Hè bah Anous, dat is niets aan.. Hoe kan dat nou, je hebt lekker een nieuwe baan, loopt voorspoedig! Richt je op de positieve dingen!!
Ik ben net terug van de wedstrijd! Het was de eerste keer buiten dus SPANNEND!! En dan kom ik er daar ook nog achter dat ik de verkeerde proef heb geoefend
stomstomstom!! Maargoed, snel proefje doorgelezen en maar gewoon gereden, beetje flexibel moet je natuurlijk wel kunnen zijn als topruiter

hehe
Nou onze reputatie daalt steeds verder, we hebben twee keer 176 gereden. Jammer, maar ik heb wel gewoon heerlijk gereden, mevrouw was héérlijk voorwaarts en ik merk gewoon elke keer als we rijden dat we vooruit gaan en dat is natuurlijk super
Lastig hoor, buiten! Dat inrijden is superrommelig, iedereen op een groot stuk veld en allemaal anders en jesus... daar kan ik slecht tegen haha! En in de ring, géén hekjes!! Benthe moet nu dus écht zelf lopen, geen steun meer aan bakranden of vaste hoefslagen of hekjes of wat dan ook. Hebben we natuurlijk wel geoefend, rijd vaak op de binnen hoefslag e.d., maar toch lastig. Dus in de galop schoot ze me bijna de ring uit, mevrouw had er zin in (ze heeft gister een schep sportmuesli gehad van mijn stalgenoot,

volgens mij werkt het echt

).
En natuurlijk 2 proeven, dat heb ik binnen nog niet gereden dus dit was de eerste keer. Ik was daar wel een beetje bang voor, ik denk die tweede proef komt dan ja NOOIT goed, dan heeft ze écht geen energie meer! Maar viel me honderd procent mee, ze liep juist nog lekkerder dan in de eerste proef
Nja om een lang verhaal kort te maken: Ik heb gewoon een TOP fjord en daar ben ik SUPER trots op