We zijn aan het opbouwen en sinds een paar dagen doet het knopje 'nageven' het weer iets beter..vandaag geoefend met reactie voor het been en meneer zwiept dan pisnijdig met zijn staart..maar ik krijg nu wel reactie! Af en toe een spurtje onder me uit maar vooral lekker veel actief bezig. Nu gaan we verder opbouwen door wat intensiever en langer te rijden...ZONDER kuchjes!

Daar ben ik weer! (met een nieuw halster van de Welkoop!)

Warmdraaien van het dieseltje. Al een heel ander plaatje dan een paar maanden geleden vind ik zelf..alleen zijn formaat al!

Ontspannen en wat omlaag vragen.. vond hij altijd heel lastig maar gaat nu steeds makkelijker..gymnasiekBeer!

Draf en dan leuk onder de baas uit racen, hihi..maar hij is altijd zo enthousiast!

Even poseren tussendoor..haha, moet ook gebeuren!

JA! Hij doet het! Eindelijk een echte sprong eruit geperst! Ik wilde hem niet in zijn mond zitten maar overdrijven is ook een vak, he..haha (ik til hem er zowat overheen). Hij springt lekker joh!

Kus voor de Beer!
Ik ben zo blij dat hij nu helemaal beter is! En ik ben zo blij dat het rijden nu weer lekker gaat! Bedankt voor het kijken en een berichtje zou leuk zijn!