We zullen morgen een fototje gaan maken

Die zijn bij Pmarena iig niet meer te krijgen, raar maar waar. Was ook op zoek (had mn oude HAFpad met dubbele verkocht) maar helaas. Dus ik zoek nog even verder, geef fkes een brul als je ze gevonden hebt dan bestel ik ze ook meteen.Esther schreef:Ja precies, het ligt los, maar het hoort bij de zitting..
Zag vandaag wel dat ik echt even nieuwe inlages moet bestellen. Had dat nog uitgesteld aangezien ik misschien ook een nieuwe pad wilde, maar dat red ik financieel even niet momenteel.. Dan alleen maar de pads..
http://www.becidor.nl/ShopPads.htmViv schreef:Die zijn bij Pmarena iig niet meer te krijgen, raar maar waar. Was ook op zoek (had mn oude HAFpad met dubbele verkocht) maar helaas. Dus ik zoek nog even verder, geef fkes een brul als je ze gevonden hebt dan bestel ik ze ook meteen.Esther schreef:Ja precies, het ligt los, maar het hoort bij de zitting..
Zag vandaag wel dat ik echt even nieuwe inlages moet bestellen. Had dat nog uitgesteld aangezien ik misschien ook een nieuwe pad wilde, maar dat red ik financieel even niet momenteel.. Dan alleen maar de pads..
En idd onder zadel met VPS horen ook gewoon dekjes met inlages.