Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
@ Kristel: Nee, ik woon nog niet samen, wel eerder samengewoond met een @$$%& ex. Fijn dat de efteling leuk was.
Nou Claudia, tot over een paar dagen! Succes met verhuizen.
@ Ilonka: Hihihi, Brass was de draad even kwijt dat jullie niet naar buiten gingen?
Nou Claudia, tot over een paar dagen! Succes met verhuizen.
@ Ilonka: Hihihi, Brass was de draad even kwijt dat jullie niet naar buiten gingen?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
90% staat klaar, morgen om half 9 de bus halen en dan mogen we gaan laden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Haha, Brass kansloos in de bak
Veel succes met verhuizen Ziggy (sorry, ben je echte naam even kwijt)
Bailey had vandaag een mega knuffelbui. Hij heeft vanmorgen vroeg z'n inenting gehad, voelde zich duidelijk zielig en had behoefte aan aandacht
Heb uitgebreid z'n manen en staart uitgeborsteld en hem zeker een uur overal gekrabbeld en geaaid. Hij stond helemaal te slapen, zo lief! Met z'n hoofd in m'n armen (werd steeds zwaarder), oogjes dicht en volop genieten. Als ik z'n hoofd niet vast had zag ik het steeds een stukje verder zakken totdat hij ongeveer topzwaar werd en toch weer wakker schrok
Wat is het toch een heerlijk paardje

Veel succes met verhuizen Ziggy (sorry, ben je echte naam even kwijt)
Bailey had vandaag een mega knuffelbui. Hij heeft vanmorgen vroeg z'n inenting gehad, voelde zich duidelijk zielig en had behoefte aan aandacht

Heb uitgebreid z'n manen en staart uitgeborsteld en hem zeker een uur overal gekrabbeld en geaaid. Hij stond helemaal te slapen, zo lief! Met z'n hoofd in m'n armen (werd steeds zwaarder), oogjes dicht en volop genieten. Als ik z'n hoofd niet vast had zag ik het steeds een stukje verder zakken totdat hij ongeveer topzwaar werd en toch weer wakker schrok

Wat is het toch een heerlijk paardje
oh, en nog even een voorzichtig (heel) positieve mededeling:
bij ons op stal staan nu alweer vijf paardjes volledig ingepakt in hun ridderkostuums (vliegendekens), maar Bailey heeft nog helemaal nergens last van! Duimen dat het zo blijft en dat hij ook hier op de veluwe zonder jeuk de zomer door mag komen.
bij ons op stal staan nu alweer vijf paardjes volledig ingepakt in hun ridderkostuums (vliegendekens), maar Bailey heeft nog helemaal nergens last van! Duimen dat het zo blijft en dat hij ook hier op de veluwe zonder jeuk de zomer door mag komen.
- kristelhans
Oh wat heerlijk dat Bailey zo'n knuffel is! Beer echt helemaaaaal niet! Kopstoten kun je krijgen dan..hmmmppf.. En had Bailey eerder wat last van zomer-eczeem dan? Dat is niet zo leuk! Beer kriebelt zijn staart alleen als het warm wordt..beetje jammer..haha maar verder niks, is meer stof geloof ik dat hij dat doet..ik smeer er altijd Sweet Itch op en dat werkt prima. Hij is nu net een dag of 5 bloot (zonder deken) dus die staart moet ook 'ontdekenen'.
Ik heb vandaag paardendag met een vriendin..wij vinden konininnedag allebei te stom dus we gaan lekker met de paarden bezig..beginnen bij haar stal met haar Andalusier en dan door naar haar shetje die op een zorgboerderij woont nu..heerlijk even kroelen (die vindt dat wel fijn) en dan naar een fjord die ze heeft gered van de slacht! Woont ook op een zorgboerderij nu en heeft het uitstekend naar zijn zin daar! Daarna naar mijn fjordsel..even rijden. Morgen les dus moet nog even oefenen! Dan een pyjamafeestje samen haha en morgen gaat ze mee naar mijn les..zin in!
Ik heb vandaag paardendag met een vriendin..wij vinden konininnedag allebei te stom dus we gaan lekker met de paarden bezig..beginnen bij haar stal met haar Andalusier en dan door naar haar shetje die op een zorgboerderij woont nu..heerlijk even kroelen (die vindt dat wel fijn) en dan naar een fjord die ze heeft gered van de slacht! Woont ook op een zorgboerderij nu en heeft het uitstekend naar zijn zin daar! Daarna naar mijn fjordsel..even rijden. Morgen les dus moet nog even oefenen! Dan een pyjamafeestje samen haha en morgen gaat ze mee naar mijn les..zin in!
hier krabben de paarden uit verveling omdat ze nu 2 of 3 weken de weide niet op mogen omdat er bemest en gezaaid is
echt exceem is het niet want het zijn ook enkel de buitenste haren die een beetje afzien, maar verder gaan ze ook niet
Githa heeft een nieuwe hobby nu ze niet op de weide mag
halsters begraven in haar stal een beetje voor dat ze de stal komen uitmesten
dus zo zijn we deze week een halster kwijtgespeelt, heb compleet de stal al omgehaald ernaar op zoek, geen stalband te vinden
nu draagt ze er geen en hangt er een reserve aan de deur moesten ze ze eruit willen halen
echt exceem is het niet want het zijn ook enkel de buitenste haren die een beetje afzien, maar verder gaan ze ook niet
Githa heeft een nieuwe hobby nu ze niet op de weide mag
halsters begraven in haar stal een beetje voor dat ze de stal komen uitmesten
dus zo zijn we deze week een halster kwijtgespeelt, heb compleet de stal al omgehaald ernaar op zoek, geen stalband te vinden
nu draagt ze er geen en hangt er een reserve aan de deur moesten ze ze eruit willen halen

Klinkt leuk zo'n dagje Kristel!
Wat leuk dat Bailey zo'n knuffel is!
Leuk die nieuwe hobby van Githa!
Was net even foto's aan het maken van m'n huis maar camera stond op verkeerde stand dus ze zijn allemaal mislukt! Grr! Vriend is nu nieuwe foto's aan het maken
Met Beauty gaat het wel ok. Ene dag gaat rijden super, andere dag kan ik er helemaal niks mee. Morgen voor het eerst bij vreemde stal rijden om vast te oefenen voor wedstrijd..Spanndend! Ben nu al zenuwachtig dus haha!
Wat leuk dat Bailey zo'n knuffel is!
Leuk die nieuwe hobby van Githa!
Was net even foto's aan het maken van m'n huis maar camera stond op verkeerde stand dus ze zijn allemaal mislukt! Grr! Vriend is nu nieuwe foto's aan het maken

Met Beauty gaat het wel ok. Ene dag gaat rijden super, andere dag kan ik er helemaal niks mee. Morgen voor het eerst bij vreemde stal rijden om vast te oefenen voor wedstrijd..Spanndend! Ben nu al zenuwachtig dus haha!
Bij deze dan foto's van mijn huis. Niet letten op de rommel

Achtertuin:

Keuken:

Eethoek: hier komen dus nog andere stoelen voor en is allemaal zo'n gezeur
Lamp moet overigens ook nog steeds verhangen worden 

Zithoek:

Slaapkamer:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QYTNYFWI.jpg

Nee hoor we hebben helemaal niet veel dvd;s
Filmavondje bij mij? 
Onze mega grote badkamer :p :

Computerkamer/bibliotheek
:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFUX63U6.jpg
Nee hoor we hebben niet veel boeken, dat lijkt maar zo
Zolder:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QV4EDB46.jpg
Dekjestafel
http://www.mijnalbum.nl/Foto-II4QJI66.jpg
Voortuin met de feestverlichting:

Mijn schatje

En m'n auto met fjordensticker
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NMF7PTFY.jpg
Heb geen foto's van de andere slaapkamer aangezien die nu als rommelhok wordt gebruikt
En garage geloven jullie ook vast wel 

Achtertuin:

Keuken:

Eethoek: hier komen dus nog andere stoelen voor en is allemaal zo'n gezeur

Zithoek:

Slaapkamer:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QYTNYFWI.jpg

Nee hoor we hebben helemaal niet veel dvd;s

Onze mega grote badkamer :p :

Computerkamer/bibliotheek

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFUX63U6.jpg
Nee hoor we hebben niet veel boeken, dat lijkt maar zo

Zolder:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QV4EDB46.jpg
Dekjestafel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-II4QJI66.jpg
Voortuin met de feestverlichting:

Mijn schatje

En m'n auto met fjordensticker

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NMF7PTFY.jpg
Heb geen foto's van de andere slaapkamer aangezien die nu als rommelhok wordt gebruikt

Oh, wat een gezellig huisje zo zeg! Ziet er al lekker 'af' uit (en rommel zie ik ook niet trouwens
)
Ben benieuwd hoe ze het morgen vindt, op de vreemde stal rijden. Zou ze misschien spierpijn kunnen hebben van het rijden, als je zegt dat ze ene dag heel super loopt en de andere niet?
Gekke Githa, halsters begraven en verstoppen... je moet toch wat als je de wei niet op kan.
Nee hoor Kristel, heb geen reden om aan te nemen dat Bailey eczeem heeft, ik ben gewoon lichtelijk overbezorgd als het om mijn ventje gaat, ahum. Het is gewoon z'n eerste zomer bij/in de bossen, da's toch anders dan in de polder staan. Op stal hoor ik zoveel verhalen dat het bij ons zoveel malen erger is geworden de afgelopen jaren, de andere twee fjordjes staan ook ingepakt... dan ga ik me dus bij voorbaat zorgen maken, zo ben ik dan ook wel weer
Vandaag zijn we even de rommelmarkten afgeweest en we hebben een poffertjespan voor 50 cent weten te scoren! Jeej! Vanmiddag lekker poffertjes gebakken dus

Ben benieuwd hoe ze het morgen vindt, op de vreemde stal rijden. Zou ze misschien spierpijn kunnen hebben van het rijden, als je zegt dat ze ene dag heel super loopt en de andere niet?
Gekke Githa, halsters begraven en verstoppen... je moet toch wat als je de wei niet op kan.
Nee hoor Kristel, heb geen reden om aan te nemen dat Bailey eczeem heeft, ik ben gewoon lichtelijk overbezorgd als het om mijn ventje gaat, ahum. Het is gewoon z'n eerste zomer bij/in de bossen, da's toch anders dan in de polder staan. Op stal hoor ik zoveel verhalen dat het bij ons zoveel malen erger is geworden de afgelopen jaren, de andere twee fjordjes staan ook ingepakt... dan ga ik me dus bij voorbaat zorgen maken, zo ben ik dan ook wel weer

Vandaag zijn we even de rommelmarkten afgeweest en we hebben een poffertjespan voor 50 cent weten te scoren! Jeej! Vanmiddag lekker poffertjes gebakken dus

Ja ik denk dat ze woensdag spierpijn had, ze wil rechts niet goed aannemen dus zijn dat hard aan het trainen geweest 
Net een ronde door het dorp gedaan en wat feestverlichting bekeken
Ze was heel braaf, alleen de muziek van de indische waterlelies vond ze maar niks 
Ohh lekker poffertjes bakken!

Net een ronde door het dorp gedaan en wat feestverlichting bekeken

Ohh lekker poffertjes bakken!
- kristelhans
Joeepppieeee!

Meer in PP!

Meer in PP!
je huis is erg mooi geworden, Tessa! Ik houd wel van de kleuren die je hebt gebruikt, mooi licht en met bruin enzo! Chique!
Lekker poffertjes! Kom je ze hier ook even brengen???
Ik denk dat Beer een heus springtalent is, Kristel! Wat heerlijk dat hij het toch maar even doet, en wat is het toch een kerel hè!!
Lekker poffertjes! Kom je ze hier ook even brengen???

Ik denk dat Beer een heus springtalent is, Kristel! Wat heerlijk dat hij het toch maar even doet, en wat is het toch een kerel hè!!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Ja hij doet het mooi wel inderdaad!
Tessa wat is je huis mooi geworden!
Ik wil ook poffertjes! Haha!
Ik heb straks les met Beerke! Vriendinnetje is hier blijven slapen en heeft mijn haren gekleurd en KORT geknipt! Heb nu half lang bobje met laagjes, superleuk! Ben er heeeeel blij mee!
Tessa wat is je huis mooi geworden!
Ik wil ook poffertjes! Haha!
Ik heb straks les met Beerke! Vriendinnetje is hier blijven slapen en heeft mijn haren gekleurd en KORT geknipt! Heb nu half lang bobje met laagjes, superleuk! Ben er heeeeel blij mee!
Go Beer!
Gave kleuren in je huis Tessa! Ik denk dat ik de poffertjes pan bij mijn ouders ga toe eigenen.
Dat vraagt om foto's Kristel!
Gave kleuren in je huis Tessa! Ik denk dat ik de poffertjes pan bij mijn ouders ga toe eigenen.
Dat vraagt om foto's Kristel!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Ik zal vanavond, als ik mezelf wat 'ontpaard' heb even foto's maken..heb een feestje dus ga in de maku-up hihi..
Bedankt voor de reacties
Hou ook wel erg van rustige kleuren, bij mij geen rode muur in huis
Zolder hebben we wel gelaten zoals ie was, is toch het was/rommelhok 
Zoo zijn wij even nat geregend vandaag! Ben wezen oefenen bij andere stal dus Mike lopend met Beauty erheen en ik met stalgenootje met de auto. Heb toen eerst in de binnenbak gereden, ging eigenlijk wel goed. Ze was wel druk en sterk en schoot paar keer in galop maar verder wel braaf
Daarna in de regen in de buitenbak gereden want daar is over 2 weken de proef.. Ging op zich ook niet heel verkeerd maar ze is wel een keer aan de kletter gegaan
Stonden achter de bak paarden die allemaal gek aan het doen waren.. En toen diezelfde paarden eruit werden gehaald was ze ook wel onrustig. Maar voor een eerste keer mag ik zeker niet klagen! Daarna is Mike weer naar huis gelopen met d'r maar inmiddels kwam het met bakken uit de lucht niet normaal meer! Dus vooral Mike en Beauty waren zeiknat! Ik ook wel.. Dus op stal lekker die natte deken af en d'r mooie nieuwe deken op
Thuis die regendeken even uitgehangen want ja die heeft ze morgen weer nodig.. Ik net dat ding staan fohnen
Hielp wel iets haha! Heb m net weer op gedaan.
Owja en ze zijn wederom tegen Mike aan gereden.. Sommige automobilisten zijn zo ontzettend asociaal!
Nog 2 foto's van vanmiddag:

Had donderdag nog even geoefend met invlechten.. Zag hier op FW zo'n mooie ingevlochten voorpluk dus dat wil ik ook
Denk dat ik het zo ook doe volgende week met de wedstrijd
Deze heeft stalgenoot gemaakt:

Echt een typisch Beauty hoofd zo met 1 opgetrokken neusgat

Zoo zijn wij even nat geregend vandaag! Ben wezen oefenen bij andere stal dus Mike lopend met Beauty erheen en ik met stalgenootje met de auto. Heb toen eerst in de binnenbak gereden, ging eigenlijk wel goed. Ze was wel druk en sterk en schoot paar keer in galop maar verder wel braaf

Owja en ze zijn wederom tegen Mike aan gereden.. Sommige automobilisten zijn zo ontzettend asociaal!

Nog 2 foto's van vanmiddag:

Had donderdag nog even geoefend met invlechten.. Zag hier op FW zo'n mooie ingevlochten voorpluk dus dat wil ik ook

Echt een typisch Beauty hoofd zo met 1 opgetrokken neusgat

- kristelhans
Wauw Tessa, dat ziet er toch goed uit!? Brave bollie!
Foto van mijn nieuwe coupe!

Ben er zelf heel blij mee! MAKKELIJK, vergeleken met dat lange haar..heb het eerder nog korter in de nek gehad..zo'n opgeschoren bobje..heerlijk..volgende maand ga ik weer lekker wit..nu vind ik het nog te geel..handig zo'n kapstervriendin!
Foto van mijn nieuwe coupe!

Ben er zelf heel blij mee! MAKKELIJK, vergeleken met dat lange haar..heb het eerder nog korter in de nek gehad..zo'n opgeschoren bobje..heerlijk..volgende maand ga ik weer lekker wit..nu vind ik het nog te geel..handig zo'n kapstervriendin!
wauw, wat leuk je haar Kristel!
Haha Tessa, moest echt lachen...
Staat jullie goed hoor, ziet er weer keurig uit zeg!
Ik zal Bailey vragen of hij er wat voor voelt een poffertjeskraam te trekken, dan komen we langs
Heb weer zo gelachen om het ventje vanmorgen! Bailey had vandaag een wondje op z'n borst. Zal wel stoeien zijn geweest, maar ik zei dus blijkbaar met veel emotie: 'agos, hij heeft een gat!' Je had Bailey's gezicht moeten zien omslaan: Ineens z'n grootste puppy-oogjes opzetten, doodstil staan, hoofdje laag... WAT een toneelspeler zeg!
Toen ik had geconstateerd dat het allemaal wel meeviel en hem ervan had verzekerd dat hij toch echt niet lek was, was hij gewoon weer vrolijk.
Paardje is soms een tikje te slim en te goed in mij lezen
Haha Tessa, moest echt lachen...
en precies daaronder foto's Beauty en jij in een knalrood setjeElvina schreef: bij mij geen rode muur in huis

Staat jullie goed hoor, ziet er weer keurig uit zeg!
Ik zal Bailey vragen of hij er wat voor voelt een poffertjeskraam te trekken, dan komen we langs

Heb weer zo gelachen om het ventje vanmorgen! Bailey had vandaag een wondje op z'n borst. Zal wel stoeien zijn geweest, maar ik zei dus blijkbaar met veel emotie: 'agos, hij heeft een gat!' Je had Bailey's gezicht moeten zien omslaan: Ineens z'n grootste puppy-oogjes opzetten, doodstil staan, hoofdje laag... WAT een toneelspeler zeg!
Toen ik had geconstateerd dat het allemaal wel meeviel en hem ervan had verzekerd dat hij toch echt niet lek was, was hij gewoon weer vrolijk.
Paardje is soms een tikje te slim en te goed in mij lezen

Hahaha ja ik zat precies hetzelfde te denken toen ik m'n bericht geplaatst had 
Staat super leuk Kristel! Ik kan zo'n kapsel niet nemen, mijn haar krult dan alle kanten op haha!
Hihi slimme Bailey! Ze kunnen soms zo zielig doen he

Staat super leuk Kristel! Ik kan zo'n kapsel niet nemen, mijn haar krult dan alle kanten op haha!
Hihi slimme Bailey! Ze kunnen soms zo zielig doen he

- kristelhans
Tessa, met krul is dat juist gaaf! Lekker veel volume!