Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilonka

Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Bericht door Ilonka » vr 02 apr 2010, 20:03

Anous wat balen toch zeg ik niet bij de pakkenneer gaan zitten. Marleen geeft het zo mooi aan je hebt net een leuke baar gekrgen, het gaat goed met Bjorn. Kop op hoor!

Marleen wat fijn dat Benthe gewoon jouw knappe FJordsel is met of zonder WP!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 02 apr 2010, 21:01

2 keer hetzelfde..
Bailey

Bericht door Bailey » vr 02 apr 2010, 22:11

Annalynn, Bailey staat bij van Loenen, in Schaarsbergen bij Arnhem.
Fototoestel heb ik de laatste paar keer niet mee gehad, maar moet er binnenkort maar weer eens van komen inderdaad!

Marleen, wat heerlijk dat je zo trots bent op je knappe peerd :)

Anouska, wat naar om te horen... doe rustig aan, neem lekker tijd voor jezelf. Hopelijk helpt het ook als de lente wat doorzet.

Had vandaag een balk en wat pionnen in de bak neergezet zodat we wat konden slalommen en om/langs/over de balk rijden. Vond hij echt leuk, zo blijft het ook nog een beetje spannend in de bak voor hem Met de storm van de laatste dagen durf ik het bos niet zo goed in.
Bailey is weer een engeltje geweest, hij heeft zo goed gewerkt! Alles gaat steeds soepeler, ben echt trots op de kleine supervent!
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 04 apr 2010, 08:12

Fijne Pasen!

Even een foto van mijn nieuwe kapsel dan! Niet zo'n scherpe maar was donker en mijn telefoon maakt dan niet de beste plaatjes..maar wel even leuk om te showen! Sta er ook redelijk normaal op, wat toch wel echt een zeldzaamheid is! ;)
Afbeelding
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 04 apr 2010, 10:22

Kris, wat leuk je haar zo!! :D Pony staat je ook goed! Ik zit ook een beetje te dubben over mijn pony, knippen-nietknippen-knippen-nietknippen......

Gister heeft Benth lekker dagje vrij gehad, zodat we er vandaag weer tegen aan kunnen; wedstrijd again!! :D Nu weer een keer binnen en de proef beter gelezen dus hopelijk gaat het nu wél goedkomen. We gaan niet voor de punten, maar ik vind het wel belangrijk dat ik lekker kan rijden straks. We shall see!

Het is hier rustig bij de B'tjes. Iedereen eieren aan het zoeken??? ;)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Elvina

Bericht door Elvina » zo 04 apr 2010, 14:00

Nee ben druk met verhuizen haha! Meubels zijn eindelijk binnen dus kan iig lekker op de bank hangen :D Nu nog even internet aansluiten want loop achter hier ;)

Mijn bollie was deze week weer wat minder met rijden, heel vast aan 1 kant. Heb d'r lekker een paar dagen vrij gegeven maar geen verbetering. Met m'n les weer wat tips gekregen en gister stalgenootje gereden en vandaag was ze gelukkig weer een stuk losser :D Ze liep wel een beetje stijf dus denk dat ze spierpijn heeft. Heb dus maar heel even gereden en daarna lekker buiten wezen stappen.

Hoop van de week weer even bij te lezen ;)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 04 apr 2010, 15:43

vandaag voor het eerst bij het water geweest met bink. Tamara wist nog een waterplas waar we kunne spetteren met de paarden. Bink vondt het leuk om zn neus erin te stoppen, maar ook niet meer dan dat. Verder zijn we super bezig, durf maarzo een galopje extra en met bink door de kuil heen, al vindt bink dat naar benee lopen een beetje onzeker, lol heeft hij er wel in.

Balen anouska dat je weer een terugval hebt. hopelijk is die snel weer over.is niks aan voor jou.

je haar zit leuk kristel. mocht hier ook wel wat langer, maar dan zit het voor geen meter meer
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 04 apr 2010, 17:48

YEAY! 189 punten dus mijn 3e winstpunt is een feit! :D Ik ben zo blij!! *o/* *o/*
Ze liep superlekker!! Heerlijk los en constant en licht! Kon d'r mooi de hoeken in rijden en ze reed mooi rond mijn been bij de voltes.
ZO trots op mijn lieve fjordenbaal!! Overal om mij heen; 189?? Met die FJORD?

Hehe wij hebben ze maar mooi even een poepie laten ruiken :=

Foto komt zsm, heb ze nog niet bekeken. Eerst nog even genieten *o/*

Lekkeeer Tessa, in je eigenste huisje!! We verwachten natuurlijk snel foto's!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 04 apr 2010, 20:02

Wordt wel saai zo: Gefeliciteerd!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 04 apr 2010, 20:30

Whaha! Inderdaad, sorry! Maar ik ben ook zo enthousiast, elke wedstrijd leer ik ZOveel bij en dat is zooo leuk! :D
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 04 apr 2010, 20:37

Afbeelding
In volle vaart!

Goed ik zal jullie niet langer vervelen, zal een topic openen bij PP ;)
Ilonka

Bericht door Ilonka » zo 04 apr 2010, 20:53

Gefeliciteerd Marleen! Leuke foto!

Sterre: Van Loenen ken ik niet in Schaarsbergen, ik ken daar de Maesberg wel is het daar in de buurt?

Kris: Leuk je haar!

Yvonne: Wat leuk dat het met Binkie ook zo goed gaat. Op een gegeven moment gaat hij ook wel door het water durven denk ik.

Ben heel trots op Brass die is, samen met Ilonk, twee dagen mee geweest naar de Posbank (Veluwe bij Rheden). Ze heeft er twee keer een buitenritje van 10 km gemaakt en ze deed het super! We moesten het spoor over, kwamen treinen en bussen tegen, we moesten een klein houten bruggetje over, maar Brass verblikte of verblooste niet en heeft een groot deel allemaal zelf overwonnen! Soms even achter Blik, het leidpaard maar meestal voorop.
Leuk is dat ze steeds lichter op de hand word, steeds beter te sturen op zit en benen.
Stoere Brass 6e en 7e keer buiten en dat dan al ergens anders (heb niet meer in de bak gereden sinds we buiten rijden).
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 04 apr 2010, 21:46

Wauw Brass gaat super zeg, wat een stoer paard! Ik ben benieuwd naar foto's van jullie! :D Stuur je nog eens een fotograaf mee? ;)
Mijn foto's incl verslag kun je hier vinden:
viewtopic.php?f=5&t=38102
Bailey

Bericht door Bailey » zo 04 apr 2010, 23:54

Fijne paas iedereen!

Leuk haar Kristel! Weet niet zo hoe het eerst was, maar dit ziet er goed uit!

Wat fijn dat je meubels binnen zijn Tessa.
Wat goed dat het na de tips in je les meteen beter weer beter gaat met het rijden en ze weer lekker los was!

Van harte Marleen met je winstpunt! Supergoed zeg! En een leuke foto ook :)

Annalynn: Van Loenen ligt wel aan hetzelfde bos als de Maesberg, maar dan aan de andere kant. Als je dwars door het bos gaat kun je er makkelijk heenrijden, ligt niet zo heel ver van elkaar.
Wat heerlijk dat je er zo lekker op uit bent geweest met Brass en Ilonk! Geweldig op de Posbank. Ze is echt braaf als ik het zo hoor!

Yvonne: leuk te horen dat het met Binkie goed gaat! En water, dat IS ook spannend ;) Hij zal het best leren. Lijkt me wel supergaaf om echt het water in te gaan met een paard, heb ik nog nooit gedaan.

Bailey heeft ook paasweekend, we hebben alleen wat gespeeld samen. Met die regen is het echt en zwart, nat kleddermonster en dat rijdt toch minder ;) De zoektocht naar een nieuw zadel voor hem is inmiddels gestart... Heb nu drie tweedehands zadels online gevonden die me wel wat leken, nu druk aan't mailen. Toch spannend vind ik het!
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 05 apr 2010, 15:56

Leuk is dat, zadeljacht!

Mijn haar was heeeel erg uitgegroeid haha en ik had niet echt meer een model..lang leve het kappers-vriendinnetje! (ik leek op een fjord)

Ik ben nog steeds op autojacht..ook heel leuk! Heb nu een paar merken gevonden die me wel wat lijken..ga eerst voor een auto die alles kan trekken (bijna alles) en dan voor mijn E. Als de auto er is kan papa me eerst wel rondrijden met Beer als het nodig is haha.. Ik ben nu aan het oriënteren op het gebied van:
- Daihatsu Rocky (misschien Feroza maar die rijden op benzine en zijn niet zo sterk)
- Nissan Patrol
- Opel Frontera

Geen busje meer dus..liever een Jeep-achtig ding..
De man heeft een bedrijf dus we zijn nu de mogelijkheden van grijs kenteken aan het verkennen..lijkt ons allebei wel wat maar er zitten wel wat voorwaarden aan dus die zijn we nu aan het uitpluizen. Financieel scheel het enorm met een dikke bak dus hopen dat het kan! ;)
Ilonka

Bericht door Ilonka » di 06 apr 2010, 21:33

kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 07 apr 2010, 07:33

Mooi verhaal Annalynn! Jullie gaan goed nu!
Ilonka

Bericht door Ilonka » wo 07 apr 2010, 07:33

Ik hoop het wel inderdaad!
Gisteren weer een ritje in ons eentje, ging weer lekker.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 07 apr 2010, 07:43

Goed man! Ik ga vanmiddag het bos even in met Beerke! Wel met een stalgenoot maar dat helpt alleen maar om Beer over zijn irritante schrikfase heen te helpen..dat mag ook wel afgelopen zijn nu!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 07 apr 2010, 08:38

Wat een verhaal Annalynn, ik heb niet meegekregen dat het zo ernstig was met Brass! Volgens mij heeft ze maar geluk met een baasje als jij, je gaat echt tot het gaatje, petje af!
Hopen dat het zo doorgaat met jou en Brass! :D

Veel plezier vanmiddag, Kristel! :D Ik las dat Beer zo'n beetje van het hoesten af is, super man! Hopelijk blijft dit ook zo!

Ik moet zo een uurtje invallen op stage, ze konden geen vervanging vinden en hadden liever niet een van de andere staigiares, dus vroegen ze mij, LEUK! Daarna hele bult huiswerk wegwerken...
Plaats reactie