Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Bericht door kristelhans » wo 12 mei 2010, 07:09

Lekker Griekenland, Annalynn! Inderdaad vast beter weer dan hier..pff, ik heb zo een personeelsuitje..eerst naar een beeldentuin en dan karten..beide dingen buiten..ieuw.. Dan zit ik liever in de binnenbak met mijn bokBeer! ;) Ik ben ook echt motvatieloos vandaag voor mijnw erk..heb maar 1 klas straks en verder moet ik heeeeel veel nakijkwerk doen..ligt nu een stapel naast me te loeren..nou ja, heb er nog zat tijd voor dus even dit doen mag best! ;)
Ilonka

Bericht door Ilonka » wo 12 mei 2010, 07:26

Ik ben ook volledig motivatieloos Kristel...
Maar een personeelsuitje wordt vast wel leuk.

Tessa, wat leuk een trailer, het is zo heerlijk om mobiel te zijn!

Sterre, Bailey vermaakt zich vast super in de wei met vriendjes hij had het selchter kunnen treffen :D Ik woon in Utrecht, reis jij dan steeds van Arnhem die kant op?

Ik vond Brass ook wel braaf, want ik heb niet aan haar getrokken, er is niet tegen haar geduwd, ze is echt uit eigen beweging de trailer op gegaan. Weliswaar met clicker = snoep maar dan nog.

Anoushka, wanneer is de uitslag?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 12 mei 2010, 08:47

Brave Brass! Gewoon lekker blijven oefenen.

Het regent nog steeds hier..had ik mijn winterjas maar meegenomen..koud!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 12 mei 2010, 09:46

He gadver, buiten beelden bekijken en karten met dit weer, niets an!
Succes nog even met nakijken!

Ik ben net terug van de kapperrr :D En zooo blij want het was echt zwaaaar dood onderaan. Dus nu weer 'kort' (het valt nog over mijn schouders), met veel laagjes dus leuk krul en ik ben blij :D

Straks in de auto klimmen, ga richting Duitsland om te kijken bij dat au pair gezin :D Leuk!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anouska

Bericht door Anouska » wo 12 mei 2010, 10:44

Toe maar Annalynn, Griekenland! Krijg vrijdag de uitslag.

Als ik het weer zo zie, ben ik blij dat ik niet buiten hoef te karten, hihihi. Heb net gekart op de autobaan in Duitsland :P. Gaat Marleen zo ook vast doen ;).
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » wo 12 mei 2010, 15:45

ooowwww sorry praat ik turks???? :)

Ik hou me bezig met de hygiene en kwaliteit van levensmiddelen en de processen hierom heen. Bij bijvoorbeeld, contract-catering, horeca en detailhandel....
Was dit in het normaal nederlands?? :D

Getver jongens wat heb ik het koud... brrrrrrrrrr!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Anouska

Bericht door Anouska » wo 12 mei 2010, 16:58

Oh, doe je dat! Ik snap hem, dit is normaal nederlands :D.

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » wo 12 mei 2010, 20:43

De academie ligt in de buurt van het stadion, kwartiertje lopen vanaf ledig erf, maar dus niet in de buurt van de andere scholen.
Ik reis inderdaad op en neer tussen Arnhem en Utrecht. Eerst zo'n beetje iedere dag, maar inmiddels nog maar 1 of 2 keer per week.

Goed hoor, van Brass, zomaar op de trailer. Ondanks de clicker heel goed :)

Hoe was het karten Kristel? Dat heb ik nou nog nooit gedaan!

Ben vandaag met Bailey en een stalgenootje + paard gaan wandelen. Zelfs langs weides met paarden gegaan (waar hij de vorige keer zo paniekte) en twee ruiters tegengekomen, allemaal geen groot probleem. Hij hinnikte niet eens! Braaf paard, zo snel alweer rustig en braaf, ben echt trots op hem!

Oh, en toen ik thuis kwam had ik de tv gemold. Iedereen was blauw, vooral Oprah. Zag er niet uit! Ik een half uur klooien, met als gevolg dat er alleen nog maar sneeuw op tv was, zelfs de blauwe mensen kreeg ik niet meer terug. Moed maar opgegeven. Komt m'n vriend vanavond thuis; nog geen minuut en alles deed het weer!
Okee, ik weet dat ik technisch niet briljant ben, maar dit sloeg wel echt alles. Voel me een echte vrouw nu :=
Bailey

Bericht door Bailey » wo 12 mei 2010, 21:06

Heb ook nog wat foto's van het project waar ik toch vanaf gestapt ben geplaatst bij PP,
hier ook eentje:
Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » wo 12 mei 2010, 21:11

Whahaha Sterre, wilde je stiekum de smurfen kijken ofzo :P?
Die foto is mooi!

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 13 mei 2010, 06:57

Haha, blauwe Oprah! Karten was leuk maar ik dacht heel lollig om door een klein plasje te rijden..ik was dus zeiknat! Moest 2 uur opdrogen bij de kachel daar dus heb niet heel veel gekart haha..dom!

Gisteren is Beer trouwens 5 jaar geworden! Ben niet eens naar hem toe geweest door dat uitje..laat terug..ga straks wel heen..kan alleen mijn stalgenoot maar niet bereiken..die zou mee gaan om een lange rit te maken..nou ja, anders ga ik alleen met Beer..kijken hoe hij dat tegenwoordig doet!
Elvina

Bericht door Elvina » do 13 mei 2010, 14:43

Gefeliciteerd met Beer!

Goed hoor van Brass en Bailey :D

Ik heb gisteren les gehad met bollie en dat ging wel goed :D Ze is wel echt sterk en druk! Maar gister liep ze wel weer beter dan dinsdag, toen was het echt een racefjord :P Heb gister al m'n zwakke punten uit m'n proefje geoefend (dat zijn d'r een hoop haha :P ) Mag zondag toch mee doen, spannend!

Vandaag heb ik d'r even gelongeerd aan de pessoa. En wat liep ze lekker te sjouwen! En voor de verandering luisterde ze naar alle commando's :D Vaak wil ze niet meer terug naar stap maar vandaag deed ze het wel meteen. Daarna rondje door het dorp gedaan, even langs m'n huis. Dekentje op gegooid en even muesli voor d'r pakken. Maja had paard nog vast en enige waar ik in de keuken bij kon was Mike z'n broodtrommel :)) Die zit nu vol Beautykwijl hihi! Been ook nog even langs m'n ouders gelopen, kon ze even het gras maaien ;) Alleen daarna had ik overal groen kwijl zitten, hoe zou dat toch komen..

Ben zo benieuwd naar de trailer :D Kreeg net al foto via mms :P Zal zo eens kijken of ik m op de computer krijg :)

Pff heb net tosti's op en nu ben ik misselijk.. :P en toetsenbord en muis zijn kleverig :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 13 mei 2010, 15:09

Haha Tessa, wat grappig al dat kwijl..lang leve de wasmachine! Ik zit er ook altijd onder..ben ook heeeeel benieuwd naar je trailer! Als je tosti's maar lekker waren, daar gaat het om! ;)

Gaan er nog mensen naar Balloo zondag naar Fjord 2010? Ik wel! Heb er zin in!

Ik heb vanmiddag weer km gemaakt met Beer en ook idioot hard gegaloppeerd..pff, die turbo knop hoeft van mij niet maar das het enige dat Beer kan haha en mooooi dat hij dat vindt! Ik vond het een beetje engig maar bleef rustig en kon hem ook wel terug krijgen na 3 km..stalgenoot was al een km eerder gaan stappen en duurde even voor Beer het doorhad dat hij geen wedstrijdje deed...daarna was hij KAPOT! Nog cappuccino gedronken onderweg en heel veel door mega plassen water gelopen..Beer durft dat sinds deze week..nog niet altijd van harte maar kan hem er wel doorkrijgen nu!

Nu heeeeel veel was wegwerken..bleeh..
Elvina

Bericht door Elvina » do 13 mei 2010, 16:29

Ja dat ken ik, veel was weg moeten werken.. Gelukkig was mijn mama heel lief en heeft deze week 1,5 uur staan strijken :P Nu moet ik alleen nog 2 enorme wasmanden vol in de kast leggen (en ze staan er al weer een paar dagen..) Zucht :P

Ja Beauty is een kusjespaard dus zit altijd onder kwijl met zand :P En wat ze ook graag doet is even in je gezicht briesen.. Zo lekker is dat :p Heb dan het snot in m'n oren zitten. Iew!

Turbo Beer! Zou het aan het weer liggen? Kreeg d'r de afgelopen dagen ook niet terug uit de galop..

Ga zo bij trailer kijken :D Foto was te klein om op internet te zetten..
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 13 mei 2010, 17:02

ik laat hier ook maar weer eens mijn gezicht zien, het huis begint weer op een woonhuis te lijken, sorry dat ik ff niet bijgelezen heb :o

Vandaag ook weer eens een ritje met me knollies gemaakt, Vera was wat druk, maar Exel was echt super cool, brave vent :+:
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bailey

Bericht door Bailey » do 13 mei 2010, 21:20

Gefeli met de verjaardag van Beer! Fijn hoor, zo'n turbo knop, kan me voorstellen dat hij daarna moe was!

Brave Beauty, Veer en Exel.

Vandaag zo heerlijk gereden met Bailey, hij was echt extreem braaf en dacht erg hard mee.
Ben echt trots op hem, hij heeft weer erg goed z'n best gedaan :)
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 13 mei 2010, 21:58

Klinkt als veel brave paarden hier!
Kristel gefeliciteerd met Beer.

Brass vandaag weer op 'trailerlaadcursus' ik wil gewoon dat ze het net zo makkelijk doet als eerst (zonder twijfel er in lopen, wat verpest is door dat ze onder de achterstang kwam en daarn door de 'smid op opfriscursus' de trailer in werd gebeukt, niet dat dit lukte)
Brass had veel stress, wilde niet eens meer brokjes aannemen, Ilonk er maar weer uit, schot op zij en uit eindelijk kreeg ik haar er tot de voorstang in. Uit emmer laten eten en er maar weer uit, ze was echt gestressed, strakke neus, geen brok willen aanpakken.
Nadat ze uit de emmer at er uit, beloond en terug naar de wei. (Ik op Ilonk en Brass er aan het touw naas, primeur! Ilonk was alleen heel stout met alleen een halster om haar af te remmen, dus er maar weer af voor ze samen gingen lopen klootviolen.)

Sterre super mooie zwartwit/closeups zeg!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 14 mei 2010, 08:13

daar ben je ook lekker mee Ilonka, zo is Vera ook door iemand verpest met de trailer, die reed alsof ze in een Formule 1 auto zat en toen we terug moesten wilde Vera uiteraard niet meer op die trailer, toen is ze er maar op gaan beuken. Ben toen maar eens terug gaan beuken tegen haar (met woorden hoor).
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » vr 14 mei 2010, 11:36

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Beer Kristel!

Moest gister werken en ben mee geweest naar een patient, keer heel wat anders. Planning liep wel helemaal in het 100 maar ach.

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » vr 14 mei 2010, 22:20

Succes met de trailertraining! Met zoveel geduld komt het vast goed, al is het inderdaad echt zonde dat haar vertrouwen is geschaadt door een 'inbeukervaring'.

Heb niet zoveel te vertellen hoor, Bailey was weer ongelooflijk braaf en kan nu al cirkels galopperen in de bak.
Daarna nog met een stalgenootje, twee kids en haar fjord het bos in geweest om te wandelen. Haar dochter heeft voor een groot deel op Bailey gezeten.

Bailey's kuif was nogal warrig vandaag en in z'n manen ook wat losse haren. Nu zijn er ook drie nieuwe paardjes in de 'kudde', waarvan eentje waar hij het nog niet goed mee kan vinden, dus wie weet heeft hij gewoon lopen klooien in de wei. Hij lijkt geen jeuk te hebben aan z'n kapsel, maar ik houdt het toch maar even in de gaten.
Plaats reactie