Sjol weer met boog, maar wat voor een???
Re: Sjol weer met boog, maar wat voor een???
Ik zeg ook knippen. Lijkt me niet dat je het punten gaat kosten overigens. Jouke heb ik ook niet altijd gevlochten en dat kostte me ook niks. Het zijn afwijkende rassen he volgens het boekje.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Mijn "we laten Cos' manen groeien" fase duurde welgeteld anderhalve dag
....maaaaaarrrrrrr...aangezien ze bij Sjol al zover gevorderd zijn dat het gewoon mooi is, zou ik ze door laten groeien!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik vind lange manen geweldig mooi, maar zelden bij fjordjes .... Dat komt door het peper/zout effect denk ik en dat het misschien lijkt of ze hun nek meer "dragen" met boog.
Sjol heeft geweldig mooie wit in haar manen, dus ik zeg ook drrr...af. Staat haar veel mooier (vind ik dan hè)
Sjol heeft geweldig mooie wit in haar manen, dus ik zeg ook drrr...af. Staat haar veel mooier (vind ik dan hè)
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ik vind ze op die foto waar je aan het mennen bent heel mooi. Geen slonzige lange manen, maar gewoon net als een knotjespaard. Trekken en lekker recht. Stoer!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ik vind een boog veel mooier staan bij een fjord het staat pittiger er bij lange manen ziet het er wat slomer uit.
Ja het is wat jij mooi vind, jij moet er naar kijken natuurlijk.
Ja het is wat jij mooi vind, jij moet er naar kijken natuurlijk.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Laten groeien, tis gewoon een rotfase. En voor de FS gewoon knotten erin, kan makkelijk. Ze heeft een mooie bovenlijn dus ze kan het goed hebben.
lekker lang laten groeien, staat haar gaaf 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ik zou ze knippen dan is haar hals veeeeel mooier. (kan ik makkelijk zeggen ik hou van knippen, alles lekker strak en kort. Zelfs manlief en hondlief moeten er hier altijd aan geloven. hihihi)
Shirley mijn gele draakje!!!
pfff wat laat je me schrikken zeg. ik dacht die arme Sjol. Gaan haar manen eraf. Maar gelukkig ze zitten er nog op.
Zelf vind ik boogjes mooi, mits de manenkam daar geschikt voor is. Die sexy boog vind ik zelf niet echt mooi.
Zoef heeft ook dikke manen. Die ziet er nu ook raar uit, zelfde lengte ongeveer. Laat het gewoon groeien. Komt vanzelf goed.
Zelf vind ik boogjes mooi, mits de manenkam daar geschikt voor is. Die sexy boog vind ik zelf niet echt mooi.
Zoef heeft ook dikke manen. Die ziet er nu ook raar uit, zelfde lengte ongeveer. Laat het gewoon groeien. Komt vanzelf goed.
---
Haha! Ja zo kan het ook natuurlijk! He maar ik zeg knippen, Dominique. Sjol is veel knapper met boog, absoluut!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- Ilonka
Nee daar ben ik het dan toch weer niet mee eens hoor, ik blijf toch bij het lang(er) laten!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.