lieve Moods!
RINSKE
9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

Re: Welkom Moods!!!
Gefeliciteerd met Moods!
Fijn voor Moods dat hij bij jullie een nieuw plekje heeft gevonden. En voor Mieke fijn dat hij bij een bekende terecht is gekomen.
Veel plezier met hem.
Fijn voor Moods dat hij bij jullie een nieuw plekje heeft gevonden. En voor Mieke fijn dat hij bij een bekende terecht is gekomen.
Veel plezier met hem.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

WAt fijn, ook voor Mieke dat ze een goed huisje heeft voor haar kanjers 
Veel plezier met hem

Veel plezier met hem

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Gefeliciteerd met deze kanjer 

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wat geweldig dat mieke zon fijn thuis voor moods heeft kunnen vinden bij julie gootje!!!
Gefeliciteerd!
Fijn dat hij bij een bekende terecht is gekomen.
Fijn dat hij bij een bekende terecht is gekomen.

He wat fijn!! Moods heeft een mooi plekje gevonden!! Is voor Mieke ook wel fijn, kan ze hem hier een beetje blijven volgen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Fijn hoor Margot en Mieke dat jullie hem nu hebben. Meld Remco zich hier nu ook aan?
In ieder geval heel veel plezier met hem!
In ieder geval heel veel plezier met hem!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Margot van Rins
- Moderator
Thank jullie!
Haha, ik weet niet of remco hier zich aan gaat melden, hij heeft het iet zo op forums, maar sleep hem mee naar de keuring, virus komt vanzelf wel
Hij roept nu nog, g'éé'n keuringen, maar wacht maar totdat ie op de keuring is, en iedereen met hun fjord ziet, dan wil hij dat ook vast met zijn knappe kerel!! Poeh, Moods kan showen zeg!! Deed ie vandaag voorde DA, WOW!!!!
Haha, ik weet niet of remco hier zich aan gaat melden, hij heeft het iet zo op forums, maar sleep hem mee naar de keuring, virus komt vanzelf wel

RINSKE

Gefeliciteerd met deze kanjer, en fijn dat hij zo'n goed adres heeft gekregen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Showen deed die zeker margot, de grote bink!
Ben zo blij dat die nu lekker rustig is dat is voor mij een teken dat die goed op z'n plek is.
Ben trots op jullie!
Nu voor Cunna nog zo'n super thuis vinden
Ben zo blij dat die nu lekker rustig is dat is voor mij een teken dat die goed op z'n plek is.
Ben trots op jullie!
Nu voor Cunna nog zo'n super thuis vinden

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Gefeliciteerd met jullie nieuwe paardje en heel veel plezier ermee.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Weer een fjord die binnen Fw een nieuw baasje vind!!
heel veel plezier met Moods!!
Mieke sterkte,je vind voor Cunna ook vast wel een goed huisje!!
heel veel plezier met Moods!!
Mieke sterkte,je vind voor Cunna ook vast wel een goed huisje!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ik ben heel blij dat Moods zo goed terecht is gekomen, ik zit hier gewoon met kippenvel en toch ook een brok in mijn keel ivm Mieke
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Gefeliciteerd Margot en Remco! Dubbel voor Mieke
! Fijn dat Moods en leuk nieuw huis heeft via FW, maar pijnlijk dat ze haar kanjer moet missen.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Heel veel plezier met Moods en Mieke heel veel sterkte met het vinden voor nog zo'n fijn plekje voor Cunna
- Margot van Rins
- Moderator
Het is inderdaad dubbel altijd weer, we zijn heel blij dat mieke ons zoveel vertrouwen heeft gegeven, dat doet ons goed en dat was ook aan moods te merken, het leek wel of hij het allemaal begreep.
Ik kan alweer niet wachten om er heen te gaan, maar we hebben hem met een gerust hart op stal achter gelaten, meneer was hartstikke relaxed, dat straalde hij uit en daardoor reageerde alle paarden zo goed op hem. Zelfs hittepetit Rinske.
Ik kan alweer niet wachten om er heen te gaan, maar we hebben hem met een gerust hart op stal achter gelaten, meneer was hartstikke relaxed, dat straalde hij uit en daardoor reageerde alle paarden zo goed op hem. Zelfs hittepetit Rinske.
RINSKE