Marijke_ schreef:Geweldige foto's, Dennis zou net zo zijn. Die vindt dat ook echt leuk om te doen.
Je hebt het getroffen met zo'n vent Anita

!
Dat heb ik zeker Marijke en jij met jouw Dennis ook. Onze mannen hebben wat dat aangaat veel gemeen. Jeroen droomt er ook al van om bijv. de bak te kunnen slepen met Celony, net zoals Dennis met Cratos deed en hopelijk met Joris ook weer gaat doen.
Jankeke schreef:Hij kan toch ook gewoon alles he!? Van grote tractoren en kraanwagens besturen tot stallen bouwen en kleine veulens vertroetelen. Gouden kerel, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Hij kan idd bijna alles en het lijkt ook wel of hij ook altijd wel ergens een oplossing voor heeft. Hoe vaak ik niet gedacht hebt dat iets hem niet ging lukken, vooral omdat hij het vaak alleen moet doen, maar verdraaid hij kreeg het weer voor elkaar.
janna schreef:(en zn haar groeit ook met de jaren mee
)
nancy imka schreef:En ik vind wel dat zn haar beter zat op de eerste foto's hihi
Dat haar is mij ook een doorn in het oog. Kort staat hem veel mooier maar ja, hij wil niet naar de kapper.
@Grietsje en Anna: Ja, hij heeft het druk en soms groeit het hem wel eens boven het hoofd maar hij beleeft er ook ontzettend veel plezier aan. Ik heb het er vaak wel moeilijk mee dat ik niet wat meer mee kan helpen. Ik zou zo graag samen de schouders er onder zetten want dit soort dingen is ook echt wat ik helemaal geweldig vind. Ik zou vele malen liever een stal uitmesten dan m'n eigen WC schoon te maken om maar eens iets te noemen.