Onze nieuwe aankoop
-
Re: Onze nieuwe aankoop
WAUW Anita!!! Dat is een mooi ding!!! Leo zegt net dat hij zoiets ook nog wel ooit zou willen!
Mooi met je man(nen) ervoor...
Mooi met je man(nen) ervoor...
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Gaaf zeg!! Sjieke wagen
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Hee leuk Anita! Wat is het voor een wagen Duitse Jachtwagen?
Er zijn niet zoveel mensen met een oude wagen. Ik vind het altijd geweldig leuk. Heb zelf nog een oud Zweeds wagentje in de schuur. Hoop Dorinn te kunnen (laten) beleren voor een karretje. Is het echt een typje voor. Zero vind ik te ibbelig voor een wagen.
Heel veel plezier ermee! Ga je je opgeven voor de optocht door Hoenderloo voor het jubileum??
Er zijn niet zoveel mensen met een oude wagen. Ik vind het altijd geweldig leuk. Heb zelf nog een oud Zweeds wagentje in de schuur. Hoop Dorinn te kunnen (laten) beleren voor een karretje. Is het echt een typje voor. Zero vind ik te ibbelig voor een wagen.
Heel veel plezier ermee! Ga je je opgeven voor de optocht door Hoenderloo voor het jubileum??

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Deze koets heet een Selbstfahrer. En de naam zegt het al, je ment zelf, dus vanaf het bankje dat op de foto's zichtbaar is.
Het lijkt me op zich wel heel leuk om met de optocht mee te doen of of ik dat allemaal aandurf en het geregeld kan krijgen is een tweede, hahaha.
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Wie hem eens in het echt wil bewonderen als hij hier is, is van harte welkom.
Het lijkt me op zich wel heel leuk om met de optocht mee te doen of of ik dat allemaal aandurf en het geregeld kan krijgen is een tweede, hahaha.
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Wie hem eens in het echt wil bewonderen als hij hier is, is van harte welkom.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooi ding Anita!!
Maar zit je niet heel laag dan of lijkt dat gewoon zo van de foto, er zit nog zo'n schotje tussen waar de leidsels overheen moeten, zie je het paard dan wel??
Ah, daar hebben ze ook vast wel over nagedacht toen ze de koets bouwden, hihi..
Maar zit je niet heel laag dan of lijkt dat gewoon zo van de foto, er zit nog zo'n schotje tussen waar de leidsels overheen moeten, zie je het paard dan wel??
Ah, daar hebben ze ook vast wel over nagedacht toen ze de koets bouwden, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
nou idd esther, het lijkt me ook zo ver en eroverheen 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- nancy imka
Misschien ben ik dan raar maar ik hou niet zo van zulke koetsen... Ben meer van nieuw hihi. Maar het is wel heel gaaf Anita! Nou snel je paardjes inspannen en foto's maken voor op FW
Dat mag toch Nancy, we hoeven niet allemaal van hetzelfde te houden. Dan zou het maar een saaie boel worden in de wereld.
Ik heb er nog niet ingezeten Es en zeker niet met paard ervoor. We gaan het dus nog ervaren hoe het is om hier mee te rijden. We hebben het er al wel over gehad om Bart te vragen ons de eerste keer te helpen. Lopen voor zo'n krakende koets met metalen wielen is toch weer iets heel anders voor een paard dan voor een menwagentje en het moet wel veilig zijn.
Ik heb er nog niet ingezeten Es en zeker niet met paard ervoor. We gaan het dus nog ervaren hoe het is om hier mee te rijden. We hebben het er al wel over gehad om Bart te vragen ons de eerste keer te helpen. Lopen voor zo'n krakende koets met metalen wielen is toch weer iets heel anders voor een paard dan voor een menwagentje en het moet wel veilig zijn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Ik vindt hem prachtig!
En inderdaad met lange jurk en hoed op
En inderdaad met lange jurk en hoed op

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Mooie koets Anita! Zal vast heel erg mooi staan met Fjordenpower ervoor
Vindt niet alle oude koetsen mooi passen maar ik denk dat deze heel mooi staat achter een Fjord. Hopelijk heb je daar snel foto's van!

Vindt niet alle oude koetsen mooi passen maar ik denk dat deze heel mooi staat achter een Fjord. Hopelijk heb je daar snel foto's van!
Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
geweldig zeg, hoe heb je die nou gevonden???
Erg mooie wagen.
Daar zullen jullie de show mee stelen.
Daar zullen jullie de show mee stelen.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Deze koets werd te koop aangeboden op Marktplaats. We hebben een bod gedaan en zijn vervolgens gaan kijken. En nu wordt hij als het goed is hier binnenkort thuisgebracht.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

wij hebben er ook zo'n eentje, maar we kunnen de bok ook omhoog doen zodat je niet vanuit de wagen hoeft te mennen. En bij ons zit er geen kap op.
Ik heb eventueel wel een langboom voor je te koop.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Dat aanbod houd ik zeker in gedachten Sandrien want die willen we er uiteindelijk wel graag bij hebben.Vera schreef:wij hebben er ook zo'n eentje, maar we kunnen de bok ook omhoog doen zodat je niet vanuit de wagen hoeft te mennen. En bij ons zit er geen kap op.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooi koets, wij hebben ongeveer dezelfde gehad en zijn daar ook in getrouwd ze noemen het een Selfarder als ik het goed schrijf.
Heel veel plezier ermee en denk er goed aan als de wielen droog zin even de slang er op zetten dan zet het hout uit.
Succes ermee
Heel veel plezier ermee en denk er goed aan als de wielen droog zin even de slang er op zetten dan zet het hout uit.
Succes ermee
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- nancy imka
Tuurlijk mag dat! En gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak anders had het vechten geworden bij die koets hihi. Ik denk dat het ook een beetje komt omdat hij erg rood is en dat vind ik echt niet mooi.Anita45 schreef:Dat mag toch Nancy, we hoeven niet allemaal van hetzelfde te houden. Dan zou het maar een saaie boel worden in de wereld.
Maar het lijkt me wel een onwijs mooi gezicht om twee van die fjordenkinders ervoor te zien met een mooi gareeltuigje om zie je al gaan met Jeroen ernaast hihi

Vind het een heel apart ding!
Daar val je zeker mee op met nog eens 2 fjordenspetters ervoor
Daar val je zeker mee op met nog eens 2 fjordenspetters ervoor

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

heel mooi karretje 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....